به بازار چاپ خوش آمدید | ورود اعضا | ثبت نام رایگان
بنر
بنر
بنر

نمایش بر اساس استان

عضو بازار چاپ شوید
ثبت نام رایگان
عضو هستید؟ورود اعضا

خبرنامه

مركز پشتيباني بازار چاپ

همراه پشتیبانی بازار چاپ

سامانه پيامك تماس نيازمندي هاي بازار چاپ
کانال تلگرام بازار چاپ

تعرفه آگهی

1 ماهه - 80,000 تومان
3 ماهه - 204,000 تومان
6 ماهه - 360,000 تومان
1 ماهه - 40,000 تومان
3 ماهه - 102,000 تومان
6 ماهه - 180,000 تومان

پرداخت آنلاین

پرداخت آنلاین
بانك متن لوح تقدير
بانك قاب و حاشيه لوح تقدير
بانك آرم و لوگو
بانك نقوش اسليمي و تذهيب
بانك وكتورهاي كاربردي
بانك آموزش نرم افزار كورل
بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
::

واکنش قائم مقام سردبیر سابق خبرگزاری کتاب به اظهارات سردبیر فعلی

: : :

 

واکنش قائم مقام سردبیر سابق خبرگزاری کتاب به اظهارات سردبیر فعلی

 

به گزارش اخبار چاپ و به نقل از مهر، محمد رحیمی قائم مقام سردبیر سابق خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) و معاون اجرایی این خبرگزاری به اظهارات روز گذشته محمدرضا اسدزاده سردبیر جدید ایبنا درباره عملکرد «ایبنا» در دوره قبل، واکنش نشان داد. متن کامل این جوابیه به شرح زیر است:

 

«مجموعه زمان استقرار علمشاهی (سردبیر سابق خبرگزاری کتاب ایران) در خبرگزاری کتاب ایران سه ماه بیشتر نبود که طبیعی است با توجه به غلبه فضای سیاسی بر حوزه‌های فرهنگی، ایبنا از رسانه‌‌های دیگر کمتر دیده شود.

 

در این چند ماه تلاش کردیم پیوند عمیقی میان اصحاب نشر، دولت، حاکمیت و مخاطبان، فارغ از نگاه سیاسی آن‌ها ایجاد کنیم.

 

برای آغاز تحول دو واحد آموزش و سنجش و رصد و پژوهش را در این خبرگزاری ایجاد کردیم و برای اولین بار سند راهبردی خوبی برای خبرگزاری تنظیم شد.

 

در این مدت تلاش کردیم در همه عرصه‌های فرهنگی با محوریت کتاب وارد شویم.

 

رتبه سایت در زمان تحویل به علمشاهی بین 1600 تا 1700 قرار داشت که با مدیریت و تدبیر علمشاهی ظرف یک ماه با کاهش 200 پله‌ای بین 1400 تا 1500 قرار گرفت و متاسفانه با سوء تدبیر و سوء مدیریت‌های صورت گرفته ظرف سه هفته گذشته رتبه سایت به بالای 2500 رسید.

 

تعداد اخبار ارسالی در زمان مدیریت سابق به 80 خبرکیفی در روز رسید که متاسفانه در حال حاضر این عدد به 20 خبر در روز رسیده است.

 

مدیریت جدید بدون مطالعه و بررسی و صرفاً بر مبنای برخی مشورت‌های یک باند معلوم الحال نسبت به تغییر کادر سردبیری مشتمل بر قائم مقام، معاون اجرایی، دبیر تحریریه، مشاوران سردبیر و ... در روز اول کاری اقدام کرد و سپس در یک اقدام غیراخلاقی و بی‌سابقه با تعدیل بیش از 30 دبیر سرویس و خبرنگار در هفته اول مسئولیت و در ساعات پایانی سال، آن هم از طریق ایمیل، کام آنان را در 2 ساعت مانده به تحویل سال نو، تلخ کرد که در نوع خود این حجم تغییر و این مشی و مدل در یک خبرگزاری بی‌سابقه بود.

 

در پایان امیدوارم با تدبیر مدیران فرهنگی در سالی که به تدبیر مقام معظم رهبری، سال اقتصاد و فرهنگ نامیده شده است، این خبرگزاری بتواند از این وضعیت بغرنج و اسفناک خارج شود.»

 

قائم مقام سردبیر سابق خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) و معاون اجرایی این خبرگزاری همچنین تصویری از نامه اعلام پایان همکاری با نیروهایی را که از این خبرگزاری اخراج شده‌اند، ضمیمه این یادداشت کرده است که در زیر ملاحظه می‌کنید.

 

 

 

منبع: خبرگزاري مهر

 

تاریخ انتشار: دوشنبه, 18 فروردين 1393