به بازار چاپ خوش آمدید | ورود اعضا | ثبت نام رایگان
بنر
بنر
بنر

نمایش بر اساس استان

عضو بازار چاپ شوید
ثبت نام رایگان
عضو هستید؟ورود اعضا

خبرنامه

مركز پشتيباني بازار چاپ

همراه پشتیبانی بازار چاپ

سامانه پيامك تماس نيازمندي هاي بازار چاپ
کانال تلگرام بازار چاپ

تعرفه آگهی

1 ماهه - 80,000 تومان
3 ماهه - 204,000 تومان
6 ماهه - 360,000 تومان
1 ماهه - 40,000 تومان
3 ماهه - 102,000 تومان
6 ماهه - 180,000 تومان

پرداخت آنلاین

پرداخت آنلاین
بانك متن لوح تقدير
بانك قاب و حاشيه لوح تقدير
بانك آرم و لوگو
بانك نقوش اسليمي و تذهيب
بانك وكتورهاي كاربردي
بانك آموزش نرم افزار كورل
بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
::

فراخوان شرکت آب‌معدنی دماوند ، در طراحی لیبل بطری VIP خود

: : :

 

فراخوان شرکت آب‌معدنی دماوند ، در طراحی لیبل بطری VIP خود

 

شرکت آب‌معدنی دماوند در فراخوانی، طراحی لیبل بطری VIP خود را به طراحان خلاق و هنرمند می‌سپارد. این فراخوان از اوایل اسفندماه 92 شروع شده و تا 15 اردیبهشت 93 ادامه خواهد داشت. این شرکت از طرح‌های برگزیده در تولید لیبل محصول VIP خود در آینده استفاده خواهد کرد.

 

با نازنین پری بخت، مدیر برند از واحد بازاریابی این شرکت درباره این فراخوان گفت‌وگویی داشتم.

 

هدف شرکت دماوند از این فراخوان چیست؟


بازار بسته‌بندی در کشورمان با معضلی اساسی روبرو است. این معضل عدم وجود تمایز و تفاوت در بسته‌بندی آب‌های بطری شده است. یعنی مصرف‌کننده در تمامی مکان‌ها مجبور به استفاده از یک نوع طرح بسته‌بندی است. حال شاید این مکان خیابان و یا یک رستوران مجلل ‌باشد. در واقع مصرف‌کننده ما حق انتخابی برای نوع بسته‌بندی محصول مورد علاقه خود ندارد. همین موضوع باعث شکل‌گیری ایده طراحی بسته‌بندی برای مکان‌های خاص شد. یعنی بسته‌های متفاوتی را برای مکان‌های متفاوت طراحی و به بازار عرضه ‌کنیم. در حال حاضر امکان طراحی بطری با شمایل متفاوت را نداریم. در نتیجه از طراحان طراحی لیبل‌های متنوع برای مکان‌های‌ متفاوت را خواستیم. برای اجرای این پروژه فضای لیبل را وسیع‌تر در نظر گرفتیم. این فضا سه برابر فضای لیبل بطری‌های جیبی است. بر اساس همین ویژگی طراحان فضای بهتری برای خلق طرح‌های خاص و متنوع خواهند داشت.

 

طراحان چه مواردی را باید رعایت کنند؟

 

تمامی مشخصات فنی بطری و مشخصات لیبل را در اختیار طراحان قرار دادیم. در این راستا فراخوانی از طریق انجمن صنفی طراحان گرافیک ایران و دانشگاه‌ها و مراکز هنری به اطلاع هنرمندان رساندیم. از این طریق از تمامی طراحان برای ارائه طرح‌های خلاقانه دعوت کردیم. سه مسیر برای طراحان در نظر گرفته شده است. این سه مسیر شامل: طرح‌های مدرن و سنتی و استفاده از المان‌های ایرانی است.

 

در این فراخوان محدودیت خاصی برای شرکت‌کنندگان در نظر گرفته‌ نشده ‌است. آنها می‌بایست سه نکته مهم را در طراحی در نظر بگیرند: استفاده از لوگو فارسی و انگلیسی دماوند و لوگوی شرکت مادر یعنی دنون فرانسه. همچنین طراحان باید تمرکز را برای طراحی یک لیبل خاص قرار دهند و از ذکر کردن فواید نوشیدن آب خودداری کنند. همچنین برای ایده دادن به طراحان طرح‌های مشابهی از برندهای مختلف شرکت دنون در سراسر دنیا در اختیارشان قرار دادیم. البته این طرح‌ها در زمان‌ها و مناسبت‌های متفاوتی در کشورهای مختلف استفاده ‌شده است. برای مثال در کشور اندونزی طرح‌های متفاوتی را به مناسبت جام جهانی و ماه مبارک رمضان داشتیم.

 

در مورد داوری و بازخورد این پروژه برایمان بگویید؟

 

از طریق تماس‌های فراوانی که با ما گرفته شده، می‌توان متوجه استقبال خوب از این پروژه شد. طرح‌های ارسالی توسط مدیران شرکت دماوند، رضاحداد مدیرعامل شرکت شبکه آفتاب، شهرزاد اسفرجانی مدیر عامل شرکت اسفرجانی و همکاران و پریسا پروشانی مدیر عامل شرکت بازارنگر داوری خواهد شد.

 

و سخن آخر:

 

امیدورایم این ایده، باب تازه‌ای را در صنعت طراحی بسته‌بندی ایجادکند.

 

 

 

منبع: ام بي اي نيوز

 

تاریخ انتشار: چهارشنبه, 20 فروردين 1393