به بازار چاپ خوش آمدید | ورود اعضا | ثبت نام رایگان
بنر
بنر
بنر

نمایش بر اساس استان

عضو بازار چاپ شوید
ثبت نام رایگان
عضو هستید؟ورود اعضا

خبرنامه

مركز پشتيباني بازار چاپ

همراه پشتیبانی بازار چاپ

سامانه پيامك تماس نيازمندي هاي بازار چاپ
کانال تلگرام بازار چاپ

تعرفه آگهی

1 ماهه - 80,000 تومان
3 ماهه - 204,000 تومان
6 ماهه - 360,000 تومان
1 ماهه - 40,000 تومان
3 ماهه - 102,000 تومان
6 ماهه - 180,000 تومان

پرداخت آنلاین

پرداخت آنلاین
بانك متن لوح تقدير
بانك قاب و حاشيه لوح تقدير
بانك آرم و لوگو
بانك نقوش اسليمي و تذهيب
بانك وكتورهاي كاربردي
بانك آموزش نرم افزار كورل
بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
::

لوگوی چوب کبریتی «یونسکو» رونمایی شد

: : :

 

لوگوی چوب کبریتی «یونسکو» رونمایی شد

 

لوگوی نمادین سازمان جهانی یونسکو ساخته شده از چوب کبریت، به عنوان بزرگترین تصویر چوب کبریتی دنیا، توسط دبیرکل کمیسیون ملی یونسکو در ایران رونمایی شد.

 

محمدرضا سعیدآبادی دبیرکل کمیسیون ملی یونسکو در ایران در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) منطقه قزوین، گفت: میثم رحمانی، جوان قزوینی با ساخت و طراحی نمادین لوگوی سازمان جهانی یونسکو با نام «سازه صلح» با بکارگیری بیش از 135هزار چوب کبریت، پیام صلح و انسان‌دوستی را به جهان هدیه می‌دهد.

 

وی با بیان این‌که ساخت این طرح بیش از یک‌سال طول کشیده است، افزود: این اثر از دو بعد قابل بررسی است و اهمیت جهانی دارد، بعد اول اندیشه و تفکر، صلح و آرامش جهانی است که با آرزوی این‌که همه‌ی مردم دنیا در صلح و آرامش بدون جنگ زندگی کنند و به منظور نشان دادن اهمیت صلح جهانی طراحی شده است و این اندیشه و تفکر درباره‌ی صلح جهانی برای ما بسیار ارزشمند است و اگر چنین تفکری در همه انسان‌ها به‌وجود بیاید، وضع جهان بهتر از این می‌شود و قدمی به سمت صلح جهانی برمی‌داریم.

 

لوگوی چوب کبریتی «یونسکو» رونمایی شد

 

دبیرکل کمیسیون ملی یونسکو در ایران اضافه کرد: بعد دیگر این اثر که قابل تقدیر است، کار هنری است که به خاطر خلاقیت موجود در این اثر، ثبت جهانی گینس را به خود اختصاص داده است.

 

وی بیان کرد: امیدوارم این اثر، در موزه‌های صلح دنیا و صلح ایران رونمایی و به نمایش گذاشته شود تا پیام مهربانی و صلح و دوستی مردم ایران را به جهان نشان دهد.

 

سعیدآبادی خاطرنشان کرد:‌ سازمان ملی یونسکو به منظور ترویج فرهنگ صلح در جهان و برای حمایت از این طرح و اندیشه، ارتباط موثری را بین آقای رحمانی (سازنده‌ی این اثر) و موزه‌ها و نمایشگاه‌های صلح جهان برقرار می‌کند تا این اثر دیده شود.

 

 

تاریخ انتشار: سه شنبه, 06 خرداد 1393