به بازار چاپ خوش آمدید | ورود اعضا | ثبت نام رایگان
بنر
بنر
بنر

نمایش بر اساس استان

عضو بازار چاپ شوید
ثبت نام رایگان
عضو هستید؟ورود اعضا

خبرنامه

مركز پشتيباني بازار چاپ

همراه پشتیبانی بازار چاپ

سامانه پيامك تماس نيازمندي هاي بازار چاپ
کانال تلگرام بازار چاپ

تعرفه آگهی

1 ماهه - 80,000 تومان
3 ماهه - 204,000 تومان
6 ماهه - 360,000 تومان
1 ماهه - 40,000 تومان
3 ماهه - 102,000 تومان
6 ماهه - 180,000 تومان

پرداخت آنلاین

پرداخت آنلاین
بانك متن لوح تقدير
بانك قاب و حاشيه لوح تقدير
بانك آرم و لوگو
بانك نقوش اسليمي و تذهيب
بانك وكتورهاي كاربردي
بانك آموزش نرم افزار كورل
بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
::

بالا و پایین شدن قیمت ها مشکل ساز شده اند

: : :

 

بالا و پایین شدن قیمت ها مشکل ساز شده اند

 

نویدی مدیر فروش مجتمع چاپ، لیتوگرافی و صحافی اندیشه در گفت و گو با بازار چاپ ضمن اشاره به برنامه های این مجتمع چاپی در آینده گفت: برنامه ما برای توسعه صنعت چاپ در آینده، جلب رضایت مشتری و به روز کردن دستگاه هاست ما در تلاش هستیم هم ماشین آلات بهتر و هم ماشین آلات بیشتری تهیه کنیم. از لحاظ کمی و کیفی ارتقاء پیدا کنیم.

 

وی در ادامه به بررسی وضعیت ماشین آلات موجود در این مجتمع چاپی پرداخته و توضیح داد: در حال حاضر در مجتمع چاپ، لیتوگرافی و صحافی اندیشه دستگاه هایی مثل چهار نیم ورق 5 رنگ - بالاک سی دی هایدلبرگ استیپ مستر - دو ورقی سی دی 4رنگ - دو ورقی 5 رنگ ایکس ال - دو ورقی زد پی هایدلبرگ -لتر پرس خط کامل 67 ساکورایی 2012 - سلفون کش 100*70 انگلیسی تمام اتوماتیک و همینطور 70*50 - خط کامل صحافی 24 خانه - خط مفتول زنجیری و دو دستگاه شش خانه - ورقی تاکنی - پانچ و فنر را جهت ارائه خدمات به مشتریان مورد استفاده قرار می دهیم.

 

این فعال صنعت چاپ با اشاره به روند توسعه در این مجتمع گفت ما در حال حاضر سه دستگاه داریم و قرار است که آن ها را بیشتر کنیم و اینکه هم در حوضه ی جعبه سازی و هم جعبه چسبان و بافت به زودی فعالیت های جدیدی را آغاز خواهیم کرد.

 

وی ادامه داد مشکل اصلی ما در چاپ عدم حمایت های لازم از سوی نهادهای ذیربط و مسئولان متولیان دولتی به ویژه وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و همین طور نوسانات قیمت ها است. این روندها مشکلات متعددی را برای بسیاری از دست اندرکاران صنعت چاپ پدید آورده است. به این مجموعه باید نوسانات ـ گاه بی دلیل ـ قیمت و بهای کاغذ را هم اضافه کرد. باید به این نکته توجه داشت که مشتری در پی تثبیت قیمت ارائه خدمات چاپی است.

 

انتهای پیام/

 

 

 

منبع: اخبار چاپ

تاریخ انتشار: چهارشنبه, 19 آذر 1393