به بازار چاپ خوش آمدید | ورود اعضا | ثبت نام رایگان
بنر
بنر
بنر

نمایش بر اساس استان

عضو بازار چاپ شوید
ثبت نام رایگان
عضو هستید؟ورود اعضا

خبرنامه

مركز پشتيباني بازار چاپ

همراه پشتیبانی بازار چاپ

سامانه پيامك تماس نيازمندي هاي بازار چاپ
کانال تلگرام بازار چاپ

تعرفه آگهی

1 ماهه - 80,000 تومان
3 ماهه - 204,000 تومان
6 ماهه - 360,000 تومان
1 ماهه - 40,000 تومان
3 ماهه - 102,000 تومان
6 ماهه - 180,000 تومان

پرداخت آنلاین

پرداخت آنلاین
بانك متن لوح تقدير
بانك قاب و حاشيه لوح تقدير
بانك آرم و لوگو
بانك نقوش اسليمي و تذهيب
بانك وكتورهاي كاربردي
بانك آموزش نرم افزار كورل
بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
::

تقدیر از پیشکسوتان چاپ و نشر استان قم

: : :

taghdir_az_pishkesvatan_chap_va_nashre_ostane_qom

 

پیشکسوتان عرصه چاپ و نشر قم در نشستی صمیمی با حضور مشاور وزیر و مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی قم تقدیر شدند.

 

به گزارش بازار چاپ، در نشستی صمیمی با حضور حجت‌الاسلام و المسلمین عبدالرضا ایزدپناه، مشاور وزیر و مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی قم و حجت‌الاسلام اسماعیلیان رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان قم، حجت‌الاسلام جباری مدیرکل نهاد کتابخانه‌های عمومی استان قم، حمید خرمی رئیس اتحادیه ناشران و کتابفروشان قم، سیدمحمود حسینی مدیرعامل تعاونی ناشران استان قم و جمع دیگری از مسئولان اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی قم، پیشکسوتان عرصه چاپ و نشر در استان تقدیر شدند.

 

در این مراسم که به منظور تجلیل از انتشارات حق‌بین و انتشارات بیدار در مجتمع ناشران استان قم برگزار شد، حجت‌الاسلام و المسلمین ایزدپناه مشاور وزیر و مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم با اشاره به اینکه این دو انتشارات از گذشته بسیار دور در حال فعالیت بوده‌اند و به نوعی پاتوقی برای کتاب دوستان بوده‌اند، اظهار کرد: پیشکسوتان عرصه کتاب می‌توانند تجربیات خود را در اختیار دیگر ناشران قرار دهند.


وی با اشاره به راه‌اندازی دفتر نمایندگی خبرگزاری کتاب(ایبنا) دراستان قم افزود: افتتاح و آغاز به‌کار این خبرگزاری در استان قم می‌تواند فرصتی باشد تا بتوانیم از افرادی که در این زمینه‌ها فعالیت کرده‌اند، حمایت کنیم و اطلاع‌رسانی مربوط به آثار آنها را انجام دهیم.


سیدمحمود حسینی با اشاره به اینکه کارهای زیادی در مجموعه ناشران استان قم انجام داده‌ایم، گفت: بیدار از جمله انتشارات ممتاز است و باید از مسئول آن به عنوان الگویی در چاپ و نشر استان قم تقدیر شود.

 

مدیرعامل تعاونی ناشران استان قم با تاکید بر وجود مشکلات نشر و مشکلات اقتصادی در تولید و توزیع کتاب، بیان کرد: امیدواریم این مشکلات را پشت سر بگذاریم.

 

صادق حق‌بین، فعال با تجربه حوزه نشر در استان قم با بیان اینکه بالاترین افتخارم این است که از ابتدای کودکی در کار کتاب بوده‌ام، خاطرنشان کرد: در زمینه‌های مختلفی کار کرده‌ام و 31 سال در انتشارات سابقه فعالیت دارم.

 

پیشکسوت چاپ و نشر در استان قم با بیان اینکه در دهه اول عاشورا مجموعه‌ای از نوحه‌ها را تهیه و در اختیار ناشران قرار می‌دهم، گفت: برای حل مشکل مداحان این کتاب را هر سال چاپ می‌کنم و به همه شهرهای ایران توزیع می‌کنم.

 

وی افزود: از سال 70 در این زمینه کار کرده‌ام و بیشتر کتاب‌هایی که چاپ کرده‌ام در حوزه اشعار آیینی و کتاب‌های مقتل امام حسین(ع) بوده است.

 

در پایان این مراسم مسئولان انتشارات حق بین و انتشارات بیدار استان قم مورد تقدیر اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم قرار گرفتند.

 

انتهای پیام/

 

 

 

منبع: papna.ir


تاریخ انتشار: جمعه, 28 آذر 1393