به بازار چاپ خوش آمدید | ورود اعضا | ثبت نام رایگان
بنر
بنر
بنر

نمایش بر اساس استان

عضو بازار چاپ شوید
ثبت نام رایگان
عضو هستید؟ورود اعضا

خبرنامه

مركز پشتيباني بازار چاپ

همراه پشتیبانی بازار چاپ

سامانه پيامك تماس نيازمندي هاي بازار چاپ
کانال تلگرام بازار چاپ

تعرفه آگهی

1 ماهه - 80,000 تومان
3 ماهه - 204,000 تومان
6 ماهه - 360,000 تومان
1 ماهه - 40,000 تومان
3 ماهه - 102,000 تومان
6 ماهه - 180,000 تومان

پرداخت آنلاین

پرداخت آنلاین
بانك متن لوح تقدير
بانك قاب و حاشيه لوح تقدير
بانك آرم و لوگو
بانك نقوش اسليمي و تذهيب
بانك وكتورهاي كاربردي
بانك آموزش نرم افزار كورل
بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
::

دولت 300 میلیارد تومان به کارخانه چوکا کمک کرد

: : :

 

dolat_300_milyard_toman_be_karkhane_choka_komak_kard

 

رئیس مجمع نمایندگان گیلان با بیان اینکه با کمک دولت 300 میلیارد تومان تسهیلات به کارخانه چوکا اعطا می شود، گفت: طرح اشتغال 2000 نفری جوانان گیلانی در صنایع چوب و کاغذ ایران محقق و اجرایی می شود.

 

به گزارش بازار چاپ، محمود شکری اظهار کرد: صنایع چوب و کاغذ ایران، چوکا در شهرستان رضوانشهر در غرب گیلان واقع شده و طرح توسعه آن در دستور کار است.

 

وی با بیان اینکه مدیران صنایع چوب و کاغذ ایران تغییر یافتند، افزود: با تغییر مدیران این کارخانه طرح اشتغال‌زایی دوهزار نفری صنایع چوب و کاغذ ایران در مرحله مطالعه مشاوران قرار گرفته و به زودی به دولت ارجاع داده می‌شود.

 

نماینده مردم تالش، رضوانشهر و ماسال در مجلس گفت: هیچ‌گونه درخواستی با وجود موافقت معاونت برنامه‌ریزی ریاست‌جمهوری با کلیات طرح توسعه صنایع چوب و کاغذ ایران تا کنون به دولت تحویل داده نشده است.

 

شکری با بیان اینکه مدت زمان موافقت دولت در طرح نخست توسعه صنایع چوب و کاغذ ایران 18 ماه است، خاطرنشان کرد: در این مدت که چندماهی از آن باقی است طرح توسط مشاوران در حال تهیه بوده که پس از نهایی شدن به دولت تحویل داده می‌شود تا عملیاتی شود.

 

وی با اشاره به نیاز صنایع چوب و کاغذ ایران در طرح توسعه به واردات ماشین‌آلات، تصریح کرد: مدیران صنایع چوب و کاغذ ایران پیشنهاد داده بودند تا تسهیلات 300 میلیارد تومانی به صورت تسهیلات بانکی از سوی بانک توسعه صادرات در اختیار این صنایع قرار گیرد که موافقت کلی در این زمینه صورت گرفته است.

 

رئیس مجمع نمایندگان گیلان با بیان اینکه توسعه صنایع چوب و کاغذ ایران سبب اشتغال‌زاییپایدار در غرب گیلان است، افزود: طرح اشتغال دوهزار نفری جوانان گیلانی در صنایع چوب و کاغذ ایران محقق می‌شود.


شکری با بیان اینکه احداث کشتی‌سازی تالش توسط وزارت دفاع منتفی شد، گفت: دو جلسه با وزیر دفاع و پشتیانی نیروهای مسلح برگزار کردیم ولی نظر کارشناسان این بود که احداث کشتی‌سازی تالش توجیه ندارد و این مجتمع احداث نمی‌شود.

 

انتهای پیام/

 

 

 

منبع: papna.ir

تاریخ انتشار: شنبه, 29 آذر 1393