به بازار چاپ خوش آمدید | ورود اعضا | ثبت نام رایگان
بنر
بنر
بنر

نمایش بر اساس استان

عضو بازار چاپ شوید
ثبت نام رایگان
عضو هستید؟ورود اعضا

خبرنامه

مركز پشتيباني بازار چاپ

همراه پشتیبانی بازار چاپ

سامانه پيامك تماس نيازمندي هاي بازار چاپ
کانال تلگرام بازار چاپ

تعرفه آگهی

1 ماهه - 80,000 تومان
3 ماهه - 204,000 تومان
6 ماهه - 360,000 تومان
1 ماهه - 40,000 تومان
3 ماهه - 102,000 تومان
6 ماهه - 180,000 تومان

پرداخت آنلاین

پرداخت آنلاین
بانك متن لوح تقدير
بانك قاب و حاشيه لوح تقدير
بانك آرم و لوگو
بانك نقوش اسليمي و تذهيب
بانك وكتورهاي كاربردي
بانك آموزش نرم افزار كورل
بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
::

راه‌اندازی ماشین کاغذ کارخانه شوشتر تا پایان سال

: : :

 

rahandazi_mashine_kaghaz_karkhaneh_shoshtar_ta_payane_sal

 

مدیر کارخانه کاغذ گلریز شوشتر (کارون سابق) از راه‌اندازی ماشین کاغذ این کارخانه تا پایان سال خبر داد و گفت:‌ تلاش داریم تا پایان سال آینده نیز ماشین‌های خمیرسازی و بویلر ریکاوری را نیز راه‌اندازی کنیم.

 

به گزارش بازار چاپ، محمدجواد مقدم مدیر کارخانه کاغذ گلریز شوشتر(کارون سابق) و پارس با اشاره به اقدامات انجام شده در این دو کارخانه طی 6 ماه گذشته گفت:‌ در کارخانه کاغذ شوشتر مهمترین مسئله این بود که کارهای مطالعاتی را به اتمام برسانیم، که در یک طرح کارشناسی دقیق که تا پایان سال 92 انجام شد، مقدمات کار فراهم شد،‌ با پیمانکاران متعدد قراردادهای مختلف بسته شد و تا پایان سال جاری نخستین ماشین کاغذ این کارخانه راه‌اندازی می‌شود.

 

وی ادامه داد: هم‌چنین در تلاش هستیم تا پایان سال آینده نیز بتوانیم ماشین‌آلات خمیر و بویلر ریکاوری را راه‌اندازی کنیم تا کارخانه بتواند تولید خود را هم افزایش کیفی داده و هم از افزایش کمی بهره‌مند شود.

 

در کارخانه کاغذ پارس با توجه به اینکه سال‌های سال بود که بازسازی و نوسازی نشده بود، برخی از قطعات و تجهیزات نیازمند تعمیر بود،‌ هم‌اکنون تعمیرات ماشین 3 ،خمیرسازی 3 و ماشین 2 انجام شده است.

 

مقدم با اشاره به خریداری ماشین‌آلاتی از فنلاند به منظور بسته‌بندی و پیچش رول کاغذ خبر داد و گفت:‌ این ماشین‌آلات و بویلرهای جدید میزان تولید و کیفیت تولید ما را افزایش داده است. راه‌اندازی نخستین ماشین کاغذ کارخانه گلریز شوشتر تا پایان سال انجام می‌شود.

 

وی در پایان گفت:‌ مسئولان نیز باید توجه داشته باشند که حمایت از کارخانه‌های کاغذسازی باید در دستور کار قرار گیرد،‌ تا سریعاً چرخه تولید داخلی در حوزه کاغذ به راه بیافتند،‌ برخی کاغذ‌ها از جمله کاغذ چاپ و تحریر،‌ کاغذ مورد استفاده در صنایع بسته‌بندی به ویژه دارو،‌ و ... تنها در کارخانه کاغذ پارس تولید می‌شود. بنابراین لازم است که حمایت بیشتری از این کارخانه انجام شود.

 

انتهای پیام/

 

 

 

منبع: papna.ir

تاریخ انتشار: جمعه, 05 دی 1393