به بازار چاپ خوش آمدید | ورود اعضا | ثبت نام رایگان
بنر
بنر
بنر

نمایش بر اساس استان

عضو بازار چاپ شوید
ثبت نام رایگان
عضو هستید؟ورود اعضا

خبرنامه

مركز پشتيباني بازار چاپ

همراه پشتیبانی بازار چاپ

سامانه پيامك تماس نيازمندي هاي بازار چاپ
کانال تلگرام بازار چاپ

تعرفه آگهی

1 ماهه - 80,000 تومان
3 ماهه - 204,000 تومان
6 ماهه - 360,000 تومان
1 ماهه - 40,000 تومان
3 ماهه - 102,000 تومان
6 ماهه - 180,000 تومان

پرداخت آنلاین

پرداخت آنلاین
بانك متن لوح تقدير
بانك قاب و حاشيه لوح تقدير
بانك آرم و لوگو
بانك نقوش اسليمي و تذهيب
بانك وكتورهاي كاربردي
بانك آموزش نرم افزار كورل
بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
::

بسته بندی محصولات کشاورزی نیازمند ساماندهی

: : :

 

bastebandye_mahsolat_keshavarzi_niazmande_sazmandehi_ast

 

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت:در محصولات کشاورزی هدررفت زیادی وجود دارد که باید با طراحی بسته بندی مناسب در این زمینه از این هدررفت جلوگیری شود.

 

به گزارش بازار چاپ، علی آقامحمدی در جلسه هماهنگی همایش صنعت بسته‌بندی که در سالن جلسات استانداری برگزار شد، اظهار داشت: دست یافتن به اهداف چشم‌انداز در نظر گرفته شده در صنعت بسته‌بندی، رویکرد اصلی و اساسی دولت در این زمینه است.

 

وی بیان کرد: فرهنگ کارآفرینی و درآمدزایی باید در میان مردم نهادینه شود و مردم در انجام امور مختلف، جسارت لازم و کافی داشته باشند چراکه در انجام همه امور تهدید و فرصت وجود دارد و ممکن است بعضی اوقات کارها با شکست مواجه شود و افراد با ضررهای متعددی مواجه شوند.

 

آقامحمدی با اشاره به حمایت‌های همه جانبه دولت تصریح کرد: دولت از اجرای طرح‌ها و برنامه‌ها حمایت‌های لازم را انجام می‌دهد ولی کار و پیشنهاد اصلی باید از سوی تشکل‌ها و تولیدکنندگان ارائه شده و به مرحله اجرایی برسد چراکه مردم باید در همه امور مشارکت و همکاری داشته باشند.

 

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: بسته‌بندی محصولات باید به گونه‌ای طراحی شود که همه ویژگی‌ها و مشخصه‌های مثبت در این امر، مورد توجه قرار گیرد تا بتوانیم در صنعت صادرات محصولات تولیدی نقش خوبی را ایفا کرده و در تحقق پیشبرد این اهداف مشارکت و همکاری داشته باشیم.

 

وی افزود: در بسته‌بتدی محصولات باید فرهنگ و تنوع را در نظر بگیریم و در این امر، به نیازهای مردم، توجه ویژه‌ای داشته باشیم و با مبنای اقتصادی در جهت رشد و توسعه کمی و کیفی بسته‌بندی محصولات اقدامات کنیم.


آقامحمدی خاطرنشان کرد: در محصولات کشاورزی هدررفت زیادی وجود دارد که باید با طراحی بسته‌بندی مناسب در این زمینه‌ از این هدررفت جلوگیری شده تا سرمایه‌های نامحسوس کشور فعال شود.

 

انتهای پیام/

 

 

 

منبع: papna,ir

تاریخ انتشار: سه شنبه, 23 دی 1393