به بازار چاپ خوش آمدید | ورود اعضا | ثبت نام رایگان
بنر
بنر
بنر

نمایش بر اساس استان

عضو بازار چاپ شوید
ثبت نام رایگان
عضو هستید؟ورود اعضا

خبرنامه

مركز پشتيباني بازار چاپ

همراه پشتیبانی بازار چاپ

سامانه پيامك تماس نيازمندي هاي بازار چاپ
کانال تلگرام بازار چاپ

تعرفه آگهی

1 ماهه - 80,000 تومان
3 ماهه - 204,000 تومان
6 ماهه - 360,000 تومان
1 ماهه - 40,000 تومان
3 ماهه - 102,000 تومان
6 ماهه - 180,000 تومان

پرداخت آنلاین

پرداخت آنلاین
بانك متن لوح تقدير
بانك قاب و حاشيه لوح تقدير
بانك آرم و لوگو
بانك نقوش اسليمي و تذهيب
بانك وكتورهاي كاربردي
بانك آموزش نرم افزار كورل
بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
::

چاپگر سه بعدی ارزان و ابعادی کوچک ساخته می شود

: : :

 

chapgarhaye_se_bodi_arzan_va_abade_kochak_sakhte_mishavad

 

شاید چند سال پیش ایده اینکه هر کاربر بتواند برای خودش یک چاپگر سه بعدی داشته باشد، بیشتر به یک رؤیا شبیه بود. اما با پیشرفت تکنولوژی اکنون این رؤیا به واقعیت بدل شده است؛ هم اکنون پرینتر های بسیاری در بازار موجود هستند که کاربران از طریق آن ها می توانند هر جسمی را که دوست دارند را خلق نمایند.

 

به گزارش  بازار چاپ ،iBox Nanoیکی از جدیدترین چاپگر هایی است که به تازگی کمپین خود را کیک استارتر آغاز کرده و به لطف ویژگی های متمایزش توانسته نگاه های بسیاری را به سمت خود جلب نماید. در ادامه با این پرینتر سه بعدی بیشتر آشنا خواهیم شد.

 

iBox Nano شاید یکی از کوچکترین و ارزان ترین چاپگر های سه بعدی باشد که تا کنون ساخته شده است. سازندگان این دستگاه پس از تحقیق در مورد پرینتر های سه بعدی، متوجه شده اند حتی کاربرانی که دستگاه های بزرگی را خریداری می کنند، بیشتر به چاپ اجسام کوچک می پردازند و هرگز از تمام توانایی های پرینتر خود بهره نمی گیرند.

 

بر همین اساس سازندگان iBox Nano تصمیم گرفتند تا نگاهی دیگر به ساختار چاپگر ها داشته باشند و با تئوری جدیدی محصول خود را روانه بازار کنند. iBox Nano ابعادی برابر با ۲۰ × ۷ × ۱۰ سانتی متر دارد و با وزن تنها ۱.۳ کیلوگرم قابلیت حمل و نقل بالایی را با خود به همراه می آورد.

 

جالب اینکه علاوه بر تحولاتی که در سخت افزار این دستگاه رخ داده، نرم افزار آن نیز عملکردی متفاوت را از خود به نمایش می گذارد. برای پرینت گرفتن با iBox Nano احتیاج به نصب هیچ برنامه ای بر روی کامپیوتر وجود ندارد. این چاپگر قادر است از طریق WiFi به مرورگر کامپیوتر و یا حتی موبایل متصل شود و عملیات پرینت را به انجام رساند.

 

سازندگان iBox Nano در کمپین کیک استارتر خود جهت اجرای پروژه درخواست ۳۰۰ هزار دلار پول کرده اند و تا لحظه نگارش این مطلب موفق شده اند ۲۶۵ هزار دلار سرمایه را جذب نمایند.

 

پیش بینی می شود iBox Nano پس از ارائه به بازار قیمتی بالغ بر ۲۶۹ دلار داشته باشد. قیمتی که با در نظر گرفتن قابلیت های دستگاه بسیار مناسب برآورد می شود.

 

انتهای پیام/

 

 

 

منبع: papna.ir

تاریخ انتشار: پنجشنبه, 25 دی 1393