به بازار چاپ خوش آمدید | ورود اعضا | ثبت نام رایگان
بنر
بنر
بنر

نمایش بر اساس استان

عضو بازار چاپ شوید
ثبت نام رایگان
عضو هستید؟ورود اعضا

خبرنامه

مركز پشتيباني بازار چاپ

همراه پشتیبانی بازار چاپ

سامانه پيامك تماس نيازمندي هاي بازار چاپ
کانال تلگرام بازار چاپ

تعرفه آگهی

1 ماهه - 80,000 تومان
3 ماهه - 204,000 تومان
6 ماهه - 360,000 تومان
1 ماهه - 40,000 تومان
3 ماهه - 102,000 تومان
6 ماهه - 180,000 تومان

پرداخت آنلاین

پرداخت آنلاین
بانك متن لوح تقدير
بانك قاب و حاشيه لوح تقدير
بانك آرم و لوگو
بانك نقوش اسليمي و تذهيب
بانك وكتورهاي كاربردي
بانك آموزش نرم افزار كورل
بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
::

انتشار آثار برگزیده چاپی در قالب یک کتاب / استفاده از نظرات پیشکسوتان در داوری‌ها

: : :

 

enteshare_asare_bargozidehye_chapi_dar_ghalebe_yek_ketab_estefadeh_az_pishkesvatan

 

محمدعلی اقبال گفت: کارهای برگزیده مسابقات را باید در کتابی چاپ و در اختیار تولیدکنندگان قرار دهیم تا همه با توانایی‌های صنعت چاپ کشور آشنا شوند.

 

به گزارش بازار چاپ، محمدعلی اقبال پیشکسوت صنعت چاپ اظهار کرد: بدون شک برگزاری مسابقات آثار چاپی در سال‌های گذشته موثر و سودمند بوده است اما کاش در کنار این مسابقات نشستی را نیز با پیشکسوتان برگزار می‌کردند تا از تجربه آنها نیز استفاده می‌کنند.

 

وی ادامه داد: بدون شک همه پیشکسوتان نمی‌نوانند عضو هیات داوران باشند اما می‌توان از نظرهای آنها استفاده کرد تا در آینده شاهد بهتر برگزار شدن مسابقات و در کنار آن رشد صنعت چاپ کشور باشیم.

 

این پیشکسوت صنعت چاپ با اشاره به تغییر نسل صنعت چاپ کشور بیان داشت: در حال حاضر نسل صنعت چاپ تغییر کرده و جوانان با انگیزه‌ و با دانشی وارد صنعت شده‌اند که حرف‌های آن‌ها برای من که 50 سال در این صنعت فعالیت کردم تازگی دارد اما این دلیل موجهی برای کنار زدن پیشکسوتان نیست.

 

اقبال در توضیح راهکارهای بهتر شدن مسابقات گفت: بسیاری از اثرهای برتر این مسابقات در جامعه دیده نمی‌شوند و بهتر است که کارهای برگزیده مسابقات را در کتابی چاپ و در اختیار تولیدکنندگان قرار گیرند تا همه با توانایی‌های صنعت چاپ کشور آشنا شوند.

 

وی ادامه داد: بسیاری از کارهای چاپ و بسته بندی در خارج از کشور تولید می‌شود و دلیل آن این است که صنعتگران ما از توانایی‌های صنعت چاپ کشور آگاهی ندارند.

 

این پیشکسوت صنعت چاپ در بخش پایانی صحبت‌هایش اظهار کرد: این روزها صنعت چاپ با مشکل کمبود کار روبه‌رو است و اکثر چاپخانه‌ها بیش از یک شیفت فعالیت نمی‌کنند و این مسابقات می‌تواند با معرفی واحدهای توانمند این مشکل را حل کند.

 

انتهای پیام/

 

 

 

منبع: papna.ir

تاریخ انتشار: سه شنبه, 14 بهمن 1393