به بازار چاپ خوش آمدید | ورود اعضا | ثبت نام رایگان
بنر
بنر
بنر

نمایش بر اساس استان

عضو بازار چاپ شوید
ثبت نام رایگان
عضو هستید؟ورود اعضا

خبرنامه

مركز پشتيباني بازار چاپ

همراه پشتیبانی بازار چاپ

سامانه پيامك تماس نيازمندي هاي بازار چاپ
کانال تلگرام بازار چاپ

تعرفه آگهی

1 ماهه - 80,000 تومان
3 ماهه - 204,000 تومان
6 ماهه - 360,000 تومان
1 ماهه - 40,000 تومان
3 ماهه - 102,000 تومان
6 ماهه - 180,000 تومان

پرداخت آنلاین

پرداخت آنلاین
بانك متن لوح تقدير
بانك قاب و حاشيه لوح تقدير
بانك آرم و لوگو
بانك نقوش اسليمي و تذهيب
بانك وكتورهاي كاربردي
بانك آموزش نرم افزار كورل
بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
::

نخستین دستگاه چاپ بریل در اصفهان ساخته شد

: : :

 

enteshare_asare_bargozidehye_chapi_dar_ghalebe_yek_ketab_estefadeh_az_pishkesvatan

 

مدیر بنیاد قرآن روشندلان اصفهان گفت: تاکنون دستگاه‎های چاپ بریل از خارج وارد می‎شد اما نخستین دستگاه چاپ بریل در اصفهان ساخته شد که ادامه این روند نیازمند تأمین اعتبار است.

 

به گزارش بازار چاپ ، مرتضی نیکزاد اظهار کرد: اصفهان بیش از ۲۰۰ موسسه فرهنگی و قرآنی دارد که در زمینه‎های مختلف آموزشی، تحقیقاتی و فضای مجازی فعالیت می‎کند که بسیاری از تلاش‎ها و برنامه‎های آنها در دنیا بی‎نظیر است.

 

وی افزود: استان اصفهان دانشگاه‎های مختلف علوم قرآنی همچون دانشگاه قرآن و حدیث، علوم قرآنی دارد و از اساتید بزرگ که داوران بین‎المللی و کشوری هستند و پایه ثابت داوران قرآنی کشور اساتید قرآنی اصفهان هستند، برخوردار است.

 

مدیر بنیاد قرآن روشندلان اصفهان گفت: نمایندگان استان اصفهان در مسابقات بین‎الملی قرآن رتبه اول را کسب می‎کنند و اصفهان همواره در مسابقات قرآنی کشور رتبه‎های بالایی را کسب می‎کند که از جمله آنها در آخرین مسابقه در آبانماه بیش از هفت هزار نفر از قرآن پژوهان اصفهانی شرکت کردند که رتبه اول را کسب کردند.

 

وی ادامه داد: موسسات زمانی که به دستگاه‎های حاکمیتی در خصوص جذب مساعدت و مشارکت مراجعه می‎کنند، به اداره ارشاد و در نهایت به معاونت قرآن و عترت ارجاع داده می‎شوند اما جواب‎هایی که این معاونت به آنها می‎دهد بیانگر عدم وجود بودجه در این خصوص است.

 

نیکزاد تصریح کرد: در کشورهای همسایه برای حمایت از بخش آسیب پذیر جامعه به خصوص نابینایان قرآن‎های بریل را به صورت رایگان در اختیار نابینایان کشور خود قرار می‎دهند و از طرف دولت حمایت می‎شوند و این قرآن‎های رایگان به سایر کشورها نیز ارسال می‎شود، اما در کشور ما این چنین حمایت‎هایی وجود ندارد.

 

وی اضافه کرد: تا به حال دستگاه‎های مختلف چاپ و نشر قرآن و ادعیه و زیارت را از خارج وارد می‎کردیم که ارز قابل توجه‎ای را از کشور خارج می‎کرد و همیشه وابستگی‎های حقارت آمیز را برای ما ایجاد می‎کرد، اما در اصفهان محققان یک شرکت دانش بنیان تمام قد ایستادند و یک سال کار کردند و نخستین دستگاه بریل چاپگر ملی را تولید کردند و ما آماده هستیم که با دستگاه‎های ملی، دانش ملی و دینی را برای نابینایان اصفهان و کشور منتشر کنیم.

 

مدیر بنیاد قرآن روشندلان اصفهان گفت: تاکنون نیز مفاتیح الجنان در ۳۵ جلد به خط بریل توسط بنیاد قرآن روشندلان اصفهان جهت استفاده نابینایان تدوین شده است.

 

انتهای پیام/

 

 

 

منبع: papna.ir

تاریخ انتشار: يكشنبه, 26 بهمن 1393