به بازار چاپ خوش آمدید | ورود اعضا | ثبت نام رایگان
بنر
بنر
بنر

نمایش بر اساس استان

عضو بازار چاپ شوید
ثبت نام رایگان
عضو هستید؟ورود اعضا

خبرنامه

مركز پشتيباني بازار چاپ

همراه پشتیبانی بازار چاپ

سامانه پيامك تماس نيازمندي هاي بازار چاپ
کانال تلگرام بازار چاپ

تعرفه آگهی

1 ماهه - 80,000 تومان
3 ماهه - 204,000 تومان
6 ماهه - 360,000 تومان
1 ماهه - 40,000 تومان
3 ماهه - 102,000 تومان
6 ماهه - 180,000 تومان

پرداخت آنلاین

پرداخت آنلاین
بانك متن لوح تقدير
بانك قاب و حاشيه لوح تقدير
بانك آرم و لوگو
بانك نقوش اسليمي و تذهيب
بانك وكتورهاي كاربردي
بانك آموزش نرم افزار كورل
بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
::

موافقت وزارتخانه‌های صنعت و ارشاد با کاهش تعرفه و عوارض ورود مواد اولیه مصرفی به کشور

: : :

 

movafeghate_vezaratkhanehaye_sanate_va_ershad_ba_kaheshe_tarefe_va_avareze_vorode_mavade_avalye_masrafi_be_keshvar

 

رییس اتحادیه صادرکنندگان صنعت چاپ ایران گفت: وزارتخانه صنعت و ارشاد با درخواست کاهش تعرفه و عوارض ورود مواد اولیه مصرفی و واسطه‌ای صنعت چاپ جهت افزایش توان صادراتی محصولات چاپی موافقت کرده و به زودی مفاد آن اعلام خواهد شد.

 

به گزارش بازار چاپ، بابک عابدین، رییس اتحادیه صادرکنندگان صنعت چاپ ایران در گفت‌وگو با خبرگزاری فارس، درباره کاهش تعرفه ورود مواد اولیه چاپ به کشور، بیان داشت: درخواست کاهش تعرفه و عوارض ورود مواد اولیه مصرفی و واسطه‌ای صنعت چاپ جهت افزایش توان صادراتی محصولات چاپی به دو وزارتخانه ارشاد و صنعت ارسال شده که خوشبختانه وزارت ارشاد با این مقوله موافقت کرده است.

 

به گفته وی، اقلامی که از اتحادیه صادرکنندگان صنعت چاپ ایران درخواست شده است با نظر موافق دفتر امور چاپ وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به وزارت صنعت، معدن و تجارت ارسال شده است.

 

عابدین ادامه داد: امیدواریم در جلسه تصمیم‌گیری برای تعرفه‌های سال 94 از این تشکل صادراتی یعنی اتحادیه صادرکنندگان صنعت چاپ ایران برای حضور در جلسه دعوت شود تا بتوانیم به توضیحات لازم به مسئولان مربوطه بپردازیم و با اخذ موافقت آنها با این اقدام مبارک در سال آینده، شاهد افزایش درصد به سزایی از صادرات غیرنفتی صنعت چاپ و بسته‌بندی باشیم.

 

وی افزود: همزمان با نامه‌ای که این اتحادیه به وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ارسال کرد، یک نامه هم برای آقای نعمت‌‌زاده وزیر صنعت، معدن و تجارت ارسال کردیم که طی پیگیری مستمر، مورد استقبال قرار گرفته است به گونه‌ای که آنها نیز علاقه‌مند به رسیدن نتیجه مثبت با اتحادیه صادرکنندگان صنعت چاپ ایران هستند.

 

رییس اتحادیه صادرکنندگان صنعت چاپ ایران گفت: دفتر صنایع شیمیایی و سلولزی وزارت صنعت، معدن و تجارت با اتحادیه صادرکنندگان برای بحث کاهش تعرفه‌ها و پیگیری آن نامه، تماس داشته‌اند که به نتایجی خواهد رسید.

 

وی در پاسخ به پرسشی مبنی بر اینکه توافق نهایی چه زمانی اعلام خواهد شد، بیان کرد: نتیجه این جلسات تا اواخر اسفند سال جاری به طول خواهد انجامید.

 

انتهای پیام/

 

 

 

منبع: papna.ir

تاریخ انتشار: سه شنبه, 05 اسفند 1393