به بازار چاپ خوش آمدید | ورود اعضا | ثبت نام رایگان
بنر
بنر
بنر

نمایش بر اساس استان

عضو بازار چاپ شوید
ثبت نام رایگان
عضو هستید؟ورود اعضا

خبرنامه

مركز پشتيباني بازار چاپ

همراه پشتیبانی بازار چاپ

سامانه پيامك تماس نيازمندي هاي بازار چاپ
کانال تلگرام بازار چاپ

تعرفه آگهی

1 ماهه - 80,000 تومان
3 ماهه - 204,000 تومان
6 ماهه - 360,000 تومان
1 ماهه - 40,000 تومان
3 ماهه - 102,000 تومان
6 ماهه - 180,000 تومان

پرداخت آنلاین

پرداخت آنلاین
بانك متن لوح تقدير
بانك قاب و حاشيه لوح تقدير
بانك آرم و لوگو
بانك نقوش اسليمي و تذهيب
بانك وكتورهاي كاربردي
بانك آموزش نرم افزار كورل
بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
::

همکاری در فروش و انواع مختلف آن

: : :

 

همکاری در فروش و انواع مختلف آن

 

همکاری در فروش و انواع مختلف آن

 

 

 

بازار چاپ : صاحبان کسب و کار همواره دغدغه‌ی فروش محصولات‌شان را دارند. چرا که بدون فروش موفق، تمام هزینه‌های طراحی، تأمین مواد اولیه، تولید، نگهداری و انبار محصولات‌شان به هدر خواهد رفت. به همین منظور صاحبان کسب‌وکار علاوه بر کانال‌های فروش خود که به‌صورت مستقیم با مشتریان در ارتباط است؛ از سیستم‌های همکاری در فروش یا affiliate marketing هم استفاده می‌کنند. اما چه نوع همکاران، ناشران یا شرکایی وجود دارند که صاحبان کسب‌وکار می‌توانند برای تبلیغ و در نهایت فروش محصول یا خدمات خود با آنها کار کنند؟ پاسخ به این سؤال ساده نیست و با توجه به بزرگی شرکت، مشتریان و بازاری که در آن فعالیت دارند انتخاب‌شان می‌تواند کاملا متفاوت باشد.


در طول ۱۰ یا ۱۲ سال اخیر همکاری در فروش، شمایل یک صنعت بزرگ را به خود گرفته است و در تمام جهان رشد بسیار خوبی را تجربه کرده است. در این مطلب برخی از انواع همکاری در فروش را بیان می‌کنیم که شرکت‌های گوناگون می‌توانند از آنها کمک بگیرند. شما نیز اگر صاحب یک کسب‌وکار هستید که علاقه‌مندید از روش‌های به‌روز و مؤثرتر برای فروش محصولات خود استفاده کنید تا انتهای این مطلب همراه ما باشید تا با روش‌ها و افرادی که می‌توانند همکار فروش شما باشند آشنا شوید.

 

همکاری در فروش و انواع مختلف آن

 


همکاری در فروش - وب‌مستر‌ها


وب‌مسترها افرادی هستند که سایت‌ها را می‌سازند و مالک آنها هستند. در بازار تعداد بی‌شماری وب‌مستر با سطوح مختلف مهارت و پیشرفت وجود دارد. می‌توانید با آنها جلسه بگذارید یا خیلی سریع از طریق وب‌سایت‌هایشان با آنها ارتباط برقرار کنید. برای این کار به آنها پیام بدهید و به عنوان مثال بگویید «سلام، من وب‌سایت شما را دیده‌ام و علاقه‌مندم که با هم همکاری کنیم. من می‌توانم به عنوان پیش پرداخت x تومان بابت هر سرنخ فروش پرداخت کنم.»


در این بین وب‌سایت‌های بزرگ عالی هستند. چه چیزی بهتر از این که وب‌سایتی که در ماه چندین میلیون بازدیدکننده دارد، بنر شما را در سایتش قرار دهد؟


کافی است که چنین معامله‌هایی را به صاحبان رسانه‌های مختلف پیشنهاد دهید و از آنها بخواهید به عنوان مثال بنری را در سایت خودشان به شما اختصاص دهند و در عوض درصدی از فروش را به آنها تعلق گیرد. البته این همکاری به بنر محدود نمی‌شود. شما می‌توانید از انواع روش های تبلیغاتی در این مسیر کمک بگیرید. همچنین می‌توانید با توجه به عملکردتان و بازخوردی که از کمپین‌های آنلاین می‌گیرید سراغ رسانه‌های سنتی بروید و با متخصصان آن حوز‌ه‌ها هم مذاکره کنید.

 


وبلاگ‌نویس‌ها و اینفلوئنسرها


همکاری در فروش و انواع مختلف آن


وبلاگ‌نویس‌ها افراد مناسبی برای گذاشتن مطلب درباره‌ی شرکت شما و بررسی محصولات جدیدتان هستند. شما می‌توانید نمونه‌ی کارتان را برای آنها بفرستید و از آنها بخواهید درباره‌ی محصول‌تان در سایت‌شان مطلب بنویسند، در عوض شما هم اشتراک محصولات‌ یا خدمت‌تان را برای آنها در نظر می‌گیرید. این کار به انتشار مطلب درباره‌ی محصول‌تان کمک بسیار زیادی می‌کند. درنتیجه وجود وبلاگ‌نویسی که تمایل داشته باشد به‌عنوان همکار در فروش، محصولات شرکت شما را ترویج دهد یا درباره‌ی محصول شما مطلب بنوسید، بسیار سودمند خواهد بود.


از اینفلوئنسرها یا افراد تأثیر گذار غافل نشوید، آنها هم در همین مجموعه قرار می‌گیرند. می‌توانید سراغ آنها بروید و همین پیشنهاد را ارائه کنید. البته پیشنهاد دیگری هم هست، یک کد تخفیف مخصوص آن اینفلوئنسر در نظر بگیرید و درصدی از فروش‌هایی که با آن کد تخفیف انجام گرفته است به صورت بلندمدت به آن فرد اختصاص دهید.

 


سایت‌های ارائه‌دهنده‌ی تخفیف گروهی

 

امروزه سایت‌های تخفیف گروهی رشد بسیار زیادی کرده‌اند و در چند سال اخیر به‌شدت فراگیر شده‌اند؛ به‌طوری که افراد پیش از اینکه به خرید بروند و حتی پیش از اینکه به فکر خرید کردن باشند، به‌دنبال فروشنده‌هایی می‌گردند که تخفیف می‌دهند. البته استفاده از این روش شبیه به شمشیری دولبه است. از یک طرف شما درآمد خوبی از سایت‌های ارائه‌دهنده تخفیف به‌دست می‌‌آورید و از سوی دیگر این سایت‌ها با استفاده از رتبه‌بندی طبیعی بر اساس نام شرکت شما و کد تخفیف سود کسب می‌کنند. درنتیجه باید خوب و بد آنها را باهم بپذیرید و سعی کنید مزایای آنها را به بیشترین‌حد ممکن برسانید و مشکلات خود را دوبرابر نکنید، چراکه در همه‌ی برنامه‌های همکاری در فروش این اتفاق می‌افتد. اما سایت‌های تخفیف گروهی ظرفیت‌های زیادی دارند و برای شما ترافیک بسیار خوبی به‌همراه می‌آورند.

 


شرکت‌های ارائه‌دهنده‌ی ایمیل مارکتینگ

 

شرکت‌های ارائه‌دهنده‌ی ایمیل مارکتینگ <br/> <a  data-cke-saved-href="https://www.chetor.com/108979-%d9%87%d9%85%da%a9%d8%a7%d8%b1%db%8c-%d8%af%d8%b1-%d9%81%d8%b1%d9%88%d8%b4/" href="https://www.chetor.com/108979-%d9%87%d9%85%da%a9%d8%a7%d8%b1%db%8c-%d8%af%d8%b1-%d9%81%d8%b1%d9%88%d8%b4/" rel="follow" target="_blank" title="chetor.com">منبع</a>


بازاریابی از طریق ایمیل سال‌هاست که انجام می‌شود و در سال‌های اخیر مورد توجه بسیاری از کسب‌وکارها قرار گرفته است. مهم‌ترین چیز این است که بتوانید ایمیل‌تان را وارد صندوق ذخیره پیام (Inbox) افراد کنید. پیشنهاد ما این است که کاملا هدفمند عمل کنید و از مؤسسه‌های زیادی استفاده نکنید؛ بلکه ۴ یا ۵ شرکت با تجربه در این حوزه را انتخاب کنید که تاکنون عملکرد خوبی داشته‌اند. باید مطمئن شوید که ایمیل‌های شما اِسپَم نمی‌شوند؛ در این صورت دیگر مشکلی وجود نخواهد داشت و بدین ترتیب به کسب درآمد بیشتر شما کمک خواهد کرد. در مقابل نیز می‌توانید درصد خوبی از فروش را در اختیار این شرکت‌ها قرار دهید. فراموش نکنید ارائه‌ی کد تخفیف اثربخشی این ایمیل‌ها را دوچندان می‌کند.

 


شرکت‌های بازاریابی و فروش تلفنی

 

همکاری در فروش و انواع مختلف آن


استفاده از تماس‌های تلفنی و پرداخت پول بر اساس مشتری جذب شده، روش دیگری است که می‌توان از آن بهره برد. در این روش معمولا پرداخت به‌ازای هر تماس یا بر اساس انتقال مشتری انجام می‌شود که در آن شما برای هر انتقال، پول بیشتری به مرکز تلفن پرداخت می‌کنید. البته شرکت‌هایی نیز وجود دارند که این کار را به‌شکلی دقیق‌تر انجام می‌دهند و به‌ازای هر خریدی که از طریق آنها انجام می‌شود، پول دریافت می‌کنند. درنتیجه تنها کافی است که این شرکت‌ها را پیدا کنید، با آنها قرارداد ببنید و کمپین راه بیندازید. اگر این روش برای شما مناسب بود، کمپین را ادامه بدهید؛ در غیر این صورت از طرف مقابل تشکر کنید و کمپین را رها کنید یا آن را با معیارهای متفاوتی ادامه دهید و بررسی کنید که آیا نتیجه بهتر شده است یا خیر.

 


شراکت و توسعه‌ی کسب‌وکار


در شرکت شما چه کسی می‌تواند کسب‌وکار را به‌خوبی توسعه دهد؟ آیا کسی وجود دارد که به‌شکلی فعال در جهت رسیدن به اهداف جدید گام بردارد؟ آیا کسی وجود دارد که پیگیر شرکت‌هایی باشد که می‌گویند: «سلام، من وب‌سایت یا شرکت شما را پیدا کرده‌ام و ما خواهان همکاری با شما بر اساس سهم مشترک هستیم. ما حاضریم به برنامه‌ی همکاری بپیوندیم و از طریق برنامه‌ی پیگیری مستقیم‌مان در سایت آن را دنبال کنیم.»


شما باید به همکاران احتمالی زیادی بپیوندید تا در نهایت بتوانید افراد کارآمد را به خدمت بگیرید. اما زمانی که به این همکاران خوب دست پیدا کردید، می‌توانید از همکاری طولانی‌مدت با آنها اطمینان یابید. درنتیجه همیشه به‌دنبال همکاری‌های خوب باشید و دامنه‌ی آن را به بیرون از همکاری در فروش گسترش دهید. در این راه کسب‌وکارهای مرتبط یا مکمل انتخاب بهتری هستند؛ به‌عنوان مثال فرض کنید شما یک فروشگاه آنلاین لوازم و تجهیزات مراقبت از کودکان دارید، می‌توانید سراغ وبسایتی بروید که مربوط به فروش آنلاین کتاب است و طرح شراکت یا همکاری دو طرفه‌ی خود را برای بخش کتاب کودکان به آنها ارائه کنید.


اینها تعدادی از انواع مختلف همکاری در فروش هستند که می‌توانید بر اساس عملکردتان هریک از آنها را به کار گیرید. با مدیریت خوب می‌توانید از این روش‌ها بهترین بهره را ببرید و فروش‌تان را به‌شکل چشمگیری افزایش دهید.

 

 

 

منبع: چطور

 

 

انتهای پیام/

 

 

 

گروه تلگرامي بازار چاپ