به بازار چاپ خوش آمدید | ورود اعضا | ثبت نام رایگان
بنر
بنر
بنر

نمایش بر اساس استان

عضو بازار چاپ شوید
ثبت نام رایگان
عضو هستید؟ورود اعضا

خبرنامه

مركز پشتيباني بازار چاپ

همراه پشتیبانی بازار چاپ

سامانه پيامك تماس نيازمندي هاي بازار چاپ
کانال تلگرام بازار چاپ

تعرفه آگهی

1 ماهه - 80,000 تومان
3 ماهه - 204,000 تومان
6 ماهه - 360,000 تومان
1 ماهه - 40,000 تومان
3 ماهه - 102,000 تومان
6 ماهه - 180,000 تومان

پرداخت آنلاین

پرداخت آنلاین
بانك متن لوح تقدير
بانك قاب و حاشيه لوح تقدير
بانك آرم و لوگو
بانك نقوش اسليمي و تذهيب
بانك وكتورهاي كاربردي
بانك آموزش نرم افزار كورل
بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
::

معرفی کتاب: مدیریت فروش و فروش حضوری

: : :

 

معرفی کتاب: مدیریت فروش و فروش حضوری

 

معرفی کتاب مدیریت فروش و فروش حضوری با نگرش بازار ایران

 

 

 

بازار چاپ : کتاب مدیریت فروش و فروش حضوری با نگرش بازار ایران به قلم پرویز درگی توسط انتشارات بازاریابی منتشر شده است.


نویسنده کتاب فوق در مقدمه آن به ویژگی ساده گویی و ساده نویسی در نگارش آن تاکید داشته و می‌افزاید: این کتاب برای مدیران فروش، سرپرستان فروش و حتی فروشندگان و ویزیتورهای کم تجربه، درس‌هایی دارد که در همین بازارهای خودمان کاربرد دارد.


وی در بخشی از مقدمه به موضوع خلاقیت و نوآوری و اهمیت آن اشاره کرده و می‌افزاید: یک بازاریاب باید قدرت و توان شکستن مدل‌های ذهنی خویش را داشته باشد و به قول سهراب بتواند چشم‌های خویش را بشوید و جور دیگر به پدیده‌ها نگاه کند. یک بازاریاب و فروشنده حرفه‌ای همیشه به دنبال راه حل‌های جدید می‌گردد.


لازم به ذکر است در پیشگفتار این کتاب ابتدا تعاریف کاربردی و جامعی از مفهوم فروش و جایگاه آن در پروسه بازاریابی و تفاوت‌های مفهومی و کاربردی این دو واژه برای خواننده آورده شده است و با ذکر مثال‌هایی عینی قدرت فهم و درک مخاطب از موضوع را افزایش داده است.


این کتاب مشتمل بر دو فصل است که در فصل اول به بیان موضوع فروشندگان حرفه‌ای، مهارت و ویژگی‌های آن‌ها و راه حل‌های موثر در این عرصه به زبانی ساده بیان شده است و در بخش مهارت و ویژگی‌های فروشندگان حرفه ای به موضوع احترام به هنجار و فرهنگ مشتری برای موفقیت در این عرصه پرداخته شده است.


فصل دوم کتاب نیز مشتمل بر بخش‌هایی است که حول محور مدیریت فروش، اهداف و وظایف آن و همچنین ارائه مدل‌ها و نظریات دانشمندان و صاحب نظران در حوزه‌های مختلف تبلیغ و بازاریابی و تاکید بر اهمیت قدرت راهبردی مدیریت .


این کتاب شامل 4 پیوست نیز هست که در پیوست نخست، نویسنده به موضوع ارتباط مهندسی فروش و پیش‌بینی فروش با فروش پرداخته است و در توضیح اینکه مهندسی فروش کیست؟ می‌گوید: کسی که علاوه‌ بر دارا بودن اطلاعات فنی بالا در مورد هر محصول، فروشنده و بازاریاب حرفه‌ای باشد و از توانایی تجزیه و تحلیل عملیات مربوطه به صورت دقیق و با عدد و رقم برخوردار باشد و با حرکت‌های صحیح متناسب با شرایط و اقتضای موقعیت و در نظر داشتن آرمان شرکت در کسب رضایت بلند مدت مشتریان اقدام کند. مهمترین وظایف و ویژگی یک مهندس فروش را در درجه اول برون‌گرایی و شم بازاریابی و فروش در کنار سایر موارد قلمداد می‌کند.


پیوست شماره دو این کتاب نیز به موضوع چگونگی شرکت اثر بخش در نمایشگاه‌ها و اهداف و روش‌های آن پرداخته است.


نویسنده در پیوست سوم و چهارم، پرسش و پاسخ‌ها و پرسشنامه خود ارزیابی نیز طرح نموده که برای خواننده نقاط مبهم و گنگ موضوع را بهتر و بیشتر روشن می‌کند.


در نهایت کتاب مدیریت فروش و فروش حضوری برای مخاطبانش فرصتی پدید آورده تا به زبانی ساده امکان فهم و درک موضوعات علمی و پیچیده در حوزه مربوطه را داشته باشند.
 

 

 

منبع: ام بی ای نیوز

 

 

انتهای پیام/

 

 

 

گروه تلگرامي بازار چاپ