به بازار چاپ خوش آمدید | ورود اعضا | ثبت نام رایگان
بنر
بنر
بنر

نمایش بر اساس استان

عضو بازار چاپ شوید
ثبت نام رایگان
عضو هستید؟ورود اعضا

خبرنامه

مركز پشتيباني بازار چاپ

همراه پشتیبانی بازار چاپ

سامانه پيامك تماس نيازمندي هاي بازار چاپ
کانال تلگرام بازار چاپ

تعرفه آگهی

1 ماهه - 80,000 تومان
3 ماهه - 204,000 تومان
6 ماهه - 360,000 تومان
1 ماهه - 40,000 تومان
3 ماهه - 102,000 تومان
6 ماهه - 180,000 تومان

پرداخت آنلاین

پرداخت آنلاین
بانك متن لوح تقدير
بانك قاب و حاشيه لوح تقدير
بانك آرم و لوگو
بانك نقوش اسليمي و تذهيب
بانك وكتورهاي كاربردي
بانك آموزش نرم افزار كورل
بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
::

چرا در بازاریابی محتوا ، کیفیت محتوا بسیار مهم است

: : :

 

چرا در بازاریابی محتوا کیفیت محتوا مهم است


محتوای با کیفیت و جذاب در بازاریابی محتوا، می تواند بیش از هر چیز دیگری بر تصمیم مخاطب تاثیر بگذارد.

 

 

 

بازار چاپ : در کسب و کارهایی که به صورت b2b فعالیت می کنند، معمولا سهم زیادی از هزینه های مربوط به بازاریابی در قالب بازاریابی محتوا هزینه می گردد. دلیل این امر نیز اعتماد مدیران به بازگشت سرمایه در بازاریابی محتوا است. البته باید یاداور شد نرخ بازگشت سرمایه در روش بازاریابی محتوا بدون درنظر گرفتن کیفیت محتوای تولید شده کاهش خواهد یافت.

 

بازاریابی محتوا به عنوان یکی از موثرترین روش های افزایش تعامل با مشتریان، معرفی برند، بازاریابی و فروش و یک راه مهم در رشد کسب و کارها محسوب می شود.

 

محتوای با کیفیت و جذاب، می تواند بیش از هر چیز دیگری بر تصمیم مخاطب تاثیر بگذارد. از این رو باید دقت کرد که بدون درک عمیق از رابطه میان کیفیت محصول و بازخورد مشتریان، برنامه بازاریابی محتوای شما نمی تواند موفقیت آمیز باشد.

 

ذکر این نکته ضروری است که هرچند معیارهایی مانند تعداد بازدیدها و رسانه های اجتماعی، مقیاس های مناسب تری نسبت به تعداد مشتری، اثر بخشی استراتژی توزیع و SEO هستند، اما اثر کیفیت در تعامل با مشتری را نشان نمی دهند.

 

 

ارزیابی محتوا چیست؟

 

ارزیابی محتوا عبارتست از فرایند ارزیابی محتوا با درنظر گرفتن این که محتوای تولید شده چطور بر روند کار شما نقش دارد.


ارزیابی محتوا به بازاریابان کمک می کند تا محتواهایی که بیشترین بازخورد را دارند در اولویت قرار دهند.


این کار علاوه بر ارائه یک روش علمی، راهی قابل اعتماد برای پیش بینی بازخورد محتوا قبل از انتشار خواهد بود.

 

 

ارزش ایجاد محتوای پیوسته

 

چرا در بازاریابی محتوا کیفیت محتوا مهم است

 

ارسال پیام های پیوسته یکی از فاکتورهایی است که رشد و موفقیت کسب و کار شما را تعیین می کند. برندهای بزرگ می دانند که چگونه برند خود را به طور مداوم و در هر نقطه ای که مشتری حضور دارد به تصویر بکشند.


همین استدلال برای بازاریابی محتوا نیز صدق می کند- - محتوای شما باید دارای یک صدا، سبک و تبلیغ منحصر به فرد و قابل شناسایی باشد.

 

داستان + تجربه / توقع = برند

 

محتوای خوب به شما اعتبار می دهد، اعتماد مشتری را به شما جلب می کند و باعث خوش نامی برندتان می گردد.

 

 

- طبق تحقیقات Forrester، تجربیات یک مشتری وفادار از برند شما به ایجاد اعتماد برای برندتان کمک می کند.

 

- مطالعه McKinsey & Company نشان می دهد که انتقال حس خوب به مشتری، یکی از فاکتورهای اصلی برای راضی نگه داشتن او در طی سفر با کسب و کار شماست.

 

- تحقیقات انجام شده توسط TechiPedia ثابت می کند ارزش برندهایی که به طور پیوسته به تولید محتوا می پردازند 20% بیشتر از رقبای شان است.

 

 

تولید محتوای پیوسته توسط برندها می تواند آن ها را به موفقیت برساند. اما مشکل این است که حفظ این نوع محتواها، به ویژه زمانی که از کمپین های مختلف استفاده می کنید، دشوار است.


وقتی یک برند، محتوای تولید شده توسط هزاران نویسنده را منتشر می کند. چطور می توان از یکنواخت بودن صدای آن برند در تمام محتواهای تولید شده اطمینان حاصل کرد؟

 

 

3 دلیل برای اینکه چرا امتیازدهی به محتوا یک گام مهم در توسعه آن است

 

چرا در بازاریابی محتوا کیفیت محتوا مهم است

 

به نوشته ی Marketing mag، درآمد بازاریابی محتوا تا سال 2019 به 300 میلیارد دلار خواهد رسید. علاوه بر این، بازاریابی محتوا به طور متوسط 29 درصد از بودجه های بازاریابی B2B را شامل می شود.


زمانی که بیشتر کسب و کارها بودجه بازاریابی محتوایشان را افزایش می دهند، زمان مناسبی برای انتخاب معیارهای ارزیابی محتوا در کمپین بازاریابی نیست.


به کمک ارزیابی محتوا، تیم بازاریابی می تواند محتوایش را بهبود ببخشد و برای مشتریان خود ارزش قائل شود.


در این مقاله با ذکر چند دلیل ثابت می کنیم چرا ارزیابی محتوا می تواند به شما در جذب مخاطب هدفتان کمک کند.

 

 

1. جذب مشتری

 

محتوای خوب برای شما یک ثروت محسوب می شود و توانایی این را دارد که یک تجربه خوب برای مشتریان به ارمغان بیاورد و آنها را باز هم به سوی شما بکشاند. محتوای خوب، بلیت شانس شماست. شما می توانید به وسیله آن توجه مخاطبین را به خودتان جلب کنید و تاثیر مثبت برند را به طور مداوم تقویت کنید.


زمانی که محتوای خود را مورد ارزیابی قرار دادید، احتمال زیادی وجود دارد که بیشتر شناخته شوید.


به طور خلاصه، ارزیابی محتوا به شما کمک می کند که محتوای موثر بیشتری برای بدست آوردن مشتری جدید و حفظ مشتریان موجود تولید کنید.

 

 

2. بهبود کیفیت محتوا

 

بهبود کیفیت محتوا برای موفقیت کمپین های بازاریابی بسیار اهمیت دارد. این کیفیت به مشتریان شما بستگی دارد و کمک می کند با درک بهتر نیازهایشان، آنها را بیشتر راضی نگه دارید.


ارتقای کیفیت محتوا یک فرایند تدریجی است و باید به طور مداوم پاسخ هایی که از جانب مشتری دریافت می کنید را ارزیابی و تحلیل کنید.


ارزیابی محتوا در این مرحله به کمک شما می آید. هنگامی که در ابتدای کار به ارزیابی محتوا توجه شود درک بهتری از مشتری به شما می دهد و باعث می شود نوشته شما تاثیر بیشتری داشته باشد.

 

 

3. تقویت بهترین رسانه های اجتماعی

 

این راه یکی از بهترین راه های افزایش طرفداران رسانه های اجتماعی شما در فضای مجازی است و ایجاد چنین محتوایی، یکی از راه های رسیدن به آن است.


اگر کسب و کار شما علیرغم داشتن فالوورهای زیاد، بازخورد خوبی ندارد، زمان آن رسیده است که محتوای تولید شده تان را بررسی کنید.

 

 

چطور محتوای خود را ارزیابی کنید

 

چرا در بازاریابی محتوا کیفیت محتوا مهم است

 

برای نویسندگان و تولیدکنندگان محتوا کار دشواری است که کیفیت کار را مشخص کنند و بگویند که با چه دستورالعملی برای مشتریان، محتوا تولید می کنند. با بررسی و ارزیابی محتوای تولید شده، شما توانایی این را دارید که فرایند تولید محتوا را ببینید و از دستورالعمل یک محتوای موفق دوباره استفاده کنید.


در ادامه مطلب، نحوه محاسبه محتوا را آورده ایم.

 

 

1. معیارهای امتیازدهی را مشخص کنید.

 

برای توسعه یک سیستم موثر ارزیابی محتوا، باید یک پایه و اساس درنظر بگیرید. باید مشخص کنید که کدام معیارها باید تاثیر بیشتری بر روی محتوای شما داشته باشند. برای بعضی ها بازدید از سایت اهمیت زیادی دارد و برای برخی دیگر به اشتراک گذاری مطالب، مهم است.

 

 

2. یک کمپین راه اندازی کنید.

 

هنگامی که معیارهای ارزیابی تان را مشخص کردید. نوبت به راه اندازی کمپین می رسد. یک کمپین راه اندازی کنید. به عنوان مثال اگر شما تصمیم دارید که 1000 بازدیدکننده داشته باشید، باید محتوایتان مطابق با تمام نکاتی باشد که برای شما ارزش دارند.

 

 

3. نظارت بر محتوای صفحه

 

پس از انتشار محتوای جدید، آن را ارزیابی کنید. نکات با ارزشی که معیارهای موفقیت محتوای شما هستند- - مثلا 1000 بازدیدکننده - - را به کمپین اضافه کنید. محتوا را برای ساخت یک نمونه کوچک و موفق جمع بندی کنید.

 

 

4. کارهایتان را ارزیابی کنید

 

حال که محتواهای ویژه تفکیک شدند، می توانید آنچه را که باعث به اجرا درآمدن محتوایتان می شود آنالیز کنید. با این کار شما می توانید محتواهایی را که قابلیت تکرار دارند، در زمان های دیگر نیز تکرار کنید.

 

 

5. بهبود و تکرار

 

اگر چه الگوهای ارزیابی شما همیشه در حال تغییر هستند، اما فراموش نکنید که همیشه ارزیابی بر عملکردتان در آینده تاثیر می گذارد.


این فرایند اگرچه یک فرایند خسته کننده است و شما را درگیر یک سیستم امتیازدهی معمولی می کند اما یک ابزار مهم و کامل برای شما خواهد بود.


برای دریافت نتایج مهم و کارآمد، می توانید از یک ابزار خودکار استفاده کنید تا به شما کمک کند که محتوای خود را با جزئیات بیشتری ارزیابی کنید.

 

 

نتیجه نهایی

 

ارزیابی محتوا باعث می شود برند شما صاحب معیارهای مشخصی باشد و شما را به درک نیازهای مشتری در مرحله خرید نزدیک تر کند.


زمانی که شما انواع محتوا را مخصوص برخی از مشتریان کار می کنید، می توانید به راحتی به موفقیت های پی در پی دست یابید.

 

 

 

 

 

منبع: DidarCRM

 

 

انتهای پیام/

 

 

 

گروه تلگرامي بازار چاپ