به بازار چاپ خوش آمدید | ورود اعضا | ثبت نام رایگان
بنر
بنر
بنر

نمایش بر اساس استان

عضو بازار چاپ شوید
ثبت نام رایگان
عضو هستید؟ورود اعضا

خبرنامه

مركز پشتيباني بازار چاپ

همراه پشتیبانی بازار چاپ

سامانه پيامك تماس نيازمندي هاي بازار چاپ
کانال تلگرام بازار چاپ

تعرفه آگهی

1 ماهه - 80,000 تومان
3 ماهه - 204,000 تومان
6 ماهه - 360,000 تومان
1 ماهه - 40,000 تومان
3 ماهه - 102,000 تومان
6 ماهه - 180,000 تومان

پرداخت آنلاین

پرداخت آنلاین
بانك متن لوح تقدير
بانك قاب و حاشيه لوح تقدير
بانك آرم و لوگو
بانك نقوش اسليمي و تذهيب
بانك وكتورهاي كاربردي
بانك آموزش نرم افزار كورل
بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
::

تبلیغ بارزِ، لاستیک های خاص

: : :

 

تبلیغ بارزِ، لاستیک های خاص

 

مدتی است، آگهی هایی با پیامی جالب در شهر دیده می شوند. حرکت آسان همچون دونده و جلوگیری از مصرف انرژی، نمونه هایی از این دسته پیام ها هستند.

 

لاستیک بارز درحال تبلیغ است و به نظرم می رسد، برنامه ای بلند مدت دارد.

 

به همین دلیل با آقای هادیزاده، مدیر واحد توسعه نام تجاری و تبلیغات شرکت، گفتگوی کوتاهی داشتم.

 

 

از او راجع به هدف این مجموعه آگهی ها پرسیدم؟

هادی زاده گفت: این بخشی از استراتژی تبلیغات گروه صنعتی بارز بوده و مرتبط با برنامه بازاریابی منطقه ای و کمپین های وابسته به آن است. به الطبع برنامه های تبلیغاتی نیز برایش تدوین شده است. این برنامه ها که از 2 سال قبل رفته رفته تدوین، بازنگری و اجرا شده اند، در کوتاه مدت با هدف یادآوری برند و اعلام وجوه تمایز آن و در دراز مدت ارتقاء جایگاه، بهبود سهم بازار و ایجاد تصویر ذهنی جدیدی از برند را دنبال می نمایند.

 

این فعالیت ها هم در حوزه تولیدات، توزیع محصول و ارائه خدمات تعریف و اجرا شده و هم حوزه تبلیغات را تحت پوشش قرار خواهد داد. سری اول این فعالیت ها با اجرای کمپین هایی در حوزه رسانه های محیطی و چاپی آغاز شده و با پخش آگهی های رادیویی و سایر برنامه ها ادامه خواهد یافت.

 

البته به دلیل اینکه بخش دیگری از کار هنوز نمایان نشده است، فعلا نمی توانم از بازارهای هدف، اهداف و روش اجرای کمپین ها در هر منطقه و اهداف نهایی این فعالیت های ارتباطی صحبتی کنم. اما آنچه تاکنون به آن پرداخته ایم و قصد داشته ایم به مخاطب بگوییم، آگاه سازی مشتری از تغییرات انجام گرفته در کیفیت لاستیک های جدید بارز و وجوه تمایز محصولات این برند بوده که در آگهی ها با دیزاین های مختلف (حرکت روان و سریع همانند یک دونده، حافظ جان کودکان و دلبندان خانواده، جلوگیری کننده از اتلاف سوخت اتومبیل و ... ) بوده است.

 

تبلیغ بارزِ، لاستیک های خاص

 

از ایشان خواستم تا کمی از این کیفیت برایم بگویند؟

به گفته ایشان، امروزه تایرهای قدیمی نخی بایاس جای خود را به تایرهای رادیال داده اند .حتی در تایرهای رادیال نیز بر اساس ویژه گی های طراحی شده در ساختار بدنه، نوع مواد به کار رفته و طرح آج خانواده های جدیدی از تایرها به بازار ارائه گشته اند. مثلا تایرهای سواری H.P، تایرهای رادیال سواری سبز که مصرف سوخت کمتری دارند، تایرهای رادیال تمام سیمی باری–اتوبوسی که علاوه بر ایمنی بیشتر، امکان حمل بار بیشتر، طول عمر بالاتر، مقرون به صرفه بودن و از همه مهمتر کاهش مصرف سوخت را به همراه دارند و در نهایت تایرهای رادیال کشاورزی که علاوه برکاهش مصرف سوخت سبب کاهش میزان فشردگی خاک و افزایش برداشت محصولات کشاورزی خواهند شد.

 

یکی از آخرین تحولات در این حوزه موضوع کاهش مقاومت غلطشی یا Rolling Resistance است که از طریق طراحی خاص ساختار بدنه و نوع مواد استفاده شده در آج تایر و طرح آن تایر سازان سعی می نمایند تا میزان سوخت مصرفی خودرو ها را کاهش دهند.

 

در شرایط کنونی، با توجه به افزایش نرخ کالاهای خارجی و همینطور افزایش قیمت سوخت، این کمپین بایستی خوب کار کند. آیا این طور نیست؟

بله، ما هم همین فکر را می کنیم. در شرایط کنونی، با توجه به افزایش قیمت سوخت، نیاز بیشتر مخاطبان به آرامش در رانندگی بیشتر شده و با توجه به برآورده شدن این ویژگی ها در محصولات گروه صنعتی بارز ، انتظار می رود تا این کمپین و پیام انتقال یافته از جانب مخاطبان درک شده و مورد پذیرش قرار گیرد .همچنین کیفیت قابل توجه این محصولات در مقابل رقبای خارجی و دست آورد های جدید گروه صنعتی بارز در دستیابی به تکنولوژی روز طراحی و تولید تایر، به مشتریان اعلام شود.

 

تبلیغ بارزِ، لاستیک های خاص

 

آبا این فعالیت یک کمپین است؟ یا اینکه چند آگهی خواهیم دید و کار تمام می شود؟

این یک کمپین است و برنامه ای طولانی مدت برای آن داریم. ضمنا به جز استفاده از تابلوهای شهری و روزنامه ها، به زودی وارد رادیو و سایر رسانه هایی که پوشش، نفوذ و اثر بخشی مناسبی را در طیف مخاطبان و گروه های هدف خواهند داشت مورد استفاده قرار خواهند گرفت.

 

چه کسانی در این مسیر شما را همراهی دادند؟

شروع کار با مطالعه هایی در حوزه های مختلف بازار بود، مدیریت اداره کل بازاریابی جناب آقای مهندس روغنی، ادارات و واحدهای مختلف اداره کل بازاریابی همانند اداره توسعه نام تجاری و تبلیغات، اداره مهندسی فروش و خدمات مشتریان، واحد تحقیقات بازار از طریق بررسی های انجام گرفته تصویر روشنی را از آینده و نیازهای آن، اطلاعات فنی و .. فراهم نمودند.

 

این اطلاعات پس از انجام مطالعات تکمیلی در مورد رقبای داخلی و خارجی مورد جمع بندی قرار گرفته و پیشنهادات در قالب کمیته های تبلیغات و کارگروه های مرتبط با هر کمپین مورد بررسی قرار گرفت. پس از تایید این اقدامات، طراحی مفاهیم انجام و موارد مهمتر انتخاب گردید. نتایج این موارد برای تصویر سازی به مسئولین طراحی مرتبط انتقال یافته و هم زمان، فعالیت های مرتبط با شناسایی، مطالعه و انتخاب رسانه ها انجام گرفته و رسانه های مناسب انتخاب و قرارداد های مربوطه انعقاد یافت.

 

نتایج طراحی های انجام گرفته نیز پس از بررسی، نظر سنجی و انجام اصلاحات برای اجرا در اختیار بخش های ذیربط قرار گرفت.

 

همچنین یکی از نقاط قوت اصلی این فرایند، توجه، انگیزه و حضور دائمی مدیریت ارشد سازمان، جناب آقای مهندس عباسی بود که در قالب جلسات مرتب با تیم های اجرایی و مشاوران برتمام مراحل این فعالیت نظارت داشته و خودشان نیز حضور فعالی در تمام جلسات و مراحل کار داشتند. این موضوع یک تعارف نبوده و یکی از اصلی ترین وجوه تمایز مدیریتی ایشان در بارز یعنی مشارکت، کار تیمی و تصمیم گیری بر مبنای تحقیق، مطالعه و الگوبرداری از بهترین ها است. در همین فرصت از بذل توجه و انگیزه ای که ایشان در این پروژه داشته اند کمال قدردانی را داشته و سپاسگذاری تمام اعضاء گروه را تقدیم ایشان می نمایم.

 

البته لازم به ذکر است که این فرایند در حدود یک سال به درازا کشید که در فرصت به دست آمده از تلاش و حمایت همکاران گرانقدری همانند مدیریت ارشد اداره کل بازاریابی جناب آقای مهندس روغنی، مدیریت محترم اداره کل مهندسی فروش و خدمات مشتریان جناب آقای مهندس مهری و همکاران ایشان و همکاران گرانقدر واحد تبلیغات در حوزه های تبلیغات محیطی (آقای عربانیان)، طراحی و گرافیک(خانم همتیار) و کمک بی دریغ مشاوران و طراحان در خارج سازمان(شرکت های تبلیغاتی همانند پرشین مدیا با مدیریت آقای حسن صالحی، مای مدیا با مدیریت آقای علی میرابریشمی و شبکه آفتاب با مدیریت آقای رضا حداد) نیز تاثیر به سزایی در دستیابی به اهداف داشته اند که از تمامی آن عزیزان نهایت قدردانی و تشکر را می نمایم.

 

 

منبع: mbanews.ir