به بازار چاپ خوش آمدید | ورود اعضا | ثبت نام رایگان
بنر
بنر
بنر

نمایش بر اساس استان

عضو بازار چاپ شوید
ثبت نام رایگان
عضو هستید؟ورود اعضا

خبرنامه

مركز پشتيباني بازار چاپ

همراه پشتیبانی بازار چاپ

سامانه پيامك تماس نيازمندي هاي بازار چاپ
کانال تلگرام بازار چاپ

تعرفه آگهی

1 ماهه - 80,000 تومان
3 ماهه - 204,000 تومان
6 ماهه - 360,000 تومان
1 ماهه - 40,000 تومان
3 ماهه - 102,000 تومان
6 ماهه - 180,000 تومان

پرداخت آنلاین

پرداخت آنلاین
بانك متن لوح تقدير
بانك قاب و حاشيه لوح تقدير
بانك آرم و لوگو
بانك نقوش اسليمي و تذهيب
بانك وكتورهاي كاربردي
بانك آموزش نرم افزار كورل
بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
::

10 نکته ارزشمند در بازاریابی

: : :

 

با سال‌ها تجربه در زمینه بازاریابی، شکست‌های زیاد و موفقیت‌های زیادتری درعرصه بازاریابی دیده شده است. امروزه فن بازاریابی بسیار پیچیده‌تر از آن چیزی است که زمانی تصور می‌شد، اما بسیاری از اصول اولیه آن هنوز استفاده می‌شود.

 

بازاریابان حرفه ای و صاحبان بنگاه های اقتصادی، اصول اصلی و پایه را که موجب تفاوت میان کمپین‌های سودده و غیرسودده می‌شود را همواره مد نظر قرار می‌دهند.

 

10 نکته ارزشمند در بازاریابی

 

در ادامه ۱۰ نکته‌ی اساسی در مورد بازاریابی می‌آید:

 

۱- شناخت از مخاطب:

کمپین های موفق به این دلیل موفق هستند چون مخاطب خود را خوب می شناسند ، به نیکی نیازهای آن ها در می یابند ، راه های پاسخ گویی به آنها را می دانند و نیازهای جدید را نیز در آن ها بیدار می کنند.دانستن و فهمیدن مخاطب از طریق توجه به تقسیم بندی های صحیح بازار(market segmentation)، به معنای یک کمپین با هدف گذاری صحیح است که سود آور خواهد بود .

 

۲- تمرکز بر روی ارائه‌ی یک پیشنهاد:

ارائه ی یک پیشنهاد بازاریابی نیروی حرکت دهنده برای ترویج بازاریابی و رسیدن به نتیجه است. در واقع ارزیابی بازار ثابت کرده است که اگر بر شیوه ی ارائه پیشنهاد خود تمرکز کنید، موفق خواهید بود.

 

۳- آزمون دو بخشی (Split Test):

هیچ گاه یک کمپین را بدون آزمون جنبه های مختلف آن ترتیب ندهید. یکی از معمول ترین آزمون ها ، آزمون دو بخشی است که در آن ۲ نتیجه ی وابسته به یک پدیده به طور همزمان آزمون می شوند که می تواند یک وب سایت، ای میل یا هر چیز دیگری باشد. آزمون دو بخشی برای افزایش کارایی ضروری است.

 

۴- هیچ‌گاه تنها کار نکنید:

بهترین و خلاقانه ترین تفکرات از کار و همکاری با دیگران حاصل می شود. هیچ گاه فکر نکنید به نظرات و پاسخ های دیگران احتیاج ندارید. ممکن است حتی یک نظر داشته باشید ولی یک بحث باز و آزاد در مورد آن ، می تواند در بهبود آن موثر باشد.

 

۵- ارتباط مستمر:

داشتن تجربه کار را پیش از آغاز هر کمپین مد نظر قرار دهید. اگر دانستن کامل تجربه ارتباط با مشتری را داشته باشید از ۹۸درصد دیگر کمپین ها بالاتر هستید.

 

۶- فقط بر فروش کالا و درآمد از طریق آن تکیه نکنید:

بسیاری از بازاریابان برای تاکید صرف بر قیمت و فروش نقدی شکست خورده اند. با این کار وارد یک نبرد نزولی می شوید. سود آوری کمتر و نهایتا ورشکستگی. سعی کنید طوری برای خود ارزش آفرینی کنید که مبلغ کالا یا خدمات شما بی اهمیت جلوه کند.

 

۷- ارزش‌آفرینی بعد از فروش:

به عنوان بازاریاب، شغل ما پیدا کردن سهم بازار و پی ریزی ارتباط مستمر است. نه اینکه مردم از در ورودی مغازه یا شرکت داخل و خارج شوند. بیشترین انرژی را بر روی پی ریزی روابط صحیح و مستمر با مشتریان خود بگذارید.

 

۸- آزمون، آزمون، آزمون:

در ادامه آزمون ۲ بخشی باید سایر آزمون ها را برای ارزیابی سایر موارد انجام دهید. برای هر اصل بازاریابی یک آزمون خاص وجود دارد .فکر کنید یک هدف به بزرگی زندگی را آزمون می کنید.

 

۹- بازاریابی منسجم از همه راه‌ها بهتر است (Integrated Marketing):

شما نمی توانید تنها بر یک راه برای رسیدن به موفقیت حساب کنید. این قابل قبول است که بیشترین سود خود را از طریق بازاریابی پرداخت با هر ضربه (ppc) بدست آورید اما زمانی که آن راه حل جواب نداد چه کار خواهید کرد؟ همیشه راه های مختلفی را امتحان کنید.

 

۱۰- هیچ‌ چیز جای تجربه را نمی‌گیرد:

شما می توانید بروید و تمامی مشاوران برجسته بازاریابی جهان را استخدام کنید، اما با این حال باز هم باید کار و تلاش کنید. هیچ گزینه ای جایگزین تجربه عملی نیست. این تجربیات شما را به یک بازاریاب موفق تر و بهترتبدیل می کند.

 

اگر می خواهید موفق باشید این نکات مهم را به کار ببرید. این اصول روزانه توسط بازاریابان حرفه ای به کار گرفته می شود که نتیجه اش یک موفقیت روز افزون برای بازاریابی و کسب و کار خواهد بود.

 

 

 

منبع: ام‌بی‌ای نیوز