به بازار چاپ خوش آمدید | ورود اعضا | ثبت نام رایگان
بنر
بنر
بنر

نمایش بر اساس استان

عضو بازار چاپ شوید
ثبت نام رایگان
عضو هستید؟ورود اعضا

خبرنامه

مركز پشتيباني بازار چاپ

همراه پشتیبانی بازار چاپ

سامانه پيامك تماس نيازمندي هاي بازار چاپ
کانال تلگرام بازار چاپ

تعرفه آگهی

1 ماهه - 80,000 تومان
3 ماهه - 204,000 تومان
6 ماهه - 360,000 تومان
1 ماهه - 40,000 تومان
3 ماهه - 102,000 تومان
6 ماهه - 180,000 تومان

پرداخت آنلاین

پرداخت آنلاین
بانك متن لوح تقدير
بانك قاب و حاشيه لوح تقدير
بانك آرم و لوگو
بانك نقوش اسليمي و تذهيب
بانك وكتورهاي كاربردي
بانك آموزش نرم افزار كورل
بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
::

از پیرمردِ آشپزِ سبز رنگ، در شهر رونمایی شد

: : :

 

ماکت تبلیغاتی سه بعدی ابزاری تعیین‌کننده در تبلیغات محیطی محسوب می‌شود. بسیاری ازشرکت‌ها از این شیوه تبلیغاتی برای بزرگنمایی محصولات خود که راهکاری ارتباطی با مصرف‌کننده محسوب شده استفاده می‌کنند. ماکت‌ها با قرار گرفتن در مکانی خاص توجه عابران (پیاده، سواره) را به خود جلب می‌کنند. درنتیجه بدون هیچ پیامی، فقط کاراکتر اصلی برند، پیام را به مخاطب می‌رساند.

 

زمان چندانی از نصب ماکت‌های تبلیغاتی توسط شرکت‌های مختلف به‌خصوص مواد غذایی در شهرمان نمی‌گذرد. این ماکت‌ها یکی پس از دیگری ظاهر می شوند. این بار کاراکتری از شرکت تولیدی شیوا که به برند محصولات شیبابا (محصولات ژله) ارتباط دارد، در شهر خودنمایی می‌کند. کاراکتر پیرمردِ سرآشپزِ سبز رنگ نماینده معرفی محصولات آشپزخانه است که در کنار کارکتر جوان این شرکت با نام شیبا (نماینده معرفی محصولات مخصوص کودکان مانند: پاستیل وپف پفی و ...) قرار است محصولات جدیدی که در آینده از این شرکت ارائه خواهد شد را معرفی کند. برای یادآوری باید بگویم؛ این شرکت بزرگترین تولیدکننده محصولات ژلاتینی در ایران است.

 

از پیرمردِ آشپزِ سبز رنگ، در شهر رونمایی شد

 

مسعود رشیدیان از شرکت پدیده آفرینان صنعت (سازنده ماکت‌های تبلیغاتی) در مورد ماکت شیبابا گفت: شرکت تولیدی شیوا به منظور معرفی هرچه بیشتر کاراکتر جدیدخود تصمیم به ساخت ماکت تبلیغاتی از این شخصیت کرده است. این ماکت در پی کمپین تبلیغاتی که این شرکت برای معرفی محصولات جدید خود درحوزه پودر ژله تهیه کرده است، آماده شد.

 

این ماکت برگرفته از کاراکتر شیبابا (پیرمرد آشپز) ساخته شده است. محصولِ در دست این کاراکتر هم همان محصول جدید شیبابا یعنی "پودر ژله بدون قند" این شرکت است.

 

وی در ادامه عنوان کرد: این ماکت به ارتفاع 21 متر ساخته شده است. ماکت در مسیر بزرگراه همت شرق به غرب نرسیده به خروجی شهرک غرب نصب شده است. رشیدیان در مورد قرارگیری این ماکت به جای ماکت شرکت تک ماکارون عنوان کرد: ماکت‌ها به مانند سرمایه‌ای برای شرکت‌ها محسوب می‌شوند. زمان اکران ماکت تک ماکارون در این مکان به پایان رسیده بود. در نتیجه این ماکت به مکانی دیگر (بزرگراه حکیم) منتقل شده است. رشیدیان از اکران ماکتی جدید تا 10 روز دیگر نیز خبر داد.

 

 

 

منبع: mbanews.ir