به بازار چاپ خوش آمدید | ورود اعضا | ثبت نام رایگان
بنر
بنر
بنر

نمایش بر اساس استان

عضو بازار چاپ شوید
ثبت نام رایگان
عضو هستید؟ورود اعضا

خبرنامه

مركز پشتيباني بازار چاپ

همراه پشتیبانی بازار چاپ

سامانه پيامك تماس نيازمندي هاي بازار چاپ
کانال تلگرام بازار چاپ

تعرفه آگهی

1 ماهه - 80,000 تومان
3 ماهه - 204,000 تومان
6 ماهه - 360,000 تومان
1 ماهه - 40,000 تومان
3 ماهه - 102,000 تومان
6 ماهه - 180,000 تومان

پرداخت آنلاین

پرداخت آنلاین
بانك متن لوح تقدير
بانك قاب و حاشيه لوح تقدير
بانك آرم و لوگو
بانك نقوش اسليمي و تذهيب
بانك وكتورهاي كاربردي
بانك آموزش نرم افزار كورل
بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
::

« بهار نارنج » به‌عنوان لوگوی برند شیراز مناسب است

: : :

 

« بهار نارنج » به‌عنوان لوگوی برند شیراز مناسب است

 

شهردار شیراز گفت: اگر بنا باشد یک نشانه و یا لوگو برای برند شیراز طراحی شود، استفاده از بهار نارنج را برای این منظور مناسب می‌دانم.

 

علیرضا پاک‌فطرت امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در شیراز اظهار داشت: نخستین برند شیراز سومین حرم اهل بیت(ع) و بحث سومین شهر زیارتی کشور بودن است.

 

وی افزود: توریسم‌درمانی نیز می‌تواند دومین برند شیراز باشد و برای آن مفهوم‌سازی شود.

 

پاک فطرت اضافه کرد: در دنیا برای برند‌سازی یک شهر را به عنوان نوعی غذا، شهری را به عنوان جشنواره‌ای سینمایی و دیگری را با تیم فوتبال مشهور آن معرفی کرده و در تمام تبلیغات این مفهوم را گسترش می‌دهند که با این نگاه شیراز می‌تواند به عنوان شهر شعر و ادبیات و پایتخت فرهنگی نیز معرفی شود.

 

وی خاطرنشان کرد: از سویی برای جا انداختن برند از هنر استفاده می‌شود و باید توجه داشت که اگر شهری برند خود را تعریف نکند دیگران هرگونه می‌خواهند آن را در ذهن‌ها تصویر می‌کنند.

 

مدیر شهری شیراز بیان کرد: برندها باعث جذب گردشگران، مصرف‌کنندگان، سرمایه‌گذاران، نخبگان عرصه‌های مختلف شده و احترام و توجه سایر مخاطبان برون‌منطقه‌ای را نیز جلب می‌کند.

 

به گفته وی، علاقه و توجه شکل گرفته حول برند شهری به سایر بخش‌ها و برندهای اقتصادی فعال در آن شهر منعکس شده و یک چرخه رو به رشد را شکل می‌دهد.

 

پاک‌فطرت تصریح کرد: اگر بنا باشد یک برند ملموس و نشانه‌ای که برای عموم مردم جهان قابل درک باشد و به عنوان نشانه ظاهری و سمبلیک شیراز ابداع شود، بهار نارنج این قابلیت هنری را دارد و می‌تواند انتقال‌دهنده مفاهیم معنوی پشت سر سومین حرم اهل بیت(ع) نیز باشد.

 

وی ابراز داشت: برند اگر مناسب انتخاب شود و تمام مردم آن را بپسندند باعث ایجاد هم‌افزایی و همگرایی در حوزه‌های فعال شهر شده و به جریان منابع در راستای دست‌یابی به اهداف و برنامه‌های پیش رو نظم می‌بخشد.

 

پاک فطرت در ادامه افزود: جشنواره بهار نارنج قابلیت این را دارد که ثبت جهانی و در جهان به عنوان لوگوی برند شیراز معرفی شود چنان‌که برند استانبول گل لاله آن است که در هر جای شهر و در فرودگاه و حتی نام شرکت‌ها و مغازه‌ها از این برند استفاده می‌شود.

 

وی یادآور شد: بر روی بهار نارنج می‌توان کار هنری انجام داد و طوری آن را معرفی کرد که مردم بیایند، از عرقیات آن بخرند در مراکز درمان گیاهی اقامت کنند، از جشنواره‌های مرتبط با عرق‌گیری و مناطق گردشگری و طبیعت بازدید کنند و با همین عنوان از امکانات پزشکی شیراز نیز بهره‌مند شوند و با کوله‌باری از آرامش و معنویت و زیبایی به کشور خود بازگردند.

 

 

 

منبع: خبرگزاري فارس