به بازار چاپ خوش آمدید | ورود اعضا | ثبت نام رایگان
بنر
بنر
بنر

نمایش بر اساس استان

عضو بازار چاپ شوید
ثبت نام رایگان
عضو هستید؟ورود اعضا

خبرنامه

مركز پشتيباني بازار چاپ

همراه پشتیبانی بازار چاپ

سامانه پيامك تماس نيازمندي هاي بازار چاپ
کانال تلگرام بازار چاپ

تعرفه آگهی

1 ماهه - 80,000 تومان
3 ماهه - 204,000 تومان
6 ماهه - 360,000 تومان
1 ماهه - 40,000 تومان
3 ماهه - 102,000 تومان
6 ماهه - 180,000 تومان

پرداخت آنلاین

پرداخت آنلاین
بانك متن لوح تقدير
بانك قاب و حاشيه لوح تقدير
بانك آرم و لوگو
بانك نقوش اسليمي و تذهيب
بانك وكتورهاي كاربردي
بانك آموزش نرم افزار كورل
بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
::

از بازاریابی چریکی تا افسونگری!

: : :
بازار چاپ: کسانی که به دنبال یادگیری اصول بازاریابی و تبلیغات و آخرین روش‌ها برای معرفی برند خود هستند، حتما با نام انتشارات سیته ناشر کتاب‌های آموزشی در حوزه بازاریابی و تبلیغات آشنایی دارند.

 

برای آشنایی با آخرین و پرفروش‌ترین عناوین منتشر شده از سوی این انتشارات، به سراغ خانم زرین‌فر از روابط عمومی این نشر رفته‌ و از او خواسته‌ايم تا چند مورد از کاربردی‌ترین و پرطرفدارترین کتاب‌های سیته را معرفی کند. آنچه در ادامه می‌خوانید، چکیده‌ای از مباحث مطرح شده برای معرفی این کتاب‌هاست.

 

بازاریابی چریکی؛ مانند خورشید عمل کنید

 

از بازاریابی چریکی تا افسونگری!

 

کتاب "بازاریابی چریکی" به درد کسانی می‌خورد که می‌خواهند با روش‌های فروش چریک‌ها آشنا شوند. بازاریابی در عین پایبندی به اصول اولیه، به رشد خود ادامه می‌دهد. بازاریابی سنتی، اسلحه‌های سنگین بازاریابی را شناسایی می‌کند؛ مثل رادیو، تلویزیون، روزنامه‌ها، مجلات، پست مستقیم و اینترنت؛ اما بازاریابی چریکی 200 اسلحه را در بازاریابی معرفی می‌کند که اکثر آنها هم رایگان هستند. بازاریابی چریکی می‌خواهد که شما هر بعد بازار را به خوبی بشناسید، تجربه کنید، راه‌های بازنده را دور بزنید، راه‌های برنده را بشناسید و از تاکتیک‌های آزمایش شده در نبرد واقعی استفاده کنید.

 

کلید موفقیت از طریق بازاریابی چریکی، هنر توجه کردن است و قلب بازاریابی چریکی استفاده درست از اسلحه‌های انتخابی. شما باید مانند خورشید عمل کنید و آن انرژی پرقدرتی باشید که بازاریابی را زنده نگاه می‌دارد.

 

این کتاب نوشته جی کنراد لوینسون است و با ترجمه همایون رکنی قاجار به بازار عرضه شده است.

 

تبلیغات خلاق؛ مرزهای ساخت آگهی‌های تبلیغاتی را بشکنید

 

از بازاریابی چریکی تا افسونگری!

 

کتاب "تبلیغات خلاق" لوک سولیوان برای کسانی نوشته شده است که می‌خواهند مرزهای ساخت یک آگهی تبلیغاتی را بشکنند و کاری قوی، موثر و نو خلق کنند. لوک سولیوان نویسنده موفق آگهی‌های تبلیغات محصولاتی چون میلر لایت، تایم و بی‌ام‌و است و تاکنون بیش از بیست بار موفق شده است که جایزه وان شو را که در دنیای تبلیغات از آن به عنوان اسکار یاد می‌شود، به دست آورد. این کتاب با ترجمه فرزاد مقدم به بازار عرضه شده است.

 

کیمیای فروش؛ جاذبه‌های عاطفی را در فروش به کار بگیرید

 

از بازاریابی چریکی تا افسونگری!

 

اگر به دنبال یافتن بهترین جواب‌ها برای مهم‌ترین پرسش‌های دنیای خرید و فروش و حتی زندگی شخصی خود هستید، انتخاب کتاب "کیمیای فروش با جاذبه‌های مالی و عاطفی" کار درستی خواهد بود. در این کتاب برای همه پرسش‌هایی که به ذهن یک فروشنده خطور می‌کند، جوابی پیدا خواهید کرد؛ پرسش‌هایی از قبیل معنای فروش چیست؛ چطور مهارت‌های خود را بیشتر کنم، چطور هر روز در بهترین وضعیت باشم، چطور با مشتری ارتباط برقرار کنم، بهترین راه گرفتن وقت ملاقات چیست، چطور بفهمم تصمیم گیرنده نهایی کیست و راز بدون دلهره زندگی کردن چیست.

 

این کتاب نوشته جفری گیتومر است و با ترجمه احمد روستا و رویا گذشتی به بازار عرضه شده است.

 

بازاریابی شفاهی؛ سوژه داغ گفت‌وگوهای مردم شوید

 

از بازاریابی چریکی تا افسونگری!

 

کتاب "بازاریابی شفاهی" درباره مردم واقعی است و این که چرا این مردم واقعی می‌خواهند درباره شما و کالایی که ارایه می‌دهید، حرف بزنند. اگر بیاموزید که چطور مشتریان خود را واقعا خشنود کنید، دیگر به چیزی نیاز نخواهید داشت.

 

بازاریابی شفاهی هیجان‌انگیز است و فلسفه آن چیزی جز صداقت و قدردانی از مردم نیست. با استفاده از راهنمایی‌های این کتاب می‌توانید خود را به سوژه داغ بحث‌ها و گفت‌وگوها تبدیل کنید.

 

بازاریابی شفاهی چهار قانون دارد: جلب توجه، آسان کردن پیام، راضی کردن مردم و کسب اعتماد و احترام. کتاب پر است از ایده‌های ارزان و کم‌خرجی که می‌توانید توسط آن بازاریابی شفاهی را شروع کنید. بلافاصله بعد از خواندن کتاب می‌توانید دست به کار شوید و یک تبلیغ کلامی پر و پیمان راه بیندازید. مردم عاشق حرف زدن هستند، کافی است بتوانید به گفت‌وگوهای روزمره آنها راه پیدا کنید.

 

1001 راهکار تبلیغاتی؛ روش‌های موثر را پیدا کنید

 

از بازاریابی چریکی تا افسونگری!

 

کتاب "1001 راهکار تبلیغاتی" نوشته لوک دوپونت به روش‌های جدیدی می‌پردازد که در دنیای جدید تبلیغات، برای جلب توجه افراد یا متقاعد کردن ‌آنها به باور کردن پیام‌های شما به کار می‌آید.

 

تبلیغات مانند روح بشر است؛ منعطف و بی‌نهایت پیچیده. نمی‌توان آن را به شکل فرضیه‌های دقیق درآورد؛ ولی این به این مفهوم نیست که در تبلیغات، قوانین کلی وجود ندارد. راهکارها و روش‌هایی وجود دارد که ما را به سمت این که چه چیزهایی در دنیای تبلیغات موثر است، رهنمون می‌سازد.

 

در این کتاب مباحثی از قبیل برنامه‌ریزی تبلیغات، نگارش عناوین چشمگیر، نگارش تبلیغاتی که محصول را به فروش می‌رساند، موثرترین روش‌های صفحه‌آرایی و ... به همراه مثال‌های فراوان و بررسی موردی از تبلیغات روز دنیا مطرح می‌شوند.

 

این کتاب توسط منیژه شیخ جوادی به فارسی برگردانده شده است.

 

افسونگری؛ قلب مخاطبان را تسخیر کنید

 

از بازاریابی چریکی تا افسونگری!

 

کتاب "افسونگری" درباره هنر نفوذ در ذهن‌ها، قلب‌ها و رفتارهاست.

 

همیشه دشواری در یافتن ایده‌های جدید نیست؛ بلکه در فرار از آن دسته از ایده‌های قدیمی است که در ذهن ما ریشه دوانده و به تمامی نقاط آن رسوخ کرده است. این کتاب به درد کسانی می‌خورد که می‌خواهند با محصول، خدمت یا ایده خود، دنیا را به مکانی بهتر تبدیل کنند. این افراد باور دارند که در انبوه رسانه‌های اجتماعی و تبلیغاتی، به چیزی فراتر از یک رابطه سطحی و موقتی نیاز است و به عبارتی باید قلب مخاطبان‌شان را افسون کنند. افسونگری می‌تواند موقعیت‌ها و روابط را متحول کند و باعث خلق ایده‌های بزرگ شود.