به بازار چاپ خوش آمدید | ورود اعضا | ثبت نام رایگان
بنر
بنر
بنر

نمایش بر اساس استان

عضو بازار چاپ شوید
ثبت نام رایگان
عضو هستید؟ورود اعضا

خبرنامه

مركز پشتيباني بازار چاپ

همراه پشتیبانی بازار چاپ

سامانه پيامك تماس نيازمندي هاي بازار چاپ
کانال تلگرام بازار چاپ

تعرفه آگهی

1 ماهه - 80,000 تومان
3 ماهه - 204,000 تومان
6 ماهه - 360,000 تومان
1 ماهه - 40,000 تومان
3 ماهه - 102,000 تومان
6 ماهه - 180,000 تومان

پرداخت آنلاین

پرداخت آنلاین
بانك متن لوح تقدير
بانك قاب و حاشيه لوح تقدير
بانك آرم و لوگو
بانك نقوش اسليمي و تذهيب
بانك وكتورهاي كاربردي
بانك آموزش نرم افزار كورل
بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
::

چهار روند در برندسازی شخصیتی برای توجه در سال 2015

: : :

 

chahar_ravand_dar_berandsazi_shakhsiati_baraye_tavajoh_da_sale_2015

 

اگر فکر می کنید که برندسازی شخصیتی تنها برای مشاهیری چون جرج کلونی، یا بلند پروازانی چون بیل گیتس، شما نیاز دارید که دوباره فکر کنید! شما یک برند هستید.

 

بنابراین، قبل از اینکه شما بازار شرکت خود را در سال 2015 راه بیاندازید، نیاز دارید که برای خودتان بازاریابی کنید. آنچه مردم درباره شما می گویند زمانی اتفاق می افتد که شما در یک اتاق نیستید، آن شروع برندسازی شخصیتی شماست و در اختیار گرفتن کنترل آن مهترین چیزی است که شما می توانید برای خودتان در سال 2015 انجام دهید.

 

استراتژی های مشابهی که افراد را مشهور می کند یا برندهای شرکت برای سایرین می تواند توسط شما اجرا شوند و شما می توانید دقیقا مانند آنها برند بسازید. بنابراین، چهار گام برای نگاهی سریع به چهار روند کلیدی بر می داریم تا نگاهی گذرا بر چشم انداز حرفه ای پیش رو داشته باشیم.

 

1. از هر بستر رسانه اجتماعی استفاده نکنید.

 

پروفایل های رسانه اجتماعی مانند پیش مصاحبه هستند، یک رزومه روز مدرن، یک «فشار سنج مناسب فرهنگی». و انتخاب بستر شامل جزئیات زیادی می شود.

 

میان توییتر، فیسبوک، لینکداین، اینستاگرام، یوتیوب، بلاگ نویسی، پادکست ها، وبکست ها، و وبینارها، انتخاب بسیار دشوار است.

 

بسیاری از مردم این روزها انتخاب نمی کنند، بار مسئولیت استفاده از این ابزارها را به دوش نمی کشند. اما شما واقعا نمی توانید.

 

تصمیم بگیرید که یک یا دو یا در بیشترین حالت سه تا را برای گفتگو با مخاطب مورد استفاده قرار دهید. شما در کجا زندگی می کنید؟ به دنبال جامعه خودتان در این فضاهای مجازی بگردید و ببینید که آنها بیشتر در کجا حضور دارند؟ این استراتژی که بخواهید هر جایی که پیدا کردید را مورد استفاده قرار دهید، تنها به از بین رفتن زمان و سرمایه هایتان می انجامد، بدون اینکه بازخورد دقیقی بدست آورید.

 

2. لینکداین تنها وقتی به کار می آید که فوق جدی هستید.

 

اگر لینکداین می خواهد یکی از سه شبکه اجتماعی برتر مورد نظر شما قرار گیرد، شما نیاز دارید که واقعا روی آن زمان صرف کنید.

 

اگر شما از لینکداین برای زمانی استفاده می کنید، شانس این را دارید که به افراد بیشتری متصل شوید که شما آنها را می شناسید و با آنها کار کرده اید. گفته می شود؛ تحقیق از طریق تماس های ایمیلی راهی عالی برای یافتن افرادی است که ممکن است در ذهن شما کمتر باشند یا کسانی که در یک صنعت متفاوت کار می کنند که شما قبلا در آن صنعت بوده اید.

 

مشخصات لینکداین خودتان را به روز نگه دارید. روشن به نظر می رسد، اما افراد مایلند که مشغول یا فراموش شوند. شما نباید نیاز به ساخت تغییرات عمده را با بخش های تجربی یا آموزشی انجام دهید، اما اگر شما به طور مداوم کار پورتفولیوی خودتتان را به روز کنید، شما اتصال خودتان را در مورد آنچه انجام می دهید، حفظ و گسترش خواهید داد.

 

سرانجام، از نرم افزارهای لینکداین استفاده کنید که می تواند پروفایل شما را به گونه های مختلف گسترش دهد. شما ممکن است بخواهید که وردپرس را اضافه کنید، که به شما اجازه دهد که پست های وبلاگی را با پروفایل شما منتشر کند. شما می توانید از نرم افزارهای اسلایدشیر یا باکس دات نت استفاده نمایید و پرزنتیشن ها یا ویدئوهای خودتان را به آنها ضمیمه کنید. یا شما می توانید اکانت خودتان را در لینکداین به اکانت خودتان در توییتر متصل کنید، برای اینکه توییت های شما در توییتر در پروفایل تان در لینکداین نمایش داده شود یا یادداشت های لینکداین تان در توییتر نشان داده شوند.

 

به یاد داشته باشید: شما همه این ها را نیاز ندارید. یک یا دو تا را انتخاب کنید و باقی آنها را رها نمایید.

 

3. به مواردی بپردازی که با این حقیقت که ویدئو همان ویدئو است.

 

در حدود ده سال پیش شما یک وبسایت داشتید که آن را جدی گرفته اید و شما هنوز این کار را انجام می دهید. اما تغییر دهنده بازی این روزها ویدئو است و اینکه آن را در فضای آنلاین قرار دهید.

 

قدرت ویدئو این است که نشان می دهد و می گوید. این به شما اجازه می دهد که یک ارتباطات کامل را که بصری است برقرار کنید، و این اتصال های احساسی را با مردمی می سازد که در حال تصمیم گیری در مورد شما هستند.

 

یک ویدئوی زیستی برند شخصیتی شما را به گونه ای نشان می دهد که شما هستید و ارزشی که می توانید برای دیگران داشته باشید را به همگان معرفی می کند. این یک ورژن ویدئویی از رزومه شما نیست، که در آن تجربیات و اعتبار خودتان را به رخ همگان بکشید، بلکه یک پورتره سه بعدی از شماست.

 

اگر شما می توانید یک همکار بگیرید، یک عضو از کارکنان یا (به طور ایده آل) یک متخصص ویدئو برای نمایش های شما یا یک ویدئو از شما تولید و بارگذاری شود، این کار را انجام دهید. اگر شما در تلویزیون دعوت شده اید، تولید کنندگان را برای بارگذاری کلیپ در یوتیوب و به اشتراک گذاری آن بخوانید. از بیان با کیفیت مناسب استفاده کنید و خودتان را در فیلم حرفه ای نشان دهید.

 

4. تصمیم بگیرید، به خصوص، که به چه چیزهایی در سال آینده نه می گویید.

 

آیا شما یک مشارکت کننده بیش فعال هستید؟ این نه تنها برای سلامتی، روحیه، و بهره وری شما بد است، بلکه همچنینبرندسازی شخصیتی شما را به شدت تحت تاثیر قرار می دهد. بنابراین، توصیه من است است: در سال 2015، برنامه ای برای نه گفتن به چیزهایی داشته باشید که انرژی شما را با اختلال مواجه می کنند اما جوانی را به شما بر نمی گردانند. در اینجا به نحوه این کار اشاره می کنیم:


اگر از شما چیزی اختیاری خواسته شد که شما نمی توانید آن را انجام دهید. فقط این را بگویید: «من قدردانی می کنم از فکر شما درباره خوم و من مفتخرم که چنین پیشنهادی را دریافت کردم. اما من زمان کافی را برای اینکه بیشترین توجه را به این مساله داشته باشم، ندارم. من فکر می کنم که شما باید از یافتن کسی که می تواند زمان و انرژی بیشتری را صرف پروژه کند نفع ببرید.

 

به خاطر داشته باشید که با گفتن نه به برخی چیزها، شما به چیزهای دیگری بله می گویید.

 

 

 

منبع: mbanews.ir

 

 

 

گروه تلگرامی بازار چاپ