به بازار چاپ خوش آمدید | ورود اعضا | ثبت نام رایگان
بنر
بنر
بنر

نمایش بر اساس استان

عضو بازار چاپ شوید
ثبت نام رایگان
عضو هستید؟ورود اعضا

خبرنامه

مركز پشتيباني بازار چاپ

همراه پشتیبانی بازار چاپ

سامانه پيامك تماس نيازمندي هاي بازار چاپ
کانال تلگرام بازار چاپ

تعرفه آگهی

1 ماهه - 80,000 تومان
3 ماهه - 204,000 تومان
6 ماهه - 360,000 تومان
1 ماهه - 40,000 تومان
3 ماهه - 102,000 تومان
6 ماهه - 180,000 تومان

پرداخت آنلاین

پرداخت آنلاین
بانك متن لوح تقدير
بانك قاب و حاشيه لوح تقدير
بانك آرم و لوگو
بانك نقوش اسليمي و تذهيب
بانك وكتورهاي كاربردي
بانك آموزش نرم افزار كورل
بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
::

کف سازی یک چاپخانه چگونه است؟

: : :

 

kaf_sazye_yek_chapkhane_chegoneh_ast

 

صنعت چاپ ایران متاسفانه به دلیل حضور برخی سودجو و فرصت طلب در بخش های مختلف هماره ضربه های کوچک و بزرگی خورده که با نگاه بلند مدت آثار سوء آن را می توان در افت و ورشکستگی گروهی از چاپخانه داران ملاحظه کرد، یکی از مکانیک های باسابقه این صنعت اقدام به انتشار اطلاعات بسیار ارزشمندی در استای تامین و نگهداری ماشین آلات این صنعت در فضای مجازی نموده که توسط این آژانس خبری جمع آوری و اطلاع رسانی می شود.

 

بازار چاپ؛ زیر کف چاپخانه هیچ وسیله یا لوله تاسیسات رد نمی شود. بهترین زیر سازی برای کف چاپخانه ابتدا خاک رس و آهک مخلوط شده و به ضخامت 20 الی 30 سانتیمتر که امکان نشست کردن آنرا بعدا به صفر برساند، بلوک بندی به صخامت 20 سانتی متر سیمان شنی و گیره کردن آن به نحوی که یک حبابی در سیمان ها باقی نماند سپس بتون مسلح به ضخامت 12 الی 16 سانتی متر پس از خشک شدن و جا افتادن کامل بهترین نوع سنگ سنگها ضایعاتی کرم طوسی به ضخامت حداقل 4 سانتی متر با ابعاد 10×20 این نوع سنگها تقریبا از هر نوعی ارزانتر است ولی جهت نصب آن از هر نوع سنگی بالاتر است.

 

مزیت اصلی این اندازه سنگ جدا نشدن سیمان زیرین پس از خشک شدن است و چون سنگها سازه های معمولا از ضخامت های متفاوتی برخوردار است در ضربه زدن و به ردیف چیدن این سنگها زیر بقیه سنگها قبلی دوباره پر می شود و باز بخاطر ضایعاتی بودن ابعاد آنها بسیار دقیق نیست برای همین وقتی یک طرف کار را اوستا میرند سمت دیگر ممکن است از یک طرف 1.5 میلیمتر فاصله می گیرد که در دوغاب و سیمان بعدی کاملا پر می شود.

 

شاید مشکل تریا فست ساب زدن آن باشد ولی چنین کفی وقتی ساخته می شود تقریبا همه نقاط کف چاپخانه برای نصب عظیم ترین دستگاه چاپ مناسب است.

 

دیواره ها تا دو متری بسته به سلیقه اشخاص فرق می کند ولی توصیه این است که هزینه سنگینی نکنید چون همگی آنها پشت دستگاه خواهند رفت.

 

بهترین گزینه برای دیواره و هر جای ممکن در چاپخانه چیزی هست بنام بلکا که دارای الیاف و چسب است و مهمترین مزیت آن جذب صدا است و به هیچگونه زیرساری نیازی ندارد.

 

 

 

منبع: papna.ir

 

 

 

گروه تلگرامي بازار چاپ