به بازار چاپ خوش آمدید | ورود اعضا | ثبت نام رایگان
بنر
بنر
بنر

نمایش بر اساس استان

عضو بازار چاپ شوید
ثبت نام رایگان
عضو هستید؟ورود اعضا

خبرنامه

مركز پشتيباني بازار چاپ

همراه پشتیبانی بازار چاپ

سامانه پيامك تماس نيازمندي هاي بازار چاپ
کانال تلگرام بازار چاپ

تعرفه آگهی

1 ماهه - 80,000 تومان
3 ماهه - 204,000 تومان
6 ماهه - 360,000 تومان
1 ماهه - 40,000 تومان
3 ماهه - 102,000 تومان
6 ماهه - 180,000 تومان

پرداخت آنلاین

پرداخت آنلاین
بانك متن لوح تقدير
بانك قاب و حاشيه لوح تقدير
بانك آرم و لوگو
بانك نقوش اسليمي و تذهيب
بانك وكتورهاي كاربردي
بانك آموزش نرم افزار كورل
بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
::

چگونه آگاهي از برند را بهبود بخشید؟

: : :

 

chegone_agahi_az_berand_ra_behbod_bebakhshim

 

بازار چاپ: هديه دادن مردم را خوشحال مي كند به خصوص آن كه اين هديه محصول شما باشد. اگر كسب و كار موفقي داريد، چه بزرگ چه كوچك، تبليغ آن امري ضروري به نظر رسيده و يك سري ويژگي ها، خدمات و يا کالاها را معرفي مي كند. سوالي كه در اين جا مطرح مي شود آن است كه چگونه مي توان با استفاده از يك سري استراتژي هاي تبليغاتي، مردم پيرامون خود را از كسب و كارتان آگاه كرده و با اين وجود آن ها را از خود نراند. مشكلي كه در اين جا رخ مي دهد شايد اين باشد كه يك كمپين بازاريابي بيش از حد تهاجمي، مردم را خسته و كسل مي كند. يك استراتژي تبليغاتي متعادل اما جامع و مختصر بايد اتخاذ شود.

 

تيم كارمندان

 

كارمندان شما هسته كسب و كارتان را تشكيل مي دهند. چنانچه صاحب يا مدير عامل يك كسب و كار خاص هستيد، درست است كه شما اجرا كننده و تصميم گيرنده نهايي هستيد، اما بدون كارمندانتان هيچ كاري را نمي توانيد انجام بدهيد. آن ها پايه جايگاه شركت شما هستند. به جاي طرد آن ها، بايد كارمندان را در سيستم خود گنجانده و از ايده هايشان استفاده كنيد. به اين ترتيب، وقتي درباره استراتژي هاي تبليغاتي شركت ترديد مي كنيد، بايد به مشورت با كارمندانتان روي بياوريد.

 

يك ابزار مفيد سازماندهي، جلسه سيال سازي ذهن و اطلاع از ايده هايي خواهد بود كه احتمالا از اين طريق مطرح مي شوند. از آن جايي كه به احتمال زياد بسياري از كارمندان در اجتماع پيرامون شما زندگي مي كنند، قادر خواهند بود تا از كمبودها سخن گفته و اطلاع دهند كه احتمالا چه نوع فضاهاي خالي مي توانند با محصولتان پر شوند. البته، شما بايد پيشاپيش وعده دادن يك پاداش نقدي را به صاحبان بهترين راه حل ها بدهيد. كارمندان دلسوز شما مي دانند كه چگونه محصولاتتان بيشتر ديده شده و در نتيجه آگاهي از برند شما بالا خواهد رفت.

 

خود را هم سطح كنيد

 

حتي اگر صاحب يك كسب و كار هستيد احتمالا به جامعه محلي براي تاسيس كسب و كارتان به عنوان يك مهره موفق نياز خواهيد داشت. به احتمال زياد بيشتر كارمندان شما از ميان افراد بومي انتخاب می شوند. به همين دليل شما بايد روابط خوبي با جامعه پيرامون خود داشته باشيد. براي افزايش آگاهي درباره برندتان، شما بايد در مراسم مختلف در حوزه جامعه خود شركت كنيد.

 

همچنين، شما بايد اسپانسر رويدادهايي شويد كه به كرات اتفاق نيفتاده اما ممكن است تاثير زيادي بر روي مردم جامعه شما بگذارند. براي مثال، شما مي توانيد يك جشنواره تئاتر را سازماندهي كرده يا حداقل در برگزاري موفق آن نقش داشته باشيد. به علاوه، شما همچنين مي توانيد به سازماندهي كنسرت هايي كمك كنيد كه به مردم آرامش داده و برايشان جالب هستند. در ادامه بايد به نحوي اسم كسب و كارتان را در اين مراسم مطرح كنيد.

 

براي مثال مي توانيد در كنار ارائه شيشه هاي آب معدني به حضار، مكان هاي ويژه بازيافت شيشه در نقاط مختلف محل برگزاري كنسرت را راه انداخته و با اين كار هدف خود از افزايش آگاهي درباره بازيافت و حفاظت از محيط زيست را بيان كنيد.

 

برند و كسب و كارتان بايد در جامعه پيرامون شما مطرح شوند. با جذب مشترياني وفادار از ميان مردم اجتماع خود، آن ها خواهند فهميد كه شما به مردم اهميت داده و فقط به سوددهي خود نمي انديشيد. كسب اين موفقيت به رشد شما و ايجاد رابطه اي نزديك با مردم جامعه كمك خواهد كرد.

 

 

 

منبع: papna.ir

 

 

 

گروه تلگرامي بازار چاپ