به بازار چاپ خوش آمدید | ورود اعضا | ثبت نام رایگان
بنر
بنر
بنر

نمایش بر اساس استان

عضو بازار چاپ شوید
ثبت نام رایگان
عضو هستید؟ورود اعضا

خبرنامه

مركز پشتيباني بازار چاپ

همراه پشتیبانی بازار چاپ

سامانه پيامك تماس نيازمندي هاي بازار چاپ
کانال تلگرام بازار چاپ

تعرفه آگهی

1 ماهه - 80,000 تومان
3 ماهه - 204,000 تومان
6 ماهه - 360,000 تومان
1 ماهه - 40,000 تومان
3 ماهه - 102,000 تومان
6 ماهه - 180,000 تومان

پرداخت آنلاین

پرداخت آنلاین
بانك متن لوح تقدير
بانك قاب و حاشيه لوح تقدير
بانك آرم و لوگو
بانك نقوش اسليمي و تذهيب
بانك وكتورهاي كاربردي
بانك آموزش نرم افزار كورل
بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
::

اعزام و پذیرش هیات‌های بازرگانی و برگزاری نمایشگاه دو ابزار اقتصاد غیرنفتی است

: : :

 

ezam_va_pazireshe_hiataye_bazargani_va_bargozari_namayeshgahe_do_abzare_eghtesadi_gheyre_nafti_ast

 

رییس سازمان توسعه تجارت با بیان اینکه در دو سال 92 و93، 103 هیات بازرگانی اعزام و پذیرش شده است، گفت: برگزاری نمایشگاه‌های بین‌المللی ـ تخصصی، مشارکت در نمایشگاه‌های جهانی و همچنین اعزام و پذیرش هیات‌های تجاری ـ بازاریابی دو ابزار مهم برای تحقق اقتصاد غیرنفتی و برون‌رفت از شرایط خاص اقتصادی کشور است.

 

به گزارش بازار چاپ، «ولی‌الله افخمی‌راد» در خصوص رویدادهای تجاری دو سال 92 و 93 خاطرنشان کرد: هیات‌های اعزامی در این مدت 46 هیات بوده است و در این زمان بیش از 800 تاجر و بازرگان ایرانی در قالب این هیات‌ها با مجوز رسمی سازمان توسعه تجارت ایران به 20 کشور دنیا سفر کردند.

 

وی ادامه داد: این 46 هیات، جدا از هیات‌هایی است که از سوی اتاق‌های بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی و اتحادیه‌ها و انجمن‌های صادراتی اعزام شده است و در صورت اضافه شدن آمار هیات‌های سایر نهادها و سازمان‌ها، شاهد ارقام بزرگتری خواهیم بود.

 

رییس سازمان توسعه تجارت در مورد اثرات مثبت اعزام هیات‌های بازرگانی تصریح کرد: تجار و بازرگان در قالب اعزام هیات‌های تجاری ضمن آشنایی با توانمندی‌ها و نیازمندی‌های بازارهای هدف، مذاکرات تجاری مفیدی با همتایان خارجی خود انجام داده و شناخت و آمادگی لازم برای افزایش صادرات محصولات خود را کسب کرده‌اند.

 

افخمی‌راد درباره تعداد هیات‌های پذیرشی نیز یادآور شد: در دو سال 1392 و 1393، 57 هیات با دو هزار و 100 تاجر و فعال اقتصادی پذیرش شده است.

 

وی ضمن تاکید بر کیفی‌سازی اعزام و پذیرش هیات‌های تجاری و بازرگانی افزود: توجه ویژه به اعزام و پذیرش هیات‌های تجاری، بازاریابی و سرمایه‌گذاری را از اولویت‌های سازمان توسعه تجارت ایران است و در همین راستا از بنگاه‌های تولیدی ـ صادراتی می‌خواهیم به این دو ابزار مهم بازاریابی توجه ویژه داشته باشند و از این طریق ماندگاری خود در بازارهای هدف را تضمین کنند.

 

افخمی راد پذیرش هیات‌های تجاری ـ بازاریابی و سرمایه‌گذاری همزمان با رویدادهای بین‌المللی تجاری اثرگذار از قبیل نمایشگاه‌های بین‌المللی ـ تخصصی در تهران و شهرستان‌ها را از جمله برنامه‌های کلیدی سازمان توسعه تجارت ایران در سال 1394 برشمرد و خواستار توجه ویژه و جدی فعالان تجاری کشور به این مقوله اثرگذار شد.

 

انتهای پیام/

 

 

 

منبع: papna.ir

 

 

 

گروه تلگرامي بازار چاپ

 

تاریخ انتشار: جمعه, 15 اسفند 1393