به بازار چاپ خوش آمدید | ورود اعضا | ثبت نام رایگان
بنر
بنر
بنر

نمایش بر اساس استان

عضو بازار چاپ شوید
ثبت نام رایگان
عضو هستید؟ورود اعضا

خبرنامه

مركز پشتيباني بازار چاپ

همراه پشتیبانی بازار چاپ

سامانه پيامك تماس نيازمندي هاي بازار چاپ
کانال تلگرام بازار چاپ

تعرفه آگهی

1 ماهه - 80,000 تومان
3 ماهه - 204,000 تومان
6 ماهه - 360,000 تومان
1 ماهه - 40,000 تومان
3 ماهه - 102,000 تومان
6 ماهه - 180,000 تومان

پرداخت آنلاین

پرداخت آنلاین
بانك متن لوح تقدير
بانك قاب و حاشيه لوح تقدير
بانك آرم و لوگو
بانك نقوش اسليمي و تذهيب
بانك وكتورهاي كاربردي
بانك آموزش نرم افزار كورل
بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
::

افتتاح پروژه بزرگ OCC در کارخانه کاغذ مازندران

: : :

 

افتتاح پروژه بزرگ OCC در کارخانه کاغذ مازندران

 

بازار چاپ :‌ مدیرعامل شرکت صنایع چوب و کاغذ مازندران از افتتاح پروژه‌ بزرگ OCC در راستای تولید کاغذ خبر داد و گفت: این پروژه در مجموع سمت و سویی به سمت بازیافت کاغذ دارد.

به گزارش بازار چاپ ، ابوالفضل روغنی گلپایگانی مدیرعامل شرکت صنایع چوب و کاغذ مازندران با اعلام خبر افتتاح پروژه بزرگ در کارخانه کاغذ مازندران اظهار داشت: کاغذ موضوعی محوری است و با این حال وضعیت وجود منابع اولیه در کشور برای تامین کاغذ مناسب نیست و ما به سمت استفاده از کاغذهای بازیافتی و ری‌سایکل سوق یافته ایم.

روغنی همچنین از افتتاح طرح بزرگ OCC طی روزهای نیمه خرداد خبرداد و گفت: اکنون اقدامات لازم انجام شده و می‌توان امیدوار بود که این طرح به موقع افتتاح شود، البته این پروژه بازیافت قرار است در نیمه خرداد با حضور مسئولین کشوری و احتمالا معاون اول رئیس جمهور افتتاح شود.

روغنی ضمن بیان اینکه حال این روزهای کاغذ به دلیل واردات خوب نیست، ابراز داشت: این پروژه در مجموع سمت و سویی به سمت بازیافت کاغذ دارد. چون منابع چوب به سمت کاهش هستند، از این رو دنیا به سمت طلای سیاه یعنی بازیافت حرکت می کند. اما به دلیل منابع کم کاغذ ضایعاتی یا فلوتینگ مورد توجه قرار گرفته است.

وی به تولید این خمیر کاغذ در 120 هزار تن اشاره کرد و افزود: این میزان تولید می تواند 30درصد مصرف چوب و تولید کاغذ کشور را کاهش دهد که در این صورت منابع طبیعی نیز به خطر نخواهد افتاد. بنابراین از طریق روش occ خمیری با ارزش بالا ب نام فلوتینگ تولید می شود که در نهایت به کاغذ با ارزش افزوده بالا تبدیل شده که در صنعت بسته بندی هم کاربرد دارد.

 

انتهاي پيام/

 

 

 

گروه تلگرامي بازار چاپ

 

تاریخ انتشار: چهارشنبه, 13 خرداد 1394