به بازار چاپ خوش آمدید | ورود اعضا | ثبت نام رایگان
بنر
بنر
بنر

نمایش بر اساس استان

عضو بازار چاپ شوید
ثبت نام رایگان
عضو هستید؟ورود اعضا

خبرنامه

مركز پشتيباني بازار چاپ

همراه پشتیبانی بازار چاپ

سامانه پيامك تماس نيازمندي هاي بازار چاپ
کانال تلگرام بازار چاپ

تعرفه آگهی

1 ماهه - 80,000 تومان
3 ماهه - 204,000 تومان
6 ماهه - 360,000 تومان
1 ماهه - 40,000 تومان
3 ماهه - 102,000 تومان
6 ماهه - 180,000 تومان

پرداخت آنلاین

پرداخت آنلاین
بانك متن لوح تقدير
بانك قاب و حاشيه لوح تقدير
بانك آرم و لوگو
بانك نقوش اسليمي و تذهيب
بانك وكتورهاي كاربردي
بانك آموزش نرم افزار كورل
بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
::

حمایت از صادرات غیرمستقیم صنعت چاپ و بسته بندی

: : :

 

 

حمایت از صادرات غیرمستقیم صنعت چاپ و بسته بندی

 

اتحادیه صادرکنندگان صنعت چاپ ایران برای افزایش ارزی آوری و ایجاد رونق هرچه بیشتر این صنعت بررسی کاربردی در صادرات غیر مستقیم محصولات چاپ و بسته بندی داشته است.

 

به گزارش بازار چاپ ، مهندس بابک عابدین رییس اتحادیه در این رابطه گفت: براساس رایزنی های انجام شده فعالیتهایی که منجر به آمدزایی ارزی برای کشور شود را یک فعالیت صادراتی میتوان برشمرد.

 

وی افزود: تعریف ما از صادرات دو بخش را پوشش می دهد، بخش اول صادرات مستقیم و بخش دوم صادرات غیر مستقیم، در صادرات مستقیم کالا یا خدمت چاپی بصورت مستقیم صادر می شود و در بخش صادرات غیر مستفیم تولید این بخش در قالب محصول دیگری ارایه و صادر می گردد؛ در مدل دیگری محصول بصورت فله ای وارد کشور شده و بخش چاپ و بسته بندی در داخل صورت میگیرد و ارزش افزوده ای برابر با 7 الی 100 از سوی شرکت خارجی به تولید کننده ایرانی بصورت ارزی پرداخت می شود که نهایتا موجب ارز آوری برای اقتصاد کشور می شود.

 

اتحادیه صادرکنندگان صنعت چاپ ایران در حال پیگیری و رایزنی برای این بخش از صادرات غیر مستقیم است تا مانند سایر صادرکنندگان مشمول معافیت ها و مشوق های صادراتی گردند.

 

رییس اتحادیه صادرکنندگان ادامه داد: با توجه به اینکه این فرآیند مزایایی چون جلوگیری از خروج ارز و همزمان درآمدزایی ارزی و اشتغال به همراه دارد همچنین شرایط مناسبی برای حضور سرمایه گذاران خارجی در صنایع چاپ و بسته بندی در داخل مهیا می کند.

 

اتحادیه صادرکنندگان صنعت چاپ ایران از اعضای خود که در این بخش فعالند دعوت میکند برای بهره مندی از این موقعیت صادراتی به دفتر اتحادیه مراجعه نمایند.

 

 

 

منبع: آژانس خبری چاپ و بسته بندی ایران

 

 


گروه تلگرامي بازار چاپ

تاریخ انتشار: سه شنبه, 18 ارديبهشت 1397