به بازار چاپ خوش آمدید | ورود اعضا | ثبت نام رایگان
بنر
بنر
بنر

نمایش بر اساس استان

عضو بازار چاپ شوید
ثبت نام رایگان
عضو هستید؟ورود اعضا

خبرنامه

مركز پشتيباني بازار چاپ

همراه پشتیبانی بازار چاپ

سامانه پيامك تماس نيازمندي هاي بازار چاپ
کانال تلگرام بازار چاپ

تعرفه آگهی

1 ماهه - 80,000 تومان
3 ماهه - 204,000 تومان
6 ماهه - 360,000 تومان
1 ماهه - 40,000 تومان
3 ماهه - 102,000 تومان
6 ماهه - 180,000 تومان

پرداخت آنلاین

پرداخت آنلاین
بانك متن لوح تقدير
بانك قاب و حاشيه لوح تقدير
بانك آرم و لوگو
بانك نقوش اسليمي و تذهيب
بانك وكتورهاي كاربردي
بانك آموزش نرم افزار كورل
بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
::

زمان مناسب توسعه صادرات صنعت چاپ و بسته بندی

: : :

 

 

زمان مناسب توسعه صادرات صنعت چاپ و بسته بندی

 

با توجه به روند شکل گیری اقتصاد در برهه کنونی دست اندر کاران صنعت و تولید در پی راهکاری برای رونق کسب وکار خود هستند، بابک عابدین رییس اتحادیه صادکنندگان صنعت چاپ و بسته بندی ایران در این رابطه معتقد است که در هر تهدید فرصت هایی نهفته است.

 

به گزارش بازار چاپ ، عابدین با اشاره به فعالیتهای اتحادیه گفت: اتحادیه صادرکنندگان صنعت چاپ و بسته بندی ایران بر اساس وظیفه تلاش به ترویج و توسعه روابط اقتصادی ایران با کشورهای منطقه و فرامنطقه ای در صنعت چاپ وبسته بندی داشته و دارد.

 

رییس اتحادیه صادرکنندگان افزود: با این باور که در هر تهدیدی فرصتهای جدیدی نیز بوجود خواهد آمد و وظیفه فعالان اقتصادی و متولیان دولتی در شرایط بحران چاره اندیشی و انسجام در رفع موانع کسب و کار بخصوص صادرات و توسعه ارتباطات اقتصادی اجتماعی ایران و جهان است.

 

وی افزود: درهمین راستا از همکاران و دست اندرکاران صنعت استراتژیک چاپ و بسته بندی درعوت میگردد نسبت به افزایش دانش تجارت بین المللی و فعالیتهای ارز آور برای کشور با این اتحایه همراه و همگام باشند. حضور در بازراهای بین المللی از طریق تحقیق، بازاریابی و بازارسازی میسر می گردد و در شرایط کنونی بهترین گزینه برلی عبور از رکود و بهره وری از حداکثر توان و پتانسیل تولیدی است.

 

عابدین ادامه داد: در اتحادیه صادرکنندگان اقدام به ایجاد زیر ساختهای علمی و آموزشی فرآیند صادرات محصول و واردات مواد اولیه و هماهنگی های لازم با ارگانهای ذی ربط جهت تسهیل امور صادراتی صنایع چاپ و بسته بندی کشور نموده است.

 

وی در پایان گفت: امید است با همراهی و همدلی اعضا و دست اندرکاران طبق سنوات گذشته مسیر رشد و توسعه صادرات را بصورت پایدار محقق نماییم.

 

اتحادیه صادرکنندگان صنعت چاپ و بسته بندی ایران با هدف ترویج و توسعه پایدار صادرات صنعت چاپ و بسته بندی همواره در آموزش و پژوهش، تحقیق و بررسی بازارهای منطقه از پیشگامان پیشرو بوده است.

 

 

منبع: آژانس خبری چاپ و بسته بندی ایران

 

 


گروه تلگرامي بازار چاپ

تاریخ انتشار: جمعه, 21 ارديبهشت 1397