به بازار چاپ خوش آمدید | ورود اعضا | ثبت نام رایگان
بنر
بنر
بنر

نمایش بر اساس استان

عضو بازار چاپ شوید
ثبت نام رایگان
عضو هستید؟ورود اعضا

خبرنامه

مركز پشتيباني بازار چاپ

همراه پشتیبانی بازار چاپ

سامانه پيامك تماس نيازمندي هاي بازار چاپ
کانال تلگرام بازار چاپ

تعرفه آگهی

1 ماهه - 80,000 تومان
3 ماهه - 204,000 تومان
6 ماهه - 360,000 تومان
1 ماهه - 40,000 تومان
3 ماهه - 102,000 تومان
6 ماهه - 180,000 تومان

پرداخت آنلاین

پرداخت آنلاین
بانك متن لوح تقدير
بانك قاب و حاشيه لوح تقدير
بانك آرم و لوگو
بانك نقوش اسليمي و تذهيب
بانك وكتورهاي كاربردي
بانك آموزش نرم افزار كورل
بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
::

خداحافظی با آموزش آکادمیک صنعت چاپ و نشر؟

: : :

 

 

خداحافظی با آموزش آکادمیک صنعت چاپ و نشر؟

 

این روزهای بحران آموزش در صنعت استراتژیک چاپ کشور نمایان است بحرانی که با ورود ماشین آلات جدید بیشتر به چشم می آید؛ بحران آموزش. آموزشی که در تمام کشور های پیشرفته از اهمیت و جایگاه ویژه ای برخوردار است.

 

به گزارش بازار چاپ ، اکثر خبرگزاری های خبر تعطیلی تنها دانشگاه چاپ و نشر را تیتر کردند و نوشتند: تنها دانشکده چاپ کشور بسته و کمبود بودجه و افزایش هزینه ها عامل اصلی این تحول اعلام شده است!

 

باشگاه خبرنگاران در این رابطه نوشت: آخرین خبرها حاکی از آن است که برخی از دانشجویان که خواهان ادامه تحصیل هستند، برای ثبت نام باید به ساختمان واحد 30 در خیابان وصال مراجعه کنند؛ اما در این میان بسیاری نیز قید ادامه تحصیل را خواهند زد. این جابجایی ها عدم اعتماد دانشجویان نسبت به ادامه مسیر آموزش را در پی دارد.

 

از سوی دیگر دانشجویان که به واحد 30 مراجعه کردند با یک سردرگمی بزرگ و عدم توانایی مواجه شدند و این تا جایی بود که ثبت نام اولیه را با نزدیک به دوماه تاخیر و کاستی مواجه نمود!

 

ضعف واحد 30 علمی کاربردی از ابتدا مشخص است و از سوی دیگر بحث فارغ التحصیلان دانشکده چاپ واحد5 مطرح است که هنوز مدرک خود را دریافت نکرده اند.

 

صادق ولیزاده مدیر آموزش دانشگاه چاپ پیشتر از همکاری و همیاری یک اتحادیه خوشنام برای احیای دانشکده چاپ خبر داده بودو از سوی دیگر ورود دکتر آشنا مدیر کار بلد و با درایت مراکز علمی کاربردی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی کور سوی امیدی برای ادامه آموزش آکادمیک در صنعت استراتژیک چاپ باقی گذاشته است.

 

تماس های زیادی برای کاستی های چشمگیر واحد 30 گرفته شده است که بدون پیش قضاوت بزودی اخبار کاملی از آن منتشر خواهد شد.

 

احیای مرکز 5 علمی کاربردی اولین دانشکده تخصصی صنعت چاپ کشور بی شک از مهمترین رویدادهای این صنعت خواهد بود و بازار چاپ روند این پرونده را در دستور کار تیم خبری خود قرار داده است.

 

 

 

منبع: آژانس خبری چاپ و بسته بندی ایران

 

 


گروه تلگرامي بازار چاپ

تاریخ انتشار: شنبه, 29 ارديبهشت 1397