به بازار چاپ خوش آمدید | ورود اعضا | ثبت نام رایگان
بنر
بنر
بنر

نمایش بر اساس استان

عضو بازار چاپ شوید
ثبت نام رایگان
عضو هستید؟ورود اعضا

خبرنامه

مركز پشتيباني بازار چاپ

همراه پشتیبانی بازار چاپ

سامانه پيامك تماس نيازمندي هاي بازار چاپ
کانال تلگرام بازار چاپ

تعرفه آگهی

1 ماهه - 80,000 تومان
3 ماهه - 204,000 تومان
6 ماهه - 360,000 تومان
1 ماهه - 40,000 تومان
3 ماهه - 102,000 تومان
6 ماهه - 180,000 تومان

پرداخت آنلاین

پرداخت آنلاین
بانك متن لوح تقدير
بانك قاب و حاشيه لوح تقدير
بانك آرم و لوگو
بانك نقوش اسليمي و تذهيب
بانك وكتورهاي كاربردي
بانك آموزش نرم افزار كورل
بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
::

برگزاری اولین دوره آموزشی مبانی تجارت بین الملل در صنعت چاپ و بسته بندی

: : :

 

 

برگزاری اولین دوره آموزشی مبانی تجارت بین الملل در صنعت چاپ و بسته بندی

 

اتحادیه صادرکنندگان صنعت چاپ ایران با باور این موضوع که در هر تهدید یک فرصت نهفته است در پی بهینه سازی و ایجاد زیر ساختهای نوین صادرات در بخش چاپ و بسته بندی است.

 

به گزارش بازار چاپ ، با توجه به روند شکل گیری اقتصاد در برهه کنونی دست اندر کاران صنعت چاپ و بسته بندی کشور در پی راهکاری برای رونق کسب وکار خود هستند و بی شک صادرات دریچه ای مهم و تاثیرگذار در این روند خواهد بود.

 

در این راستا اتحادیه صادرکنندگان صنعت چاپ و بسته بندی ایران براساس وظیفه تلاش به ترویج و توسعه روابط اقتصادی ایران با کشورهای منطقه و فرامنطقه ای در صنعت چاپ وبسته بندی می نماید و در همکاری با وزارت صنعت، معدن و تجارت استان تهران اقدام به برپایی اولین دوره آموزشی مبانی تجارت بین الملل نموده است.

 

این دوره آموزشی در روز سوم تیر ماه سالجاری برگزار خواهد شد به از سوی وزارت صنعت، معدن و تجارت استان به شرکت کنندگان گواهی پایان دوره ارایه خواهد شد، همچنین بر اساس اطلاعیه منتشر شده از سوی این اتحادیه علاقمندان برای ثبت نام می توانند با دفتر اتحادیه با شماره تماس 02177653555 جهت کسب اطلاعات بیشترارتباط برقرار نمایند.

 

بابک عابدین در این رابطه به خبر نگار ما گفت : از همکاران و دست اندرکاران صنعت استراتژیک چاپ و بسته بندی دعوت میگردد نسبت به افزایش دانش تجارت بین المللی و فعالیتهای ارز آور برای کشور با این اتحایه همراه و همگام باشند حضور در بازراهای بین المللی از طریق تحقیق، بازاریابی و بازارسازی میسر می گردد و در شرایط کنونی بهترین گزینه برای عبور از رکود و بهره وری از حداکثر توان و پتانسیل تولیدی است.

 

عابدین ادامه داد: در اتحادیه صادرکنندگان اقدام به ایجاد زیر ساختهای علمی و آموزشی فرآیند صادرات محصول و واردات مواد اولیه و هماهنگی های لازم با ارگانهای ذی ربط جهت تسهیل امور صادراتی صنایع چاپ و بسته بندی کشور نموده است.

 

اتحادیه صادرکنندگان صنعت چاپ و بسته بندی ایران با هدف ترویج و توسعه پایدار صادرات صنعت چاپ و بسته بندی همواره در آموزش و پژوهش، تحقیق و بررسی بازارهای منطقه از پیشگامان پیشرو بوده است.

 

 

منبع: آژانس خبری چاپ و بسته بندی ایران

 

 


گروه تلگرامي بازار چاپ

تاریخ انتشار: سه شنبه, 01 خرداد 1397