به بازار چاپ خوش آمدید | ورود اعضا | ثبت نام رایگان
بنر
بنر
بنر

نمایش بر اساس استان

عضو بازار چاپ شوید
ثبت نام رایگان
عضو هستید؟ورود اعضا

خبرنامه

مركز پشتيباني بازار چاپ

همراه پشتیبانی بازار چاپ

سامانه پيامك تماس نيازمندي هاي بازار چاپ
کانال تلگرام بازار چاپ

تعرفه آگهی

1 ماهه - 80,000 تومان
3 ماهه - 204,000 تومان
6 ماهه - 360,000 تومان
1 ماهه - 40,000 تومان
3 ماهه - 102,000 تومان
6 ماهه - 180,000 تومان

پرداخت آنلاین

پرداخت آنلاین
بانك متن لوح تقدير
بانك قاب و حاشيه لوح تقدير
بانك آرم و لوگو
بانك نقوش اسليمي و تذهيب
بانك وكتورهاي كاربردي
بانك آموزش نرم افزار كورل
بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
::

افزایش دانش تجارت بین‌المللی در صنعت چاپ و بسته بندی

: : :

 

 

افزایش دانش تجارت بین‌المللی در صنعت چاپ و بسته بندی

 

دوره آموزشی مبانی تجارت بین‌الملل با گرایش واردات و صادرات چاپ به همت اتحادیه صادرکنندگان صنعت چاپ و با همکاری وزارت صنعت، معدن و تجارت برگزار می‌شود.

 

بازار چاپ: بابک عابدین؛ رییس اتحادیه صادرکنندگان صنعت چاپ در گفت‌وگو با خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) عنوان کرد: با توجه به اینکه در شرایط خاص اقتصادی هستیم و توسعه صادرات در این زمینه اهمیت ویژه‌ای دارد، این اتحادیه به دنبال ماموریت ویژه خود در حوزه صادرات و ضرورت حرکت در این مسیر دور‌ه‌های آموزشی مختلفی پیش‌بینی کرده است.

 

وی افزود: در گام نخست کلاس مقدماتی مبانی صادرات را برگزار می‌کنیم و در دو دوره آینده آموزش‌هایی در دو بعد متوسطه و پیشرفته را برپا خواهیم کرد تا وضعیت فعالیت صادراتی چاپخانه‌داران را ارتقا دهیم.

 

عابدین با اشاره به برخی مباحث پیش‌بینی شده برای این دوره مقدماتی توضیح داد: در این دوره به موضوعات مختلفی مانند اینکه چگونه می‌توان صادرکننده بود، زیرساخت‌ها و ویژگی‌های یک صادرکننده، از کجا باید مشتری بین‌المللی پیدا کرد، قوانین بین‌المللی و نگارش قرارداد کاری بین‌الملل و درآمد ارزی و سود این درآمد اشاره خواهد شد.

 

وی تاکید کرد: اتحادیه صادرکنندگان صنعت چاپ ایران با اعتقاد بر اینکه در هر تهدید یک فرصت نهفته است به دنبال بهینه‌سازی و ایجاد زیر ساخت‌های نوین صادرات در بخش چاپ و بسته‌بندی است.

 

عابدین با بیان اینکه صنعت چاپ ایران ظرفیت‌های صادراتی بسیار خوبی دارد، عنوان کرد: صادرات صنعت چاپ می‌تواند به رونق کسب و کار دست‌اندرکاران این حوزه کمک کند و ترویج و توسعه روابط اقتصادی ایران با کشورهای منطقه و فرامنطقه‌ای در صنعت چاپ و بسته بندی ضرورتی است که نباید از آن غافل شد.

 

به گفته وی، این دوره به افزایش دانش تجارت بین‌المللی و فعالیت‌های ارزآور برای کشور کمک می‌کند تا با حضور در بازراهای بین المللی از طریق تحقیق، بازاریابی و بازارسازی در صنعت چاپ به رونق فعالیت در این بخش کمک کند.

 

رییس اتحادیه صادرکنندگان صنعت چاپ درباره لزوم توجه به مبحث آموزش در این حوزه نیز گفت: ایجاد زیر ساخت‌های علمی و آموزشی فرآیند صادرات محصول و واردات مواد اولیه و هماهنگی‌های لازم با ارگان‌های مختلف برای تسهیل امور صادراتی صنایع چاپ و بسته‌بندی کشور از جمله فعالیت‌هایی است که در این تشکل دنبال می‌کنیم.

 

دوره آموزشی مبانی تجارت بین‌الملل با گرایش واردات و صادرات در روز سوم تیر ماه امسال برگزار می‌شود و وزارت صنعت، معدن و تجارت استان به شرکت کنندگان گواهی پایان دوره ارایه خواهد داد.

 

 

منبع: آژانس خبری چاپ و بسته بندی ایران

 

 


گروه تلگرامي بازار چاپ

تاریخ انتشار: يكشنبه, 06 خرداد 1397