به بازار چاپ خوش آمدید | ورود اعضا | ثبت نام رایگان
بنر
بنر
بنر

نمایش بر اساس استان

عضو بازار چاپ شوید
ثبت نام رایگان
عضو هستید؟ورود اعضا

خبرنامه

مركز پشتيباني بازار چاپ

همراه پشتیبانی بازار چاپ

سامانه پيامك تماس نيازمندي هاي بازار چاپ
کانال تلگرام بازار چاپ

تعرفه آگهی

1 ماهه - 80,000 تومان
3 ماهه - 204,000 تومان
6 ماهه - 360,000 تومان
1 ماهه - 40,000 تومان
3 ماهه - 102,000 تومان
6 ماهه - 180,000 تومان

پرداخت آنلاین

پرداخت آنلاین
بانك متن لوح تقدير
بانك قاب و حاشيه لوح تقدير
بانك آرم و لوگو
بانك نقوش اسليمي و تذهيب
بانك وكتورهاي كاربردي
بانك آموزش نرم افزار كورل
بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
::

بسته بندی مناسب گامی بنیادین در حمایت از کالای ایرانی

: : :

 

 

بسته بندی مناسب گامی بنیادین در حمایت از کالای ایرانی

 

برای حمایت از کالای ایرانی باید تحول جدی در حوزه طراحی، بسته بندی، کیفیت، قیمت و مشتری پسندی کالای ایرانی ایجاد شود تا بتوان به توسعه بازار داخلی امیدوار شد.

 

به گزارش بازار چاپ ، دبیر اتاق تعاون استان اصفهان اظهار داشت: فرهنگ استفاده از کالای ایرانی باید از دوران کودکی و در طول مدرسه تعلیم داده شود و استفاده از کالای داخلی به عنوان یک ارزش برای کودکان نهادینه شود.

 

وی بیان داشت: یکی دیگر از روش هایی که می توان حمایت از کالای ایرانی را به وسیله آن فرهنگ سازی کرد، استفاده مسئولان از کالای ایرانی و داخلی است که به عنوان یک الگو برای سایر اقشار مردمی باشند.

 

طاهری افزود: در صورتی که بتوانیم از ظرفیت شرکت‌های دانش بنیان برای ارتقا کمیت و کیفیت تولیدات داخلی استفاده کنیم، می توانیم بازار داخل و خارج را رونق دهیم.

 

وی خواستار اقدام جدی در حوزه برندسازی کالای ایرانی شد و گفت: لازم است بسترسازی مناسب در راستای شرکت تولید کنندگان در نمایشگاه های بین المللی فراهم شود.

 

طاهری گفت: تولید کالای داخلی بی کیفیت ضربه سنگینی به حمایت از کالای ایرانی می زند که در این بخش باید دستگاه های نظارتی ورود کرده و با جلوگیری از تولید کالای بی کیفیت، انگیزه استفاده از کالای ایرانی در بین مردم را رواج دهند.

 

وی با اشاره به اینکه باید تحول جدی در حوزه طراحی، بسته بندی، کیفیت، قیمت و مشتری پسندی کالای ایرانی صورت گیرد، افزود: زمانی می توان بازار را مملو از کالای ایرانی کرد و از نظر فروش بازار را به دست آورد که توان رقابت با کالای خارجی را داشته باشد.

 

 

منبع: آژانس خبری چاپ و بسته بندی ایران

 

 


گروه تلگرامي بازار چاپ

تاریخ انتشار: پنجشنبه, 10 خرداد 1397