به بازار چاپ خوش آمدید | ورود اعضا | ثبت نام رایگان
بنر
بنر
بنر

نمایش بر اساس استان

عضو بازار چاپ شوید
ثبت نام رایگان
عضو هستید؟ورود اعضا

خبرنامه

مركز پشتيباني بازار چاپ

همراه پشتیبانی بازار چاپ

سامانه پيامك تماس نيازمندي هاي بازار چاپ
کانال تلگرام بازار چاپ

تعرفه آگهی

1 ماهه - 80,000 تومان
3 ماهه - 204,000 تومان
6 ماهه - 360,000 تومان
1 ماهه - 40,000 تومان
3 ماهه - 102,000 تومان
6 ماهه - 180,000 تومان

پرداخت آنلاین

پرداخت آنلاین
بانك متن لوح تقدير
بانك قاب و حاشيه لوح تقدير
بانك آرم و لوگو
بانك نقوش اسليمي و تذهيب
بانك وكتورهاي كاربردي
بانك آموزش نرم افزار كورل
بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
::

کاهش ولتاژ برق علت خرابی ماشین آلات چاپخانه ها

: : :

 

 

کاهش ولتاژ برق علت خرابی ماشین آلات چاپخانه ها

 

کاهش ولتاژ برق علت خرابی ماشین آلات چاپخانه ها

 

در چند روز گذشته تماس های قراوانی مبنی بر کاهش ولتاژ برق و اختلال در ماشین آلات چاپ به ما ارسال گردید که در بخش شبکه اجتماعی به آن اشاره شد، در ادامه مدیر چاپخانه ناب نقش با اشاره به مشکلات نوسان برق در هفته‌های اخیر در مجموعه خود گفت: از هفته گذشته ماشین‌های چاپخانه بدون دلیل دچار مشکلات جدی برقی شده بود و بالاخره پس از پیگیری‌های فراوان متوجه شدیم که به علت پایین آوردن ولتاژ برق منطقه، این آسیب‌ به دستگاه‌ها وارد شده است.


به گزارش بازار چاپ،  سعید کلاری؛ مدیر چاپخانه ناب نقش در گفت‌وگو با (ایبنا)، با تشریح وضعیت برخی چاپخانه‌ها به دنبال قطع برق در نواحی مختلف گفت: از شنبه هفته گذشته ماشین‌های چاپخانه ایراد برقی پیدا کرده و با نوسانات جدی روبرو شده بود به همین دلیل از تکنسین برق ماشین خواستیم به چاپخانه‌ بیاید و علت را جویا شود.



وی افزود: تعمیرکار بعد از ۳ روز و هر روز هم تقریبا با سه تا چهار ساعت وقت گذاشتن بالاخره امروز ایراد را پیدا کرد و نکته جالب این بود که ماشین‌ها ایرادی نداشتند بلکه ایراد از اداره برق منطقه بود که ولتاژ را پایین آورده بودند.



کلاری با بیان اینکه برای بررسی موضوع و اعتراض با همراهی مهندس به اداره برق مراجعه کردم، توضیح داد: مسئولان اداره برق مساله را تایید کردند اما مسئولیتی متوجه خودشان نمی‌دانستند و گفتند موضوع سراسری است و مسائل مختلفی موجب بروز این مشکل به شکل قطعی برق شده است.



وی با اشاره به تبعات گران این موضوع برای چاپخانه‌ها گفت: دستگاه‌های چاپ بسیار گران قیمت هستند و کاهش ولتاژ و نوسانات برقی تاثیر زیادی بر کارکرد آن‌ها دارد و عدم بی‌توجهی به این موضوع گاهی موجب خرابی ماشین‌آلات می‌شود که هزینه‌های گزافی برای چاپخانه‌داران در این دوره بی‌رونقی و رکود کاری به همراه دارد.



کلاری تاکید کرد: مسئولان برق منطقه برای اثبات حرف خود از بین ۲۰ چاپخانه در منطقه، نامه‌های چاپخانه‌های سپهر، دولتی ایران و روزنامه جمهوری اسلامی را که در اعتراض به کاهش ولتاژ و نوسانات برق نوشته بودندنشان ما دادند و اشاره‌ای هم به مراجعات زیاد و اعتراض روزانه مردم به سوختن لوازم برقیشان داشتند.



وی با بیان اینکه متاسفانه در صورت خرابی دستگاه‌ها و ماشین‌آلات صنعتی به هیچ‌شکلی نمی‌توانیم پیگیر حقوق خود باشیم، گفت: مسوولان اداره برق به این نکته اشاره داشتند که در صورت ضرر و زیان مالی ناشی از نوسانات برقی مسئولیتی متوجه این اداره نخواهد بود و در صورت شکایت و پیگیری به نتیجه‌ای نخواهید رسید که این شیوه پاسخگویی اصلا درست نیست.
 


به گفته وی، طبق گفته مسئولان اداره برق منطقه متوجه شدم که این مشکل حداقل تا انتهای تابستان ادامه خواهد داشت و حال باید دید چه کسی پاسخگوی رخدادها و اتفاقاتی است که در صورت خرابی، نقص یا از بین رفتن دستگاه‌ها به وجود می‌آید.

 

 

منبع: آژانس خبری چاپ و بسته بندی ایران

 

 


گروه تلگرامي بازار چاپ

تاریخ انتشار: سه شنبه, 26 تیر 1397