به بازار چاپ خوش آمدید | ورود اعضا | ثبت نام رایگان
بنر
بنر
بنر

نمایش بر اساس استان

عضو بازار چاپ شوید
ثبت نام رایگان
عضو هستید؟ورود اعضا

خبرنامه

مركز پشتيباني بازار چاپ

همراه پشتیبانی بازار چاپ

سامانه پيامك تماس نيازمندي هاي بازار چاپ
کانال تلگرام بازار چاپ

تعرفه آگهی

1 ماهه - 80,000 تومان
3 ماهه - 204,000 تومان
6 ماهه - 360,000 تومان
1 ماهه - 40,000 تومان
3 ماهه - 102,000 تومان
6 ماهه - 180,000 تومان

پرداخت آنلاین

پرداخت آنلاین
بانك متن لوح تقدير
بانك قاب و حاشيه لوح تقدير
بانك آرم و لوگو
بانك نقوش اسليمي و تذهيب
بانك وكتورهاي كاربردي
بانك آموزش نرم افزار كورل
بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
::

فرماندار قم به شهرک چاپ و نشر رفت

: : :

 

farmandare_qom_be_shahrake_chap_o_nashr_raft_91

 

شهرك صنعتی چاپ و نشر در فاز نخست قابلیت استقرار بیشتر از یكصد واحد صنعتی مرتبط را دارد / بدنبال استقرار مراكز آموزشی و تحقیقاتی مرتبط با صنعت چاپ و نشر می باشیم.

 

به گزارش آژانس خبری چاپ و بسته بندی ایران (پاپنا)، فرماندار قم با حضور در شهرك صنعتی چاپ و نشر درجریان روند آماده سازی این شهرك قرار گرفت.

 

جعفر فرشچی مدیر عامل شركت شهركهای صنعتی استان قم در این بازدید، طی ارائه گزارشی از اقدامات صورت گرفته در این شهرك گفت: شهرك صنعتی چاپ و نشر قم اولین شهرك چاپ كشور است كه در این استان به بهره برداری رسیده است.

 

وی افزود: شهرك صنعتی چاپ و نشر در فاز نخست قابلیت استقرار بیشتر از یكصد واحد صنعتی مرتبط را دارد كه با توجه به استقبال واحدهای صنعتی و آمادگی آنها برای انتقال به این شهرك در زمان مناسب فاز دوم شهرك نیز قابلیت اجرایی شدن را دارد.

 

مدیر عامل شركت شهركهای صنعتی قم با اشاره به بعد فرهنگی و مذهبی این شركت گفت: ایجاد فضاهای مذهبی و فرهنگی در شهرك چاپ و نشر طراحی شده و در كنار آن بدنبال استقرار مراكز آموزشی و تحقیقاتی مرتبط با صنعت چاپ و نشر می باشیم؛ خوشبختانه با استقبال مناسب مسئولان مربوطه روبرو شدیم و امیدواریم هر چه زودتر نتایج مذاكرات مشخص شود.

 

زارعی کوشا فرماندار قم نیز كه به همراه تعدادی از كارشناسان مربوطه در این شهرك حضور پیدا كرده بود طی سخنانی قرار گرفتن این شهرك كه در استان قم و وضعیت جغرافیایی آن را از مزیتهای این شهرك دانست و ابراز امیدواری كرد در آینده ای نزدیك شاهد پویایی این شهرك صنعتی تخصصی باشیم.

 

 

منبع: خبرگزاری پاپنا

تاریخ انتشار: دوشنبه, 20 آذر 1391