به بازار چاپ خوش آمدید | ورود اعضا | ثبت نام رایگان
بنر
بنر
بنر

نمایش بر اساس استان

عضو بازار چاپ شوید
ثبت نام رایگان
عضو هستید؟ورود اعضا

خبرنامه

مركز پشتيباني بازار چاپ

همراه پشتیبانی بازار چاپ

سامانه پيامك تماس نيازمندي هاي بازار چاپ
کانال تلگرام بازار چاپ

تعرفه آگهی

1 ماهه - 80,000 تومان
3 ماهه - 204,000 تومان
6 ماهه - 360,000 تومان
1 ماهه - 40,000 تومان
3 ماهه - 102,000 تومان
6 ماهه - 180,000 تومان

پرداخت آنلاین

پرداخت آنلاین
بانك متن لوح تقدير
بانك قاب و حاشيه لوح تقدير
بانك آرم و لوگو
بانك نقوش اسليمي و تذهيب
بانك وكتورهاي كاربردي
بانك آموزش نرم افزار كورل
بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
::

Showroom اتومبیل‌های "نیسان" بر روی موبایل

: : :

 

خرید یوتیوب توسط گوگل به انتظار بسیاری از کارمندان، کاربران و افراد حرفه‌ای پایان داد. چنین اقدامی تلاش گوگل برای توانمندسازی گوشی‌های موبایل و دسترسی آسان به یوتیوب را نشان می‌دهد. در نتیجه هم کاربران و هم برندها از آن سود خواهند برد. نیسان یکی از اولین برندهایی است که از این اتفاق سود می‌برد.

 

به‌گزارش ام‌بی‌ای نیوز، آژانس تبلیغاتی TBWA/T این کار را جزو افتخارات خود می‌داند. آنها به بازسازی نمایشگاه اتومبیل مجازی نیسان پرداخته و امکان بازدید از آن را برای همه طرفداران در گوشی‌های موبایل آندروید و iOS به وجود آورده‌اند. برای بازدید از این نمایشگاه می‌توانید به آدرس www.youtube.com/nissancanada مراجعه کنید.

 

 Showroom اتومبیل‌های "نیسان" بر روی موبایل

 

به گفته آلن اوک، مدیر خلاقیت آژانس تبلیغاتی TBWA/T، معمولا رسم بر این است که شما برای مشاهده اتومبیل‌های جدید به یک نمایشگاه اتومبیل می‌روید. در دنیای واقعی، هنگام عبور از خیابان، اتومبیلی را از ویترین تماشا کرده و یا با پخش یک آگهی به سوی آن جذب می‌شوید. اما نمایشگاه خودرو در موبایل امکان دسترسی فوری به اتومبیل‌های نیسان از هر جا مانند خیابان، کشف ویژگی‌های آن، رنگ‌های مختلف و البته قیمت محصولات را فراهم می‌کند.

 

موبایل یک ابزار مهم بازاریابی است که هنوز به جایگاه مناسب خود نزد برندها دست نیافته اما هر روز بیشتر از دیروز شرکت‌ها به این حقیقت واقف می‌شوند. موبایل‌های جدید، روش‌های پرداخت و حتی سبک برگزاری کمپین‌های تعاملی را تغییر می‌دهند. برای مثال، یک شرکت چند ملیتی ارائه دهنده خدمات مالی به نام American Express، با تبلیغ جدید خود درون شبکه اجتماعی FourSquare امکان به روز رسانی اطلاعات پیرامون معاملات موفق را به وجود آورده است.

 

 

 

منبع: mbanews.ir

تاریخ انتشار: يكشنبه, 26 آذر 1391