به بازار چاپ خوش آمدید | ورود اعضا | ثبت نام رایگان
بنر
بنر
بنر

نمایش بر اساس استان

عضو بازار چاپ شوید
ثبت نام رایگان
عضو هستید؟ورود اعضا

خبرنامه

مركز پشتيباني بازار چاپ

همراه پشتیبانی بازار چاپ

سامانه پيامك تماس نيازمندي هاي بازار چاپ
کانال تلگرام بازار چاپ

تعرفه آگهی

1 ماهه - 80,000 تومان
3 ماهه - 204,000 تومان
6 ماهه - 360,000 تومان
1 ماهه - 40,000 تومان
3 ماهه - 102,000 تومان
6 ماهه - 180,000 تومان

پرداخت آنلاین

پرداخت آنلاین
بانك متن لوح تقدير
بانك قاب و حاشيه لوح تقدير
بانك آرم و لوگو
بانك نقوش اسليمي و تذهيب
بانك وكتورهاي كاربردي
بانك آموزش نرم افزار كورل
بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
::

ادارات و نهادهای کرمانشاه سفارشات چاپی خود را در داخل استان انجام دهند

: : :

 

ادارات و نهادهای کرمانشاه سفارشات چاپی خود را در داخل استان انجام دهند

 

رئیس امور فرهنگی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه گفت: برای رفع مشکل چاپخانه داران در استان کرمانشاه ادارات و نهادهای استان مکلفند که سفارشات چاپی خود را در استان انجام دهند.

 

پیمان جسری گفت: برای رفع مشکل چاپخانه داران طی مکاتباتی با استاندار کرمانشاه مقرر شد نهادها و ادارات استان سفارشات چاپی را در استان انجام دهند.

 

رئیس امور فرهنگی اداره فرهنگ وارشاد اسلامی استان کرمانشاه ، یکی ازعمده ترین چالش های صنعت چاپ دراستان را افزایش بهای تمام شده مواد اولیه از جمله کاغذ عنوان کرد.

 

وی با تاکید بر اینکه در عین کمبود یارانه های کاغذ وضعیت چاپخانه های استان نسبت به چندسال گذشته ازوضعیت مطلوبی برخوردار است، گفت: استان کرمانشاه در زمینه چاپ ازظرفیت بالایی برای پذیرش سفارشات چاپی برخوردار است، ولی متاسفانه دیده می شود که بعضی از سفارشات به خارج از استان می رود که اغلب آنها اداری است.

 

وی تعداد چاپخانه های استان کرمانشاه را 60 مورد ذکرکرد وگفت: چاپخانه های استان باوجود مشکلات به بهترین حالت کار چاپ را انجام می دهند و در سال جاری مجوز کار سه چاپ خانه دیگر صادر شده و بیش از 10 دستگاه ماشین آلات مربوط به چاپخانه ها وارد شده است.

 

وی درادامه با ذکر اینکه بازنگری ماشین آلات صنعت چاپ یکی ازمسائل مهم صنعت چاپ است، گفت: شاید یکی ازمشکلات مهم درصنعت چاپ تاثیر مستقیم رشد تکنولوژی بر این صنعت است که چاپخانه داران با آن روبرو هستند واکثر ماشین آلات صنعت چاپ ازحالت سنتی به ماشین آلات دیجیتالی تغییر یافته اند و این موضوع رقابت دربازار را پیچیده کرده است.

 

جسری عدم وصول بدهی های چاپخانه داران را یکی دیگرازمشکلات مالی این صنف ذکر کرد و گفت: علاوه برآن عدم همکاری جدی سفارش دهندگان چاپ بخصوص ادارات استان که چاپخانه داران سال هاست که با آن دست به گریبان هستند.

 

جسری جهت تسریع دررفع این مسئله، گفت: دراواخرسال گذشته، مدیرکل فرهنگ وارشاد اسلامی استان کرمانشاه طی جلسه مشترکی با رئیس اتحادیه چاپخانه داران وفعالان صنعت چاپ مشکلات و موانع موجود دراین زمینه را مورد بحث وبررسی قراردادند.

 

وی تشریح کرد: دراین باره مکاتباتی با، استانداری کرمانشاه انجام شده ، مبنی براینکه تمامی دستگاه های اجرایی استان مکلفند که هزینه تمام اسنادی که مربوط به سفارشات چاپی درخارج از استان است، پرداخت نشود.

 

رئیس امورفرهنگی اداره فرهنگ وارشاد اسلامی استان کرمانشاه در ادامه یادآور شد: ادارات و نهاد ها مکلفند که سفارشات چاپی را در استان انجام داده و چاپ خانه داران نیز هموراه به صورت دوره ای محسوس و غیر محسوس مورد بازرسی قرار گرفته و با متخلفین برخورد قانونی صورت می گیرد.

 

 

 

منبع: خبرگزاری پاپنا

تاریخ انتشار: شنبه, 09 دی 1391