به بازار چاپ خوش آمدید | ورود اعضا | ثبت نام رایگان
بنر
بنر
بنر

نمایش بر اساس استان

عضو بازار چاپ شوید
ثبت نام رایگان
عضو هستید؟ورود اعضا

خبرنامه

مركز پشتيباني بازار چاپ

همراه پشتیبانی بازار چاپ

سامانه پيامك تماس نيازمندي هاي بازار چاپ
کانال تلگرام بازار چاپ

تعرفه آگهی

1 ماهه - 80,000 تومان
3 ماهه - 204,000 تومان
6 ماهه - 360,000 تومان
1 ماهه - 40,000 تومان
3 ماهه - 102,000 تومان
6 ماهه - 180,000 تومان

پرداخت آنلاین

پرداخت آنلاین
بانك متن لوح تقدير
بانك قاب و حاشيه لوح تقدير
بانك آرم و لوگو
بانك نقوش اسليمي و تذهيب
بانك وكتورهاي كاربردي
بانك آموزش نرم افزار كورل
بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
::

احتمال برپایی نمایشگاه کتاب بیست و ششم در باغ کتاب تهران

: : :

 

احتمال برپایی نمایشگاه کتاب بیست و ششم در باغ کتاب تهران

 

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی از توقف ساخت محل جدید نمایشگاه بین‌المللی کتاب به دلیل کمبود بودجه خبر داد و گفت: امیدواریم با پایان ساخت باغ کتاب تهران بتوانیم از این مرکز برای محل برگزاری نمایشگاه کتاب استفاده کنیم.

 

سید‌محمد حسینی در حاشیه عیادت خود از حسین اسرافیلی ، شاعر در بیمارستان میلاد تهران در مورد آخرین وضعیت تبدیل مجتمع امام خمینی (ره) به محل دائمی نمایشگاه بین‌المللی کتاب نیز گفت: قرار بود مراحل ساخت و ساز را در آنجا شروع کنیم، اما زمین به اندازه کافی اختصاص نیافت. در کنار آن مجموعه باغ کتاب و مسئولانش به ما اطمینان داند که می‌توانند محل برگزاری نمایشگاه را تامین کنند و همین باعث که کمی در این زمینه تردید کنیم.

 

وی افزود: عامل اصلی ساخته نشدن مکان تازه برای نمایشگاه کتاب این بود که امسال اعتبارات استانی اختصاص نیافت و ما مجبور شدیم این کار را دست نگه داریم و به همین مجموعه شهرداری فعلا اکتفا کنیم. اگر این مجموعه در آینده پاسخ‌گو نبود که حتما ساخت محل جدید نمایشگاه آغاز می‌شود.

 

حسینی ادامه داد: امسال واقعاً امکان نداشتیم که این مجموعه در دست ساخت قرار بگیرد و به بهره‌برداری برسد. ما پروژه‌های دیگری هم در قالب مجموعه مهر ماندگار داریم مانند ساخت هشت تالار بزرگ که در آینده و تا اوایل خرداد افتتاح می‌شود و در کنار آن مراحل تکمیل فیلمخانه ملی ایران تا پایان امسال نیز انجام می‌شود و نیز ساخت دانشکده علوم قرآنی اصفهان هم که جزو پروژه‌های مهر ماندگار ما بوده به اتمام رسیده است.

 

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی تاکید کرد: مسئولان باغ کتاب اعلام کرده‌اند که می‌توانیم پاسخگوی برگزاری نمایشگاه کتاب باشیم. ما هم منتظر تکمیل ساخت این مرکز هستیم و فکر می‌کنم حداقل برای برگزاری نمایشگاه‌های تخصصی آن مرکز پاسخگو باشد. اگر بتوانند محیط اطراف آن را هم به شکل کافی و مانند مصلی به نمایشگاه اختصاص دهند فکر کنم مساله‌ای‌ نباشد.

 

نمایشگاه کتاب تهران از دوره نوزدهم در مصلای بزرگ امام خمینی برپا شد و مدیران معاونت امور فرهنگی به عنوان مجریان این نمایشگاه از برپایی دوره بیست وششم در همان محل خبر دادند، اما وزیر از رایزنی و احتمال برپایی نمایشگاه در باغ کتاب در صورت آماده شدن این مکان خبر داد.

 

با توجه به زمان کم باقی مانده برای نمایشگاه سال آینده، اردیبهشت 92 در صورت قطعی شدن این تصمیم، نمایشگاه سال آینده هم مشکلات زیادی خواهد داشت.

 

 

 

 

منبع: خبرگزاری مهر

تاریخ انتشار: دوشنبه, 18 دی 1391