به بازار چاپ خوش آمدید | ورود اعضا | ثبت نام رایگان
بنر
بنر
بنر

نمایش بر اساس استان

عضو بازار چاپ شوید
ثبت نام رایگان
عضو هستید؟ورود اعضا

خبرنامه

مركز پشتيباني بازار چاپ

همراه پشتیبانی بازار چاپ

سامانه پيامك تماس نيازمندي هاي بازار چاپ
کانال تلگرام بازار چاپ

تعرفه آگهی

1 ماهه - 80,000 تومان
3 ماهه - 204,000 تومان
6 ماهه - 360,000 تومان
1 ماهه - 40,000 تومان
3 ماهه - 102,000 تومان
6 ماهه - 180,000 تومان

پرداخت آنلاین

پرداخت آنلاین
بانك متن لوح تقدير
بانك قاب و حاشيه لوح تقدير
بانك آرم و لوگو
بانك نقوش اسليمي و تذهيب
بانك وكتورهاي كاربردي
بانك آموزش نرم افزار كورل
بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
::

نمایشگاه آثار برگزیده چاپ یک کلینیک تخصصی است

: : :

 

نمایشگاه آثار برگزیده چاپ یک کلینیک تخصصی است

 

عضو شورای سیاستگذاری صنعت چاپ و بسته‌بندی کشور گفت: نمایشگاه دائمی آثار مسابقات تخصصی جشنواره صنعت چاپ یک کلینیک تخصصی به شمار می رود.

 

رضا رضایی در گفتگو با خبرنگار اخبار چاپ با اشاره به تفاهم نامه منعقد شده میان وزارت فرهنگ و ارشاد و وزارت صنعت و معدن گفت: این تفاهمنامه دو ساله می تواند در معرفی صنعت چاپ و بسته بندی بسیار موثر باشد به نحوی که در همین ابتدای کار سالن فعلی این نمایشگاه به صورت رایگان از سوی وزارت صنعت و معدن به این نمایشگاه واگذار شده است.

 

عضو شورای سیاستگذاری صنعت چاپ و بسته‌بندی کشور و رییس هیات داوران مسابقات تخصصی جشنواره صنعت چاپ ادامه داد: یکی از اهداف سازمان توسعه و تجارت رشد میزان صادرات در کشور است که برای تحقق این هدف کالاها نیازمند بسته بندی و چاپ ویژه و متمایز هستند به همین دلیل امروز دیگر مسئولان کشور به جایگاه و اهمیت این صنعت پی برده اند.

 

رضایی برپایی این نمایشگاه را اتفاقی ارزنده در صنعت چاپ و بسته‌بندی کشور دانست و گفت: حضور اثار برتر جشنواره ها و مسابقات صنعت چاپ در این نمایشگاه می تواند مسئولان را بیش از این متوجه جایگاه صنعت چاپ کند و به آنان یادآوری کند که تمامی تولیدات کشور وابسته به این صنعت هستند.

 

وی اظهار کرد: تمامی تولیدات کشور وقتی که بخواهند به یک برند معتبر در کشور و یا خارج از آن تبدیل شوند نیازمند بسته بندی شکیل و زیبا هستند به همین دلیل باید جایگاه این صنعت را بیش از اینها جدی گرفت.

 

عضو شورای سیاستگذاری صنعت چاپ و بسته‌بندی کشور گفت: کسانی که آثارشان در مسابقات و نمایشگاه های مختلف صنعت چاپ و بسته بندی برتر شناخته می شود، می توانند به مدت یک سال آن هم به صورت رایگان آثارشان را در این نمایشگاه معرفی کند.

 

وی تصریح کرد: مهمترین ویژگی این نمایشگاه این است که به دلیل حضور افراد متخصص و کارشناس در مسائل چاپ و بسته بندی به عنوان کلینیک تخصصی این صنعت شناخته می شود.

 

 

 

 

منبع: اخبار چاپ

تاریخ انتشار: دوشنبه, 18 دی 1391