به بازار چاپ خوش آمدید | ورود اعضا | ثبت نام رایگان
بنر
بنر
بنر

نمایش بر اساس استان

عضو بازار چاپ شوید
ثبت نام رایگان
عضو هستید؟ورود اعضا

خبرنامه

مركز پشتيباني بازار چاپ

همراه پشتیبانی بازار چاپ

سامانه پيامك تماس نيازمندي هاي بازار چاپ
کانال تلگرام بازار چاپ

تعرفه آگهی

1 ماهه - 80,000 تومان
3 ماهه - 204,000 تومان
6 ماهه - 360,000 تومان
1 ماهه - 40,000 تومان
3 ماهه - 102,000 تومان
6 ماهه - 180,000 تومان

پرداخت آنلاین

پرداخت آنلاین
بانك متن لوح تقدير
بانك قاب و حاشيه لوح تقدير
بانك آرم و لوگو
بانك نقوش اسليمي و تذهيب
بانك وكتورهاي كاربردي
بانك آموزش نرم افزار كورل
بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
::

یوسف افراش از دفتر امور چاپ برکنار شد ؛ علمشاهی آمد

: : :

 

یوسف افراش از دفتر امور چاپ برکنار شد ؛ علمشاهی آمد

 

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با صدور حکم مدیركل جدید دفتر امور چاپ به سرپرستی سه ساله و مدیریت دو هفته ای یوسف افراش در این اداره کل پایان داد.

 

احمد علمشاهی به عنوان مدیر کل این اداره به پیشنهاد علی اسماعیلی، سرپرست معاونت امورفرهنگی و با حكم سید محمد حسینی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی منصوب شد.

 

به گزارش روابط عمومی معاونت امورفرهنگی وزارت ارشاد در بخشی از حكم علمشاهی آمده است؛ نشر و گسترش فرهنگ و هنر با ظهور صنعت چاپ ابعاد گسترده‌تری به خود گرفت و به سطوح مختلف جامعه راه یافت. بنا به پیشنهاد سرپرست معاونت امورفرهنگی و با توجه به شایستگی و سوابق فرهنگی جنابعالی، به موجب این حكم به عنوان «مدیر كل دفتر امور چاپ» منصوب می‌شوید.

 

در بخش دیگری از این حكم آمده است؛ امید است به نگاه و اندیشه ثاقب و نافذ خود و نوآوری‌هایی كه در جنابعالی شاهد هستیم، همگام با تحولاتی كه در این صنعت در سطح جهانی در حال شكل‌گیری است، صنعت چاپ ایران را شتابی ‌دیگر و حركتی‌نو بخشید و به رونق این صنعت یاری رسانید.

 

علمشاهی در حالی جایگزین یوسف افراش شده است که افراش به صورتی بی سابقه حدود 3 سال سرپرست دفتر امور چاپ بود و در دو هفته اخیر حکم مدیر کلی خود را از علی اسماعیلی گرفته بود.

 

افراش در دو روز گذشته برنامه هایی را برای دوره مدیرکلی خود به رسانه ها ارائه کرده بود . ارائه این برنامه ها این گمان را تقویت می کرد که وزارت فرهنگ وارشاد اسلامی با ماندن وی در سمت مدیر کل موافقت دارد.

 

زمزمه های رفتن افراش از زمانی قوت گرفت که وی در اقدامی نادرست ، پس از انحلال انجمن چاپ دیجیتال که از نظر قانونی باید به حوزه اتحادیه چاپخانه داران تعلق می گرفت با نوشتن نامه ای به مجمع امور صنفی موافقت خود را برای پیوستن این انجمن به اتحادیه لیتوگرافان اعلام کرد.

 

تخلفات مالی و اتهام پولشویی هم که از چندماه پیش به این اداره کل وارد شده بود این تغییر و برکناری را تقویت کرده بود.

 

 

 

 

منبع: اخبار چاپ

تاریخ انتشار: سه شنبه, 19 دی 1391