به بازار چاپ خوش آمدید | ورود اعضا | ثبت نام رایگان
بنر
بنر
بنر

نمایش بر اساس استان

عضو بازار چاپ شوید
ثبت نام رایگان
عضو هستید؟ورود اعضا

خبرنامه

مركز پشتيباني بازار چاپ

همراه پشتیبانی بازار چاپ

سامانه پيامك تماس نيازمندي هاي بازار چاپ
کانال تلگرام بازار چاپ

تعرفه آگهی

1 ماهه - 80,000 تومان
3 ماهه - 204,000 تومان
6 ماهه - 360,000 تومان
1 ماهه - 40,000 تومان
3 ماهه - 102,000 تومان
6 ماهه - 180,000 تومان

پرداخت آنلاین

پرداخت آنلاین
بانك متن لوح تقدير
بانك قاب و حاشيه لوح تقدير
بانك آرم و لوگو
بانك نقوش اسليمي و تذهيب
بانك وكتورهاي كاربردي
بانك آموزش نرم افزار كورل
بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
::

نیکو سخن: این نمایشگاه بر صادرات محصولات چاپی اثرگذار است

: : :

 

نیکو سخن: این نمایشگاه بر صادرات محصولات چاپی اثرگذار است

 

رئیس اتحادیه چاپخانه داران تهران گفت: برگزاری اولین نمایشگاه تخصصی آثار برگزیده مسابقات تخصصی صنعت چاپ تاثیر مثبتی در معرفی صنعت چاپ به مردم و مسئولان داشته و علاوه بر این در بحث صادرات این صنعت نیز موثر خواهد بود.

 

علی نیکو سخن در گفتگو با خبرنگار اخبار چاپ با اشاره به برگزاری اولین نمایشگاه آثار برگزیده مسابقات تخصصی صنعت چاپ گفت: حدود 2 سال گذشته شورای سیاستگذاری صنعت چاپ در وزارت ارشاد رسمیت یافت و بحث صادرات، حمایت از صنعت چاپ، ارز آوری، اشتغال زایی و رقابت با کشورهای منطقه برای رسیدن به بازار هدف به طور جدی مطرح و در دستور کار قرار گرفت.

 

وی ادامه داد: درنهایت قرار شد با توجه به اینکه متولی اصلی بحث صادرات در کشور سازمان توسعه تجارت است، نمایشگاهی در مرکز کلینیک تخصصی بسته بندی برای نمایش آثار و دستاوردهای صنعت چاپ برپا شود.

 

رئیس اتحادیه چاپخانه داران تهران تصریح کرد: سرانجام بعد از یک سال تفاهم نامه‌ای میان معاونت فرهنگی وزارت ارشاد و سازمان توسعه منعقد شد تا از این پس یک سالن مشخص برای برپایی این نمایشگاه به صنعت چاپ اختصاص یابد.

 

وی گفت: در این نمایشگاه که امسال اولین دوره آن برپا شده آثار و نمونه های برتر چاپی به مدت یک سال آن هم به صورت رایگان در معرض دید عموم قرار می گیرد .

 

نیکوسخن با اشاره به اینکه این نمایشگاه می تواند تاثیر مثبتی در معرفی صنعت چاپ به مردم و مسئولان داشته باشد، اظهار کرد: برپایی این نمایشگاه در همین شروع نیز توانسته تاثیر خوبی در آگاه سازی مسئولان داشته باشد و علاوه بر این در بحث صادرات این صنعت نیز موثر باشد.

 

اهالی چاپ منتظر خبرهای خوب باشند

وی در پایان با اشاره به اینکه اهالی صنعت چاپ تا پایان امسال منتظر خبرهای خوبی باشند، گفت: قرار شده تا پایان سال تفاهم نامه دیگری میان وزارت ارشاد و وزارت صنعت و معدن وتجارت برای برطرف کردن برخی از مشکلات این صنعت منعقد شود که این تفاهم نامه می تواند بخش مهمی از مشکلات پیش روی این صنعت را رفع کند.

 

نیکو سخن تصریح کرد: این تفاهم نامه پیرامون حل مشکلاتی از جمله بیمه چاپخانه داران، عوارض گمرکی،‌صادرات و ... است. همچنین طی این تفاهم نامه سعی می شود تا تمامی تسهیلاتی که به سایر صنایع داده می شود به اهالی این صنعت نیز داده شود.

 

 

 

 

 

منبع: اخبار چاپ

تاریخ انتشار: چهارشنبه, 20 دی 1391