به بازار چاپ خوش آمدید | ورود اعضا | ثبت نام رایگان
بنر
بنر
بنر

نمایش بر اساس استان

عضو بازار چاپ شوید
ثبت نام رایگان
عضو هستید؟ورود اعضا

خبرنامه

مركز پشتيباني بازار چاپ

همراه پشتیبانی بازار چاپ

سامانه پيامك تماس نيازمندي هاي بازار چاپ
کانال تلگرام بازار چاپ

تعرفه آگهی

1 ماهه - 80,000 تومان
3 ماهه - 204,000 تومان
6 ماهه - 360,000 تومان
1 ماهه - 40,000 تومان
3 ماهه - 102,000 تومان
6 ماهه - 180,000 تومان

پرداخت آنلاین

پرداخت آنلاین
بانك متن لوح تقدير
بانك قاب و حاشيه لوح تقدير
بانك آرم و لوگو
بانك نقوش اسليمي و تذهيب
بانك وكتورهاي كاربردي
بانك آموزش نرم افزار كورل
بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
::

حضور مدیران تحصیل کرده در دفتر امور چاپ یک بازی برد برد

: : :

 

حضور مدیران تحصیل کرده در دفتر امور چاپ یک بازی برد برد

 

سرعت رشد جوامع بشری عاملی است که رابطه مستقیم با مدیریت صاحبان اندیشه و کارشناسان فنون بریک جامعه دارند ، بصورتی که هرچه جامعه با افراد تخصصی در بخش مخصوص ادامه فعالیت و بقا دهد ضریب خطا و اشتباه بسیار کم و متعاقبا رشد تعالی بیشترخواهد شد.

 

این موضوع از مدیریت خرد تا کلان قابل استفاده و رونق است و نهایتا تعالی یک جامعه با سرعت و ضریب خطای اندک حاصل خواهد شد .

 

با حضور دکتر علی اسماعیلی در مسند سرپرستی معاونت فرهنگی توقع می رفت که تغییراتی تخصصی و دانش محور در مدیریت بخش های فرهنگی صورت گیرد که با گذشت زمان این تحولات آرام ارام شکل می گیرد.

 

اما بخش خاص و مورد توجه این رسانه صنعت چاپ و خصوصا دفتر امور چاپ وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است ، دفتری که با تشکیل شورای سیاست گذاری صنعت چاپ بیشتر از همیشه نگاه ها را بسوی خود معطوف کرد.

 

متاسفانه با انتصاب های نادرست و سطحی بدلیل عدم آشنایی با اهالی صنعت چاپ در دوره قبلی معاونت فرهنگی این موضوع به چالشی برای این صنعت تبدیل شده بود ، اما با حضور علی اسماعیلی روند بصورت ملو و آرام در حال تغییر است .

 

حضور دکتر قاسم حمزه ای در پست مشاوره و سابقه بلند بالای وی در صنعت چاپ ، دیدن چهره های علمی مانند مهندس حسین رحیمی و استفاده از وجهه حقوقی اعضا شورا بجای حقیقی و... امید آن می رود که افرادی که بصورت سطحی و با دانش حداقلی برای این سمت ها انتخاب شده اند بدست فراموشی سپرده شوند.

 

نکته حایز اهمیت دیگر انتخاب مدیر کاربلد و تحصیل کرده به عنوان مدیرکل دفتر چاپ است ، اما این اصل موضوع نیست طبق شنیده ها استفاده از یوسف افراش مدیرکل سابق به عنوان مشاور و بهره گیری از تجربیات چند ساله اش می تواند گره گشایی برای صنعت استراتژیک و مظلوم چاپ باشد.

 

آینده نگری ، مدیریت صحیح تحول و برنامه ریزی علمی ، سیاستگذاری متناسب با نیازها و بسیاری مسایل دیگر می تواند دستاورد این دانش محوری برای فراصنعت چاپ باشد موضوعی که در سطح مدیریتی تاکنون کمتر به آن توجه شده است.

 

آژانس خبری چاپ و بسته بندی ایران روند استفاده از افراد علمی و تخصص گرایی را به فال نیک می گیرد اما حضور این متخصصان هرگز مانع از آن نخواهد شد که رسالت رسانه ای خود را فراموش کنیم و بعنوان تنها منتقد موجود در رسانه ها چاپی به کار خود ادامه خواهیم داد و ضعف ها و کاستی ها را به گوش مسئولان خواهیم رساند.

 

 

 

 

 

منبع: پاپنا

تاریخ انتشار: يكشنبه, 24 دی 1391