به بازار چاپ خوش آمدید | ورود اعضا | ثبت نام رایگان
بنر
بنر
بنر

نمایش بر اساس استان

عضو بازار چاپ شوید
ثبت نام رایگان
عضو هستید؟ورود اعضا

خبرنامه

مركز پشتيباني بازار چاپ

همراه پشتیبانی بازار چاپ

سامانه پيامك تماس نيازمندي هاي بازار چاپ
کانال تلگرام بازار چاپ

تعرفه آگهی

1 ماهه - 80,000 تومان
3 ماهه - 204,000 تومان
6 ماهه - 360,000 تومان
1 ماهه - 40,000 تومان
3 ماهه - 102,000 تومان
6 ماهه - 180,000 تومان

پرداخت آنلاین

پرداخت آنلاین
بانك متن لوح تقدير
بانك قاب و حاشيه لوح تقدير
بانك آرم و لوگو
بانك نقوش اسليمي و تذهيب
بانك وكتورهاي كاربردي
بانك آموزش نرم افزار كورل
بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
::

اسماعیلی: افراش تقاضای بازنشستگی کرده بود

: : :

 

اسماعیلی: افراش تقاضای بازنشستگی کرده بود

 

سرپرست معاونت فرهنگی وزارت ارشاد در آیین تودیع و معارفه مسئولان سه حوزه این معاونت با بیان اینکه "از روزی که من به معاونت فرهنگی آمده ام همه ساز رفتن زده‌اند" تغییرات بعدی در معاونت متبوعش را محتمل خواند.

 

به گزارش بازار چاپ به نقل از پاپنا، وی سپس به تغییر مدیر کل دفتر چاپ وزارت ارشاد سه هفته بعد از انتصاب یوسف افراش به این سمت اشاره کرد و گفت: بنده معتقدم اگر مسئولیتی را از کسی می‌خواهیم باید تمام اختیارات لازم را هم به او بدهیم و به همین جهت مدتی بعد از اینکه این مسئولیت به من واگذار شد، سمت مدیر کل دفتر امور چاپ را بر عهده آقای افراش گذاشتم اما ایشان که سابقه 32 ساله خدمت دارد تقاضای بازنشستگی کرد.

 

سرپرست معاونت فرهنگی وزارت ارشاد این تغییر ناخواسته خواند با تاکید بر ادامه همکاری افراش با معاونت متبوعش به عنوان عضو شورای سیاستگذاری صنعت چاپ کشور، برای احمد علمشاهی مدیر کل جدید دفتر امور چاپ آرزوی موفقیت کرد.

 

وی در مورد خداحافظی داریوش رضوانی از سمت مشاور اجرایی معاونت فرهنگی وزارت ارشاد هم گفت: آقای رضوانی هم مانند آقای افراش مدتی بعد از اینکه من آمدم درخواست بازنشستگی کرده بود. بالاخره این هم از شانس‌های ما است؛ از روزی که به معاونت فرهنگی آمدم همه ساز رفتن زده‌اند با این حال آقای رضوانی هم در دوره معاون قبلی و هم در چند ماه اخیر فعالیت‌های خوبی انجام داده است.

 

اسماعیلی در عین حال تغییرات بعدی در معاونت امور فرهنگی وزارت ارشاد را رد نکرد و در این مورد گفت: ممکن است تغییرات دیگر هم باشد و این امر طبیعی است.

 

این مقام مسئول در وزارت ارشاد در بخشی دیگری از سخنانش به بیان نکاتی در مورد نحوه مدیریت موفق پرداخت و از جمله هدفمندی، پیش بینی آینده و تصمیم‌گیری را ارکان برنامه ریزی برای مدیریت عنوان کرد.

 

وی تاکید کرد: مدیر موفق مدیری است که بداند کف اتاقش چند موزایک دارد اصولا مدیرها باید 4 مهارت را بلد باشند: یک مدیریت فکری یعنی اینکه مدیر باید بتواند فکر کند وآدم هایش را بشناسد. دو؛ مهارت انسانی یعنی بتواند با انسان‌های مختلف تعامل برقرار کند. سه؛ مهارت ارتباطی یعنی بتواند از همه ظرفیت‌های ارتباطی خود برای اعتلای مجموعه‌اش بهره بگیرد و چهار؛ مهارت فنی یعنی اینکه دانش فنی مرتبط با آن حوزه را داشته باشد.

 

 

 

 

 

منبع: خبرگزاری پاپنا

تاریخ انتشار: دوشنبه, 25 دی 1391