به بازار چاپ خوش آمدید | ورود اعضا | ثبت نام رایگان
بنر
بنر
بنر

نمایش بر اساس استان

عضو بازار چاپ شوید
ثبت نام رایگان
عضو هستید؟ورود اعضا

خبرنامه

مركز پشتيباني بازار چاپ

همراه پشتیبانی بازار چاپ

سامانه پيامك تماس نيازمندي هاي بازار چاپ
کانال تلگرام بازار چاپ

تعرفه آگهی

1 ماهه - 80,000 تومان
3 ماهه - 204,000 تومان
6 ماهه - 360,000 تومان
1 ماهه - 40,000 تومان
3 ماهه - 102,000 تومان
6 ماهه - 180,000 تومان

پرداخت آنلاین

پرداخت آنلاین
بانك متن لوح تقدير
بانك قاب و حاشيه لوح تقدير
بانك آرم و لوگو
بانك نقوش اسليمي و تذهيب
بانك وكتورهاي كاربردي
بانك آموزش نرم افزار كورل
بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
::

برپایی نخستین سمینار نشر رومیزی و چاپ کتاب در شمارگان کم

: : :

 

برپایی نخستین سمینار نشر رومیزی و چاپ کتاب در شمارگان کم

 

نخستین سمینار نشر رومیزی و چاپ کتاب در شمارگان کم با حضور جمعی از فعالان حوزه های چاپ ونشر با رونمایی از کتاب"آینده چاپ در قرن بیست ویکم"اثر پروفسورفرانک رومانو با ترجمه حسین یار احمدی در هتل اسپیناس تهران برگزار شد.

 

به گزارش بازار چاپ و به نقل از اخبار چاپ، دراین سمینارکه با حضور بیش از دویست و پنجاه تن از ناشران سراسر کشور برگزار شد ،فیلم کوتاهی از وضعیت چاپ دیجیتال در جهان پخش شد و سید مهدی جهرمی، مشاور و مدیر پخش موسسه پژوهشی میراث مکتوب طی سخنانی به تشریح تجربیات این موسسه از چاپ دیجیتال و انتشار محدود کتاب پرداخت.

 

در ادامه این مراسم طی ارتباط مستقیم اینترنتی، آقای لازلو کرنز مدیر ارشد فروش بین‌المللی شرکت دوپلو با حاضران در مراسم سخن گفت و خدمات و محصولات این شرکت در ایران را تشریح کرد.

 

پخش فیلم مربوط به تشریح خط تولید کتاب در تیراژ محدود برای حاضران و ناشران شرکت‌کننده و در جریان قرار گرفتن حاضران ازچگونگی کارکرد این دستگاهها از دیگر بخش های این سمینار بود.

 

دراین فیلم چند گفتگو با ناشران وچاپخانه دارانی که هم اکنون از سیستم چاپ کتاب در تیراژ محدود استفاده می کنند صورت گرفت و آنان به مزایا وقابلیتهای آن اشاره کردند.

 

سخنرانی جمشیدی، مدیرعامل شرکت لیزینگ کارآفرین درباره خدمات و تسهیلات قابل ارایه به خریداران این سیستم ها از دیگر بخش های این سیمنار بود که مورد توجه و استقبال حاضران قرار گرفت.

 

پایان این سمینار با پاسخگویی سعید اعتدال منفرد ،مدیر فروش شرکت توتالیا و جلال زکایی ،مدیر گروه ترنج به سوالات حاضران همراه بود.

 

 

 

 

 

منبع: اخبار چاپ

تاریخ انتشار: چهارشنبه, 27 دی 1391