به بازار چاپ خوش آمدید | ورود اعضا | ثبت نام رایگان
بنر
بنر
بنر

نمایش بر اساس استان

عضو بازار چاپ شوید
ثبت نام رایگان
عضو هستید؟ورود اعضا

خبرنامه

مركز پشتيباني بازار چاپ

همراه پشتیبانی بازار چاپ

سامانه پيامك تماس نيازمندي هاي بازار چاپ
کانال تلگرام بازار چاپ

تعرفه آگهی

1 ماهه - 80,000 تومان
3 ماهه - 204,000 تومان
6 ماهه - 360,000 تومان
1 ماهه - 40,000 تومان
3 ماهه - 102,000 تومان
6 ماهه - 180,000 تومان

پرداخت آنلاین

پرداخت آنلاین
بانك متن لوح تقدير
بانك قاب و حاشيه لوح تقدير
بانك آرم و لوگو
بانك نقوش اسليمي و تذهيب
بانك وكتورهاي كاربردي
بانك آموزش نرم افزار كورل
بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
::

چراغ سبز وزارت صنعت، معدن و تجارت برای حل مشکلات صنعت چاپ

: : :

 

چراغ سبز وزارت صنعت، معدن و تجارت برای حل مشکلات صنعت چاپ

 

علی اسماعیلی، سرپرست معاونت امور فرهنگی وزارت فرهنگ وارشاد اسلامی از تشکیل کارگروه تخصصی بررسی مسایل و مشکلات صنعت چاپ در کشور با همکاری دو وزراتخانه فرهنگ و ارشاد اسلامی و صنعت، معدن و تجارت خبر داد.

 

به گزارش روابط عمومی معاونت امور فرهنگی، درجلسه‌ای که با حضور سرپرست معاونت امورفرهنگی وزارت فرهنگ وارشاد اسلامی، قائم مقام وزیر صنعت، معدن و تجارت، اعضای شورای سیاستگذاری، اتحادیه‌ها، اصناف و تشکل‌های وابسته به حوزه چاپ برگزار شد، مقرر شد با مسوولیت دو وزراتخانه و حضور اصناف و اعضای شورای سیاستگذاری و به منظور بررسی راه‌ها و زمینه‌های همکاری مشترک در حوزه چاپ و بررسی مشکلات این حوزه کارگروهی تخصصی تشکیل شود.

 

علی اسماعیلی در این زمینه گفت: این کارگروه با هدف بررسی اولویت‌های صنعت چاپ، امضای تفاهمنامه‌های مشترک به منظور همکاری بیشتر و همچنین بررسی راه‌های تامین سرمایه در گردش چاپخانه‌ها تشکیل می‌شود.

 

رییس شورای سیاستگذاری صنعت چاپ در کشور از دیگر دلایل تشکیل این کارگروه را بررسی راه‌های حمایت از صادرات کالاهای چاپی و بسته‌بندی دانست و گفت: در این کارگروه همچنین زمینه همکاری‌های مشترک در حوزه آموزش صنعت چاپ، پیگیری مسایل گمرکی و تعرفه‌های مالیاتی بررسی خواهد شد.

 

وی چگونگی ترخیص کالاهای وارداتی را از اولویت‌های کاری این کارگروه دانست و ادامه داد: پیگیری اجرای شدن دستور رییس جمهوری درخصوص معافیت مالیاتی کتابفروشان و ناشران و چاپخانه‌ها نیز از جمله ماموریت‌های این کارگروه خواهد بود.

 

این کارگروه به پیشنهاد علی اسماعیلی و با هدف استفاده از ظرفیت دو وزارتخانه فرهنگ وارشاد اسلامی و صنعت، معدن و تجارت راه‌اندازی شد.

 

عضویت نماینده تام‌الاختیار وزارت صنعت، معدن و تجارت در شورای سیاستگذاری صنعت چاپ کشور از دیگر مباحثی بود که در این جلسه مطرح شد. همچنین درخواست حضور، نماینده‌ای از وزارت صنعت، معدن و تجارت در شورای سیاستگذاری صنعت چاپ کشور نیز مطرح شد که با موافقت محمدصادق مفتح، قائم مقام وزیر صنعت، معدن و تجارت، نماینده تام‌الاختیار آن وزارتخانه برای عضویت در شورای سیاستگذاری صنعت چاپ کشور به ‌زودی معرفی خواهد شد.

 

 

 

 

 

منبع: اخبار چاپ

تاریخ انتشار: يكشنبه, 01 بهمن 1391