به بازار چاپ خوش آمدید | ورود اعضا | ثبت نام رایگان
بنر
بنر
بنر

نمایش بر اساس استان

عضو بازار چاپ شوید
ثبت نام رایگان
عضو هستید؟ورود اعضا

خبرنامه

مركز پشتيباني بازار چاپ

همراه پشتیبانی بازار چاپ

سامانه پيامك تماس نيازمندي هاي بازار چاپ
کانال تلگرام بازار چاپ

تعرفه آگهی

1 ماهه - 80,000 تومان
3 ماهه - 204,000 تومان
6 ماهه - 360,000 تومان
1 ماهه - 40,000 تومان
3 ماهه - 102,000 تومان
6 ماهه - 180,000 تومان

پرداخت آنلاین

پرداخت آنلاین
بانك متن لوح تقدير
بانك قاب و حاشيه لوح تقدير
بانك آرم و لوگو
بانك نقوش اسليمي و تذهيب
بانك وكتورهاي كاربردي
بانك آموزش نرم افزار كورل
بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
::

بررسی قیمت نهایی کاغذ در جلسه هفته آینده کارگروه

: : :

 

بررسی قیمت نهایی کاغذ در جلسه هفته آینده کارگروه

 

مسئول کارگروه کاغذ از برگزاری جلسه هفته آینده کارگروه با اعضا در راستای قیمت‌گذاری خبر داد و گفت: قیمت‌ها را تا زمانی‌ که جلسه کارگروه برگزار و برآوردها مطرح نشده تایید نمی‌کنیم.

 

به گزارشبازار چاپ و به نقل از آژانس خبری چاپ و بسته بندی ایران، همایون امیرزاده مسئول کارگروه کاغذ درباره کاغذهای توزیع شده وزارت ارشاد در بازار و قیمت آنها اظهار داشت: کاغذ موجود در بازار از سوی وزارت ارشاد توزیع شده است و مربوط به کاغذهای واردشده نیست. اما تصمیم‌گیری درباره کاغذهای وارداتی و قیمت‌گذاری بر آنها در جلسه یکشنبه آینده کارگروه یعنی 15 بهمن‌ماه بررسی می‌شود.

 

به گفته وی، قیمتی که به ما اعلام شده برای 20 هزار تن کاغذ، 75 هزار تومان برای واردکننده است که با قیمت 77 تا 78 هزار تومان در اختیار عمده فروشان و 80 تا 81 هزار تومان هم در اختیار ناشران قرار می‌گیرد؛ اما ما این قیمت‌ها را تا زمانی‌ که جلسه کارگروه برگزار نشده و برآوردها مطرح نشده نمی‌توانیم تایید کنیم.

 

امیرزاده در پاسخ به اینکه در حال حاضر کاغذ در بازار با قیمت 84 هزار تومان خرید و فروش می‌شود، بیان کرد: طبق بررسی‌های میدانی در حال حاضر کاغذ تحریر بندی 81 هزار تومان خرید و فروش می‌شود؛ اما هیچ قیمتی را تا برگزاری جلسه کارگروه تایید نمی‌کنیم، مسلماً محموله 20 هزار تنی اخیر در بازار تاثیرگذار خواهد بود اما نه به شکلی که حل کننده تمام مشکلات باشد.

 

وی درباره محور جلسه 15 بهمن کارگروه کاغذ ادامه داد: محور اصلی این کارگروه بررسی نرخ فعلی کاغذ در بازار است، و قرار است تمام اعضای کارگروه در آن حضور داشته باشند.

 

 

 

 

 

منبع: پاپنا

تاریخ انتشار: دوشنبه, 09 بهمن 1391