به بازار چاپ خوش آمدید | ورود اعضا | ثبت نام رایگان
بنر
بنر
بنر

نمایش بر اساس استان

عضو بازار چاپ شوید
ثبت نام رایگان
عضو هستید؟ورود اعضا

خبرنامه

مركز پشتيباني بازار چاپ

همراه پشتیبانی بازار چاپ

سامانه پيامك تماس نيازمندي هاي بازار چاپ
کانال تلگرام بازار چاپ

تعرفه آگهی

1 ماهه - 80,000 تومان
3 ماهه - 204,000 تومان
6 ماهه - 360,000 تومان
1 ماهه - 40,000 تومان
3 ماهه - 102,000 تومان
6 ماهه - 180,000 تومان

پرداخت آنلاین

پرداخت آنلاین
بانك متن لوح تقدير
بانك قاب و حاشيه لوح تقدير
بانك آرم و لوگو
بانك نقوش اسليمي و تذهيب
بانك وكتورهاي كاربردي
بانك آموزش نرم افزار كورل
بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
::

رفع محدودیت تبلیغات شرکت‌های سرمایه‌گذار خارجی در ایران برای انجام تبلیغات شکسته شد ولی هنوز هست

: : :

 

معاون وزیر اقتصاد با بیان این‌که رفتار غیرترجیحی برای سرمایه‌گذاران خارجی توصیه نمی‌شود، گفت: هیات مقررات‌زدایی در آخرین جلسه خود مصوب کرد محدودیت تبلیغات شرکت‌های خارجی در عرصه محیطی از بین برود.

 

به‌گزارش بازار چاپ به نقل از خبرگزاری پانا، بهروز علیشیری اظهار کرد: شرکت‌های سرمایه‌گذار خارجی در ایران شرکت ایرانی محسوب می‌شوند و می‌توانند از سایر ترتیبات رفتاری شرکت‌های داخلی استفاده کنند؛ بنابراین رفتار غیرترجیحی برای سرمایه‌گذاران توصیه نمی‌شود و محدودیت‌های موجود در این زمینه به‌زودی رفع خواهد شد.

 

رفع محدودیت تبلیغات شرکت‌های سرمایه‌گذار خارجی در ایران

 

وی گفت: وظیفه هیات مقررات‌زدایی بررسی قوانین مزاحم و دست‌وپاگیر کشور است و پروژه‎ها و طرح‌های مختلفی را در دستور کار دارد.

 

علیشیری با بیان این‌که بسیاری از قوانین در کشور موازی هستند، تصریح کرد: برخی از آیین‌نامه متداخل و متکسر است که به‌همین دلایل مانع بهبود فضای کسب‌و‌کار کشور شده است.

 

معاون وزیر اقتصاد با اعلام برگزاری آخرین نشست هیات مقررات‌زدایی در هفته گذشته بیان کرد: آخرین مصوبه‌ای که در هیات مقررات‌زدایی به تصویب و به وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ابلاغ شده محدودیت تبلیغات شرکت‌های خارجی سرمایه‌گذار در کشور را از بین خواهد برد.

 

وی با بیان این‌که ممنوعیت تبلیغات عمومی شرکت‌های خارجی سرمایه‌گذار توسط دبیرخانه عمومی زیر نظر شورای عالی انقلاب فرهنگی مصوب شده بود، اظهار کرد: در این جلسه اعضای دبیرخانه عمومی، مدیران وزارت ارشاد و اعضای هیات مقررات‌زدایی بر رفع محدودیت کنونی متقاعد و از وزارت ارشاد خواستار اصلاح این مقررات شدند.

 

رییس سازمان سرمایه‌گذاری خاطرنشان کرد: شرکت‌های سرمایه‌گذار خارجی در ایران شرکت ایرانی محسوب می‌شوند و می‌توانند از سایر ترتیبات رفتاری شرکت‌های داخلی استفاده کنند؛ بنابراین رفتار غیرترجیحی برای سرمایه‌گذاران توصیه نمی‌شود و به‌زودی محدودیت‌های کنونی مرتفع خواهد شد.

 

 

 

 

منبع: خبرگزاری پانا

تاریخ انتشار: دوشنبه, 30 بهمن 1391