به بازار چاپ خوش آمدید | ورود اعضا | ثبت نام رایگان
بنر
بنر
بنر

نمایش بر اساس استان

عضو بازار چاپ شوید
ثبت نام رایگان
عضو هستید؟ورود اعضا

خبرنامه

مركز پشتيباني بازار چاپ

همراه پشتیبانی بازار چاپ

سامانه پيامك تماس نيازمندي هاي بازار چاپ
کانال تلگرام بازار چاپ

تعرفه آگهی

1 ماهه - 80,000 تومان
3 ماهه - 204,000 تومان
6 ماهه - 360,000 تومان
1 ماهه - 40,000 تومان
3 ماهه - 102,000 تومان
6 ماهه - 180,000 تومان

پرداخت آنلاین

پرداخت آنلاین
بانك متن لوح تقدير
بانك قاب و حاشيه لوح تقدير
بانك آرم و لوگو
بانك نقوش اسليمي و تذهيب
بانك وكتورهاي كاربردي
بانك آموزش نرم افزار كورل
بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
::

کارگروه های پنجگانه شورای سیاستگذاری؛ اتاق فکر صنعت چاپ

: : :

 

کارگروه های پنجگانه شورای سیاستگذاری؛ اتاق فکر صنعت چاپ

 

مدیر کل دفتر امور چاپ گفت: با تشکیل کارگروه های پنجگانه شورای سیاستگذاری صنعت چاپ کشور ،این صنعت به اتاق فکری برای تصمیم گیری در مورد برنامه های مختلف مجهز می شود.

 

به گزارش بازار چاپ به نقل از اخبار چاپ، احمد علمشاهی افزود: تمامی صاحب نظران ، کارشناسان و اهل علم و دانش به عنوان بازوهای مشورتی این کارگروه ها به تدوین آیین نامه ها و مقررات برای تصویب در شورا خواهند پرداخت.

 

به گفته وی براساس برنامه ریزی های صورت گرفته در این دفتر در سال آینده تلاش خواهیم کرد تا با همکاری دستگاه های مربوطه علاوه بر تعدیل تعرفه های واردات مواد چاپی، واردات این دسته از محصولات توسط یک مجموعه متمرکز صورت گیرد و مشکلات کنونی برطرف شود.

 

وی که در جمع اعضای هیات مدیره انجمن حمایت از توسعه صنعت چاپ سخن می گفت با اشاره به برنامه محوری این دفتر برای توسعه آموزش و پژوهش در صنعت چاپ گفت: تلاش خواهیم کرد تا با توسعه مرکز آموزشی شماره 5 مسائل ومشکلات کنونی صنعت چاپ را آسیب شناسی کرده و برای رفع آن با استفاده از دست آوردهای علمی اقدام کنیم.

 

وی درباره امر پژوهش هم گفت: پژوهش های این حوزه باید بتواند به رفع مشکلات کمک کند و در این زمینه داشتن نگاه آینده نگرانه و روبه جلو شرط اصلی است.

 

علمشاهی برنامه ریزی براساس مکتب دیویدی که معطوف به حل مشکلات مقطعی است را در همه صنایع وبویژه صنعت چاپ راهگشا ندانست و افزود: لازم است با نگاه آینده نگرانه به برنامه ریزی در این صنعت بپردازیم و براساس این نگاه سیاستگذاری کنیم.

 

وی نقش انجمن ها ، تشکل ها و مجامع علمی صنعت چاپ را در تعریف و تبیین نگاه آینده نگرانه بسیار مهم ارزیابی کرد و افزود: وجه مثبت انجمن ها و نهادهای مردمی صنعت چاپ در استفاده از دانش آموختگان و نسل با علم و دانش این عرصه است.

 

مدیر کل دفتر امور چاپ ایجاد تغییردر بدنه صنعت چاپ در شرایط حاضر را کمی دشوار دانست و گفت: البته با حضور نسل جوانی که مشکلات را بزرگ نمی بیند و برای برداشتن موانع آستین همت بالا می زند ، تغییر نگرش و رفتار آسان تر خواهد بود.

 

وی وجود فضای دلسرد و ناامید کننده در صنعت چاپ را یکی از موانع برای حل مشکلات کنونی دانست و افزود: در این میان نقش رسانه ها در ایجاد فضای شاداب و دور از ناامیدی ویاس بسیار مهم است و لازم است با تعامل دفتر امور چاپ و رسانه ها فضای پرنشاط و پر امیدی در عرصه صنعت چاپ ایجاد شود.

 

در این نشست اعضای هیات مدیره انجمن حمایت از توسعه صنعت چاپ برخی از مشکلات موجود را طرح و راه های رفع این مشکلات را مطرح کردند.

 

 

 

 

منبع: اخبار چاپ

 

تاریخ انتشار: چهارشنبه, 07 فروردين 1392