به بازار چاپ خوش آمدید | ورود اعضا | ثبت نام رایگان
بنر
بنر
بنر

نمایش بر اساس استان

عضو بازار چاپ شوید
ثبت نام رایگان
عضو هستید؟ورود اعضا

خبرنامه

مركز پشتيباني بازار چاپ

همراه پشتیبانی بازار چاپ

سامانه پيامك تماس نيازمندي هاي بازار چاپ
کانال تلگرام بازار چاپ

تعرفه آگهی

1 ماهه - 80,000 تومان
3 ماهه - 204,000 تومان
6 ماهه - 360,000 تومان
1 ماهه - 40,000 تومان
3 ماهه - 102,000 تومان
6 ماهه - 180,000 تومان

پرداخت آنلاین

پرداخت آنلاین
بانك متن لوح تقدير
بانك قاب و حاشيه لوح تقدير
بانك آرم و لوگو
بانك نقوش اسليمي و تذهيب
بانك وكتورهاي كاربردي
بانك آموزش نرم افزار كورل
بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
::

به افق های دور بنگریم

: : :

 

به افق های دور بنگریم

 

هیات داوران نخستین دوره از جشنواره مسابقات تخصصی صنعت چاپ خراسان رضوی در بیانیه پایانی خود با اشاره به حضور گسترده فعالان این دوره از مسابقات خواستار توجه به بعد جهانی صنعت چاپ ونگاه صادراتی در محصولات چاپی شد.

 

به گزارش بازار چاپ و به نقل از اخبار چاپ، دراین بباینه که توسط رضا رضایی، رییس هیات داوران این دوره از مسابقات خوانده شد،آمده است: این مسابقات جایگاهی است برای اثبات توانستن و گسترده تر شدن بستر تلاش و کوشش و یقیناً با كمك گرفتن از دانش و دانایی فرد فرد شما جمع شریف شعور گستر ، فرهنگ پرور و صنعت ساز محقق می شود.

 

به گفته هیات داوران تلاش های تک تک فعالان در پرتو هم اندیشی و همراهی و رقابتی سالم باید رونقی بسیار بیابد و قله های افتخار را فتح كند و با اتكای به خداوند منان و توسل به اولیای او این مدینه های حكمت و دربهای شهر دانایی سبب ساز ظفرمندی راهیان فرزانه و فرهیخته صنعت راهبردی و فاخر چاپ باشد .

 

براساس این بیاینه هیئت داوران مفتخر است در دویستمین سال حضور پرفروغ صنعت چاپ كشور عزیزمان شاهد شكوفایی پر طراوت این صنعت فاخر در خراسان رضوی بوده و هستیم ، از تمامی فرزانگان و صاحبنظران و اندیشمندان میخواهیم اگر به توسعه ، خصوصاَ توسعه اقتصادی و فرهنگی كشور فكر می كنند باید حمایت این صنعت را جدی بگیرند .

 

هیات داوران در بیاینه خود با اشاره به ضرورت تلاش بیشتر برای اعتلای صنعت چاپ آورده است:دیگر جای تامل و زمان سوزی نیست و میبایست با عمل به یك جهاد ملی ، با هدف كمك به خلاصی و نجات كشور از اقتصاد تك محصولی و نجات صنعت چاپ عالمانه این صنعت را مطرح كنیم ، مطرح كردنی در سطح مطرح شدن صنعت چاپ كشورهای پیشرفته دنیا برای تحقق توسعه پایدار .

 

در ادامه بیانیه هیات داوران نخستین جشنواره آثار برتر چاپی ، بسته بندی و صنایع وابسته خراسان رضوی ، در مشهد مقدس آمده است : با سپاس از تمام حامیان گرانقدر این رخداد گرانقدر خصوصاً از دكتر علی اسماعیلی ،سرپرست محترم معاونت فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و تمامی مدیران و مشاوران فرهیخته دفتر امور چاپ و نشر و تلاشگران شریف و پرتوان اتحادیه صنعت چاپ خراسان رضوی و همكاران عزیز و برومند این استان كه آثار ارزشمند خود را به اولین دوره مسابقات ارسال کردند تا در پرتو درخشش این رخداد مبارك بتواند گام های بلندتری در جهت عزت و سربلند اعتلای ایران اسلامی برداشته ودر كمترین زمان كوره راه رشد و توسعه را به شاهراه و اتوبان چندین بانده تبدیل نمایند .

 

بیانیه هیات داوران این دور از مسابقات ابراز امیدواری کرده است تا زمینه ای فراهم شود صنعت چاپ و بسته بندی به جای تهیه فقط برچسب و لیبل كالاها ، همچنان كه در بخش نشر كلمه را به مدد چاپ پدیده ای پر مشتری و پرخواهان ساخت و دیگر تولیدات میهن اسلامی را نیز چنین كند تا مشخص شود چه اتفاقی در عرصه صادرات و فروش كالاهای وطنی خواهد افتاد.

 

هیات داوران این دوره از مسابقات متشکل از رضا رضایی ،بهمن پورمند ، بیژن بهادری ، مسعود فرشی فرید ، علی محمدی شكور ، حسین فیروزی و حمید رضا صالحی از اساتید و صاحبنظران صنعت چاپ و بسته بندی كشور و عبدا... كاویانی و محمد صادق ناصری از صاحب نظران خراسان رضوی بیش از 600 اثر ارسالی به دبیرخانه مسابقات را داروی کرده و پس از ارزیابی اولیه یكصد اثر را شایسته داوری در مرحله نهایی تشخیص داد.

 

 

 

 

منبع: اخبار چاپ

 

تاریخ انتشار: چهارشنبه, 07 فروردين 1392