به بازار چاپ خوش آمدید | ورود اعضا | ثبت نام رایگان
بنر
بنر
بنر

نمایش بر اساس استان

عضو بازار چاپ شوید
ثبت نام رایگان
عضو هستید؟ورود اعضا

خبرنامه

مركز پشتيباني بازار چاپ

همراه پشتیبانی بازار چاپ

سامانه پيامك تماس نيازمندي هاي بازار چاپ
کانال تلگرام بازار چاپ

تعرفه آگهی

1 ماهه - 80,000 تومان
3 ماهه - 204,000 تومان
6 ماهه - 360,000 تومان
1 ماهه - 40,000 تومان
3 ماهه - 102,000 تومان
6 ماهه - 180,000 تومان

پرداخت آنلاین

پرداخت آنلاین
بانك متن لوح تقدير
بانك قاب و حاشيه لوح تقدير
بانك آرم و لوگو
بانك نقوش اسليمي و تذهيب
بانك وكتورهاي كاربردي
بانك آموزش نرم افزار كورل
بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
::

همکاری وزارت ارشاد برای راه اندازی موزه چاپ

: : :

 

همکاری وزارت ارشاد برای راه اندازی موزه چاپ

 

مشاور ارشد مدیرکل دفتر امور چاپ وزارت ارشاد از برنامه این دفتر برای مشارکت در راه‌اندازی موزه تاریخ صنعت چاپ ایران خبر داد.

 

احمد مرادی، مشاور ارشد مدیرکل دفتر امور چاپ وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در گفتگو با مهر، درباره برنامه این دفتر در خصوص راه‌اندازی موزه تاریخ صنعت چاپ ایران توضیحاتی ارائه کرد.

 

وی در پاسخ به این سئوال که «گویا دفتر امور چاپ یک ردیف بودجه‌ای با عنوان «راه‌اندازی و نگهداری از موزه صنعت چاپ» دارد و هر ساله هم بابت آن بودجه‌ای را دریافت می‌کند، اما چرا تاکنون خروجی از سوی دفتر امور چاپ در این مورد مشاهده نشده است؟» گفت: یکی از برنامه‌های مهمی که در دستور کار دفتر امور چاپ قرار دارد، زدودن آسیب و آفتی است که گریبانگیر موزه صنعت چاپ شده است.

 

مرادی با بیان اینکه موزه صنعت چاپ، فرهنگ صنعت چاپ محسوب می‌شود، تاکید کرد: ما با مذاکرات مقدماتی که با کتابخانه مجلس و کتابخانه ملی داشته‌ایم، به یک جمع‌بندی خوب رسیده‌ایم.

 

این مقام مسئول در دفتر امور چاپ وزارت ارشاد با اشاره به این نکته که بخشی از دستگاه‌ها و ماشین‌آلات چاپی قدیمی که تاکنون در کتابخانه مجلس نگهداری می‌شده، به ساختمان قدیمی کتابخانه ملی در خیابان 30 تیر تهران منتقل شده، اما هنوز این انتقال به صورت نهایی انجام نشده است، تاکید کرد: همانطور که گفتم در حال رایزنی با دوستان در کتابخانه ملی و کتابخانه مجلس هستیم و پس از تائید برنامه نهایی دفتر امور چاپ، در این خصوص اظهار نظر دقیق‌تر خواهد شد.

 

مشاور ارشد مدیرکل دفتر امور چاپ وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: نگاه ما به موزه تاریخ صنعت چاپ ایران یک نگاه خاص است و حتماً آن را اجرایی خواهیم کرد.

 

 

 

 

منبع: خبرگزاری مهر

تاریخ انتشار: دوشنبه, 26 فروردين 1392