به بازار چاپ خوش آمدید | ورود اعضا | ثبت نام رایگان
بنر
بنر
بنر

نمایش بر اساس استان

عضو بازار چاپ شوید
ثبت نام رایگان
عضو هستید؟ورود اعضا

خبرنامه

مركز پشتيباني بازار چاپ

همراه پشتیبانی بازار چاپ

سامانه پيامك تماس نيازمندي هاي بازار چاپ
کانال تلگرام بازار چاپ

تعرفه آگهی

1 ماهه - 80,000 تومان
3 ماهه - 204,000 تومان
6 ماهه - 360,000 تومان
1 ماهه - 40,000 تومان
3 ماهه - 102,000 تومان
6 ماهه - 180,000 تومان

پرداخت آنلاین

پرداخت آنلاین
بانك متن لوح تقدير
بانك قاب و حاشيه لوح تقدير
بانك آرم و لوگو
بانك نقوش اسليمي و تذهيب
بانك وكتورهاي كاربردي
بانك آموزش نرم افزار كورل
بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
::

نکات و استراتژی‌های چاپ آموزش داده می‌شود

: : :

 

مدیرعامل موسسه آموزشی «عفراوی» در گفت‌وگو با خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا)، اظهار کرد: در این دوره آموزشی نکات و استراتژی‌های چاپ برای مشکلات فعالان حوزه چاپ و نشر تدریس خواهد شد.

 

نکات و استراتژی‌های چاپ آموزش داده می‌شود

 

بهرام عفراوی با بیان این‌که این دوره در پنج جلسه برگزار خواهد شد، گفت: اصول و مبانی کاربردی طراحی گرافیک و مرور کاربردی بر نرم‌افزارهای گرافیک، نظارت بر چاپ، آماده‌سازی پیش از چاپ، شیوه‌های چاپ و محاسبه هزینه‌های چاپ در این جلسه‌ها آموزش داده خواهد شد.

 

وی با اشاره به مباحث جلسه نخست این دوره عنوان کرد: ابتدا مدرس پس از آشنایی با توانایی هنرجویان، مبانی هنر را بیان می‌کند، سپس مبانی انتخاب رنگ بر اساس چاپ و موضوع، اتود دستی، چگونگی دریافت سفارش و شروع کار، طراحی حروف و فونت، طراحی نشان، شیوه‌های بیان در طراحی گرافیک و صفحه آرایی را آموزش می‌دهد. از دیگر مباحث این جلسه طراحی اوراق اداری، نمایش آثار خلاقانه در موارد مختلف، آشنایی و کار در Word & Excel و آشنایی با محیط کار است.

 

مدیرعامل موسسه آموزشی «عفراوی» درباره جلسه دوم این دوره با عنوان «نظارت بر چاپ» نیز گفت: بررسی انواع خروجی‌ها، آشنایی با ابزارهای فرآیند چاپ، مبانی چاپ، کلیات فرآیند چاپ، بررسی مراحل چاپ شامل طراحی، لیتوگرافی، چاپ، صحافی، پوشش‌ها و نکته‌ها و جزییات کارهای فرآیند چاپ از مباحث این دوره به شمار می‌آیند.

 

عفراوی همچنین درباره جلسه سوم این دوره که «آماده‌سازی پیش از چاپ» نام دارد، نیز توضیح داد و افزود: آموزش عملی طراحی از اتودهای دستی تا اجرا در کامپیوتر و تهیه خروجی به همراه جزییات مربوط در محیط‌های CorelDraw و InDesign با ارایه پروژه‌های کارت ویزیت و کتاب در این جلسه پیگیری می‌شود.

 

وی از شیوه‌های چاپ به عنوان چهارمین جلسه این دوره نام برد و گفت: آشنایی با روش‌های تجاری چاپ شامل افست، فلکسو، هلیو، تامپو، سیلک، افست روی فلز، ترموگرافی، راه‌های تشخیص شیوه چاپ مناسب برای کارهای مختلف و بیان نکات و ویژگی‌های هر نوع چاپ در این قسمت ارایه خواهد شد.

 

عفراوی همچنین درباره جلسه پنجم این دوره، عنوان کرد: در این جلسه روش‌های محاسبه هزینه‌های چاپ شامل موضوع‌هایی مانند شیوه‌های محاسبه هزینه چاپ، ارایه راه‌حل‌های کاربردی و طبقه‌بندی شده برای محاسبه ساده هزینه‌های چاپ، محاسبه عملی هزینه‌های چاپ کارت، کاتالوگ و کتاب آموزش داده می‌شود.

 

 

 

 

منبع: ایبنا

 

تاریخ انتشار: شنبه, 01 تیر 1392