به بازار چاپ خوش آمدید | ورود اعضا | ثبت نام رایگان
بنر
بنر
بنر

نمایش بر اساس استان

عضو بازار چاپ شوید
ثبت نام رایگان
عضو هستید؟ورود اعضا

خبرنامه

مركز پشتيباني بازار چاپ

همراه پشتیبانی بازار چاپ

سامانه پيامك تماس نيازمندي هاي بازار چاپ
کانال تلگرام بازار چاپ

تعرفه آگهی

1 ماهه - 80,000 تومان
3 ماهه - 204,000 تومان
6 ماهه - 360,000 تومان
1 ماهه - 40,000 تومان
3 ماهه - 102,000 تومان
6 ماهه - 180,000 تومان

پرداخت آنلاین

پرداخت آنلاین
بانك متن لوح تقدير
بانك قاب و حاشيه لوح تقدير
بانك آرم و لوگو
بانك نقوش اسليمي و تذهيب
بانك وكتورهاي كاربردي
بانك آموزش نرم افزار كورل
بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
::

برپایی پنجمین نمایشگاه تخصصی صنایع چوب وکاغذ ؛ دی ماه

: : :

 

پنجمین نمایشگاه تخصصی صنایع چوب، کاغذ و تجهیزات وابسته، سومین نمایشگاه بین‌المللی محصولات و فناوری‌های کشاورزی، ارگانیک و صنایع وابسته، دومین نمایشگاه تجهیزات و خدمات دریایی و سومین نمایشگاه بین‌المللی تجهیزات و خدمات اماکن تفریحی و شهربازی، پارک‌های تفریحی و آبی شهربازی مجوز برگزاری دریافت کردند.

 

پنجمین نمایشگاه تخصصی صنایع چوب، کاغذ و تجهیزات وابسته، سومین نمایشگاه بین‌المللی محصولات و فناوری‌های کشاورزی، ارگانیک و صنایع وابسته، دومین نمایشگاه تجهیزات و خدمات دریایی و سومین نمایشگاه بین‌المللی تجهیزات و خدمات اماکن تفریحی و شهربازی، پارک‌های تفریحی و آبی شهربازی مجوز برگزاری دریافت کردند.  به گزارش سازمان توسعه تجارت، نمایشگاه‌های مذکور از یکصدوسی‌و‌ششمین جلسه کمیته ارزیابی و صدور مجوزهای نمایشگاهی موفق به کسب مجوز از سازمان توسعه تجارت ایران شدند.  پنجمین نمایشگاه تخصصی صنایع چوب، کاغذ و تجهیزات وابسته و همچنین سومین نمایشگاه بین‌المللی محصولات و فناوری‌های کشاورزی، ارگانیک و صنایع وابسته دی‌ امسال برگزار خواهد شد.  دومین نمایشگاه تجهیزات و خدمات دریایی و سومین نمایشگاه بین‌المللی تجهیزات و خدمات اماکن تفریحی و شهربازی، پارک‌های تفریحی و آبی شهربازی نیز در بهمن‌ ۹۲ برگزار می‌شود.  براساس این گزارش، همه نمایشگاه‌های فوق در محل سایت نمایشگاه‌های بین‌المللی ایران برگزار خواهند شد.  ۵۵ نمایشگاه داخلی و ۴۸ نمایشگاه خارجی در سال ۹۱ برگزار شد.

 

به گزارش سازمان توسعه تجارت، نمایشگاه‌های مذکور از یکصدوسی‌و‌ششمین جلسه کمیته ارزیابی و صدور مجوزهای نمایشگاهی موفق به کسب مجوز از سازمان توسعه تجارت ایران شدند.

 

پنجمین نمایشگاه تخصصی صنایع چوب، کاغذ و تجهیزات وابسته و همچنین سومین نمایشگاه بین‌المللی محصولات و فناوری‌های کشاورزی، ارگانیک و صنایع وابسته دی‌ امسال برگزار خواهد شد.

 

دومین نمایشگاه تجهیزات و خدمات دریایی و سومین نمایشگاه بین‌المللی تجهیزات و خدمات اماکن تفریحی و شهربازی، پارک‌های تفریحی و آبی شهربازی نیز در بهمن‌ ۹۲ برگزار می‌شود.

 

براساس این گزارش، همه نمایشگاه‌های فوق در محل سایت نمایشگاه‌های بین‌المللی ایران برگزار خواهند شد.

 

۵۵ نمایشگاه داخلی و ۴۸ نمایشگاه خارجی در سال ۹۱ برگزار شد.

 

 

 

 

منبع: اخبار چاپ

تاریخ انتشار: پنجشنبه, 06 تیر 1392